Tartalommarketing-kisokos 122 oldalban (ingyenes e-book)

Ebből az e-bookból arra kapsz választ, hogy:

✔️ hogyan változtatta át a marketinget a tartalmi megközelítés,
✔️ mire és hogyan használható a tartalommarketing,
✔️ mire nem,
✔️ hogyan néz ki egy jól megvalósított tartalommarketing-program,
✔️ hogyan készítsünk tartalomstratégiát,
✔️ ki készítse a tartalmat (és egyáltalán milyen tartalmat készítsen),
✔️ milyen tartalomtípusok vannak és a te cégednek melyek valók
✔️és hogyan mérjük objektíven az anyagok minőségét.

A kisokost a piacvezető hazai szövegírócég, a Kreatív Kontroll és a DIMSZ (Direkt és Interaktív Marketing Szövetség) készítette.

Velük dolgoztunk már együtt (és még több száz ügyféllel)

aegonlogo.png
ref3.png
thumbnail_244__FIT__110_lurdy_konferencia_logo.png
ref1.png
dhref.png
refdunah2.png
refszamalk.png
BANNER-AVON-w_on_pink-700x200.png
edlogo.png
head-logo-vienna-life.png
Előző
Következő
A kisokost a piacvezető hazai szövegírócég, a Kreatív Kontroll Kft., valamint a DIMSZ (Direkt és Interaktív Marketing Szövetség) készítette. Általános Szerződési Feltételeinket itt találod.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.