Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

Kreatív Kontroll

HUB

Saját marketing- és PR- szakértőd egy helyen

Egyszerűbbé és hatékonyabbá tesszük a marketing- és PR-folyamataidat

Ez érdekel!
tovább

Miért hasznos neked a HUB-rendszer?

Mert olyan hatékonyan fogsz konvertálni, ahogy eddig még nem!

1.

Veled is előfordult már, hogy sürgősen szükséged lett volna egy megbízható PPC szakértőre, aki végre eladásba fordítja a hirdetéseidet?

2.

Vagy egy olyan technikai zsenire, aki rájön, miért omlik össze folyton a weboldalad és a webshopod?

3.

Gondolkodtál már azon, milyen stratégiával léphetnél szintet a vállalkozásoddal?

4.

Ütős szolgáltatásbevezetést szeretnél, de nem tudod hogyan fogj hozzá a kampányhoz és mire lesz szükséged?

Ha több kérdésre is igen volt a válasz, nem kell kellemetlenül érezned magad:

MI SEM ÉRTÜNK MINDENHEZ.

A marketing és a PR számtalan részterületet ölel fel és még ennél is több specializációval kecsegtet.

A marketing folyamatosan fejlődik és változik, éppen ezért lehetetlen, hogy ugyanolyan jól értsünk mindenhez.

Mi is ezért fordulunk szakértőkhöz, ha úgy hozza az élet.

Erre alapozva alakultak meg a különböző reklám- és marketingügynökségek is, bár velük 2 súlyos probléma van:

• drágák, hiszen az ügynökségi jutalék mindig befigyel,
• és időigényesek.

Itt jön a képbe a

HUB

olyan szakértői gárdát bocsátunk a rendelkezésedre, akik a marketing és PR-kommunikáció egy-egy részterületére specializálódtak.

Az ügynökségi díjak jelentette többletköltség nélkül.

Segítünk a konverzió útjára terelni a folyamataidat és meglépni a vállalkozásoddal a következő szintet, ha úgy gondolod eljött az ideje.
Ez kell nekem!
most!

A HUB-rendszer érted van, nem ellened:

1

az igényeid szerint tervez és szervez,

2

időt és pénzt spórol neked

3

leegyszerűsíti a folyamatokat,

4

megkímél az alvállalkozók utáni hajszától,

5

és profittermelő rendszerré teszi a marketinged.

A Kreatív Kontroll Hub lényege te vagy. Neked gyűjtöttük egy csapatba a saját területükön kiemelkedő szakértőket.

A csapatjellegnek köszönhetően hatékonyabbak vagyunk mint egy komplex ügynökség és ezzel biztosítjuk azt is, hogy kedvezőbb árakat adhassunk neked.

Tegyük meg együtt a következő lépést!
Mehet

A Kreatív Kontroll

HUB
a titkos fegyvered

elismert szakértők szállnak ringbe az eredményeidért

Te is tudod, hogy a vállalkozásod sikeréhez, az értékesítésed és az ügyfélszámod növeléséhez elengedhetetlen az algoritmusálló marketingrendszer és az ügyfélbarát PR.

Ha ez a két terület nincsen rendben, akkor olyan, mintha kifordult bokával próbálnád meg teljesíteni a maratont.

Mission impossible.

További nehezítő tényező, hogy ez a két terület szakmai szempontok alapján számtalan részterületre oszlik: ott a szövegírás, a SEO, a PPC, a közösségi média és a tartalomgyártás, weboldalépítés is.

A hosszú távú marketingstratégiák és a rövidebb időszakokat felölelő kampányok megtervezéséről, a sales funnel kialakításáról, a marketingautomatizmusokról és projektmenedzsmentről nem is beszélve.

A Kreatív Kontroll Hubban a te és a céged érdekeit tartjuk szem előtt: kizárólag olyan PPC, SEO és kreatív szakértőkkel dolgozunk együtt, akiket már mi is próbára tettünk néhány komisz feladattal.

Akad a szakértőink között olyan, aki például a mi Facebook hirdetéseinket is kezeli, mások inkább a Google Ads-re vagy épp a weboldalak és landing oldalak felépítésére, keresőoptimalizálásra és keresőmarketingre specializálódtak.

De a közös munka során az sem megy ritkaságszámba, hogy a Magyar Marketing Szövetség több éves tapasztalattal rendelkező tagja, vagy épp az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) egyik tagozatvezetője fog a rendelkezésedre állni.

Ezekben a szövetségekben egyébként mi is tagok vagyunk, ez az a szakmai minimum, amit tőlünk és a szakértőinktől elvárhatsz.

Erre van szükségem!
most!

Kíváncsi vagy rá, hogyan dolgozik együtt KK HUB és milyen eredményeket értünk már el?

Akkor nézd meg a következő szekciót a legfrissebb referenciáinkért.

Akiknek már bevált a Kreatív Kontroll HUB:

TechOffice Solution Kft.

Környezetbarátnyomtató-kampányunk eredménye a marketinggyémánt díj tartalommarketing kategóriában. Ebben a kampányban a Kreatív Kontroll Hub szakértői stratégiai tanácsadással, projektmenedzsmenttel, szövegírással, weboldal- és landingoldal-építéssel, e-mail-marketinggel, Facebook. és Google Ads-hirdetéskezeléssel járultak hozzá. Az eredménye 9 973 250 Ft bevétel lett, mindössze 3 hónap alatt. Ütős, nem?

Elolvasom a teljes cikket >>>

Billingo Technologies Zrt.

Megbízói oldalról a Billingo Technologies Zrt. sikeréhez járult hozzá a Kreatív Kontroll Hub – természetesen más partnerekkel együtt: segítségünkkel 11 marketinggyémánt díjat értünk el, köztük a Marketing Diamond Awards fődíját is. De sikerrel vettük az akadályokat a CSR-kampány kategória, a Design és Kreatív kategória, a Direkt Marketing kategória, az Eseményalapú aktivációk kategória, a Kis költségvetésű integrált kampányok kategória, a Közösségi médiamegoldások kategória, a Márkaépítés kategória, az Online felületen futó kampányok kategória, a Produkciós és nyomdai gyártások kategória, a Tartalommarketing kategória és az Ügyfél-elégedettségi kategória megmérettetésein is. A Billingo sikere is megmutatta, hogy egységben az erő: a Hub szakértői, a Billingo munkatársaival és más partnereivel együtt új szintre emelte az eredményes együttműködés fogalmát.

Te is ilyen sikerekre és eredményekre vágysz? Jelentkezz és segítünk neked is!

Engedd meg,

hogy segítsünk:

neked, a családodnak és a cégednek is.

A segítségünkkel többé nem kell ezerfelé szakadnod ahhoz, hogy jöjjenek az eredmények.

Akár a hírlevél-adatbázisod építéséről van szó, akár a saját magazinod elindításáról vagy a profitnövelésről, a

Kreatív Kontroll Hub nem fog cserben hagyni.

Bízd Ránk Azt

amihez nem értesz vagy amit nem szeretsz.

Segítünk megtervezni a céged jövőjét, de a megvalósításból is kivesszük a részünket – ha szeretnéd.

Neked csak a célokat kell lefektetned, mi pedig gondolkodunk, kutatunk, tervezünk és végrehajtjuk lépésről lépésre a tervet.

Beszámolunk neked mindenről, így mindig képben leszel azzal, hogy melyik fázisban tart az adott projekt és folyamat.

Ezalatt te más feladatokra koncentrálhatsz és élvezheted a felszabadult időt:

lelkiismeret-furdalás nélkül lehetsz együtt a családoddal. Elmehetsz velük végre egy hosszú hétvégére, beülhettek akár hétköznap este is egy moziba, vagy meglátogathatjátok a nagymamát.

Nem kell többet a határidők és az eredmények miatt aggódnod. Mert azokat mi fogjuk tartani és szállítani.

Jól hangzik, segítsetek!
most!

Neked való a,

Kreatív Kontroll

HUB

, ha: