Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 17 perc

Marketing Diamonds-díjas esettanulmány: így kerestünk 9 973 250 Ft-ot környezetbarát nyomtatókkal

  • Szerző: Kovács Noémi
  • Kategóriák: Esettanulmány, Tartalommarketing

Hol volt, hol nem volt, voltak egyszer a környezetbarát nyomtatók. Ezek a modern eszközök már időtlen idők óta egy belvárosi raktárban várták bátor megmentőiket, akik végre letépnék róluk a dobozt és rendeltetésszerű használatra fognák őket. Igen ám, de 3 fontos probléma állt a boldog befejezés útjában.

A várva várt megmentők nem igazán ismerték a környezetkímélő zöld technológiát és így azt sem tudták, hogy miért lenne hasznos számukra egy környezetbarát nyomtató. Az edukáció és a kommunikáció kezdeti hiánya miatt nem is keresték őket, így a zöld nyomtatók sajnos továbbra is a raktárban raboskodtak.

Egész pontosan addig a dicső pillanatig, amíg meg nem érkezett a fényes páncélú felmentősereg: a derűsen hűs 2020-as októberi napoktól kezdve a Kreatív Kontroll Hub tagjai vették kézbe az ügyet és 3 hónap alatt 49 db környezetbarát nyomtatót sikerült célba juttatniuk. Szerencsére hőseink is elnyerték fáradozásaik jutalmát: tartalommarketing kategóriában Marketing Diamonds-díjat kaptak. De itt még nem ér véget a mese – elmeséljük hogyan csináltuk.

A TechOffice kampány kihívásai

Mielőtt belevágtunk a kalandba, természetesen felmértük a terepet: milyen kihívásokra számíthatunk és milyen megoldásokat kell rájuk szolgáltatnunk.

A termék

Elsősorban azt kellett figyelembe vennünk, hogy a nyomtatást sokan már eleve környezetszennyező folyamatként azonosítják, főként a vegyszerhasználat, a hulladéktermelés, valamint a papírfelhasználás miatt. Ráadásul rengeteg e-mail alján ott is szerepel a következő mondat, ami tudat alatt is befolyásolja a közönséget: „Kérjük ne nyomtassa ki ezt az e-mailt.”

Azonban a jószándékú felhívás ellenére a gyakorlat azt mutatja, hogy nyomtatásra itthon még mindig szükség van, ezért fel kellett oldanunk ezt a látszólagos ellentmondást. Emiatt és persze a termék ára miatt be kellett látnunk, hogy a környezetbarát nyomtató vagy egyáltalán bármilyen irodai nyomtató nem a legkönnyebben értékesíthető termékek se a PPC hirdetésekben, se a közösségi médiában. Ennek okán teljesen új alapokra kellett helyezni a folyamatokat és a versenytársaktól eltérően kellett kommunikálnunk.

Másodsorban azonban azt a problémát kellett orvosolnunk, ami a célcsoportunk elérését és meggyőzését, majd vásárlásra buzdítását célozza. Ehhez természetesen az adott piac tapasztalataihoz és értékesítési stratégiáihoz képest merőben új, mondhatjuk úgy, hogy tartalomfókuszú megközelítésre volt szükség.

A buyer persona és sales funnel

Mivel a kampány során eladni kívánt környezetbarát EPSON nyomtatók jellemzően több százezer forint értékűek, így ezek beszerzéséről jellemzően a felsővezetők, illetve cégvezetők hoznak döntést, de legalábbis ők mondják ki rá az áment. Végső soron olyan termékekről van szó, amelyek kezdetben nagyobb befektetést igényelnek, de hosszú távon mégis megtérül az a pluszköltség, amivel a beszerzésük járt.

Emiatt ki kellett találnunk:

  • hogyan érjük el a célcsoportot,
  • és mivel győzzük meg őket,
  • hogyan építsük fel a sales funnelt.

Ez azért volt fontos kérdés, mert a nyomtatóértékesítés piaca úgy működik, hogy vagy a PPC hirdetésekből, vagy az áruösszehasonlító oldalak szűréseiből érkeznek az adott weboldalra, esetleg a termék aloldalára a potenciális vásárlók. Megértést adó, edukációs tartalmakkal elvétve lehet találkozni, ellenben az árverseny igen kiélezett.

A hirdetésekre alapozott értékesítési stratégia további hátulütője – legalábbis a nagyobb invesztációt igénylő termékek esetén –, hogy a hirdetésekben és az árösszehasonlító oldalak megjelenésében kevés a megértést adó információ, illetve első ránézésre az ár is riasztónak tűnhet.

Ezért kellett egy némileg hosszabb sales funnelt kialakítanunk és a kommunikációt tekintve is az értékadó megközelítéssel próbálkoznunk. Ami funkciója mellett egyből lepattintja és kizárja azokat a vásárlókat, akik otthoni nyomtatásra keresik a megfelelő eszközt.

További kérdések: mi legyen így a PPC-vel?

További nehézséget jelentett az, hogy a Facebookról érkező látogatók hogyan lesznek kellőképpen becsatornázva a sales funnelbe? A megfejtéshez itt is egy kicsit fordítottunk a nézőponton.

Úgy gondolkodtunk, hogy a közösségi média és így a Facebook ugyan nem a munka tere, de a buyer personánkban meghatározott cégvezetők és felsővezetők magánszemélyként mégiscsak elérhetők a felületen.

Emiatt vált kiváltképp fontossá, hogy eltérjünk a konkurensek kommunikációjától és ne szimplán árakkal dobálózzunk, hanem értékes tartalmakkal győzzük meg a célközönséget. Ez valóban kicsit hosszabbá teszi a folyamatot, azonban az új megközelítés ebben a nyomtatószegmensben 20%-os eredménynövekedést hozott, így természetesen a PPC biztosította lehetőségeket sem vetettük el.

Amikor a tartalommarketing színre lép

A kampányunkat arra az alapvetésre építettük fel, hogy minden környezetterhelő eljárásnak van alternatívája: a technológia fejlődésével kisebb ökológiai lábnyommal is lehetséges a korábban magas környezeti terhekkel járó tevékenységek végzése. Ezek közé tartozik például az irodai nyomtatás is, ami szintén lehet zöld.

Az üzenetünk alátámasztásában segítségünkre volt az a nem elhanyagolható tény, hogy EPSON úttörő a zöld nyomtatás technológiájában és RIPS nyomtatóik sokkal környezetkímélőbbek, mint a hagyományos nyomtatók. Éppen ezért, bár elsődlegesen a gépeket szerettük volna értékesíteni üzleti vásárlók számára, másodsorban már edukálnánk is a közönséget azt illetően, hogy a nyomtatás is lehet zöld.

A környezetbarát nyomtató kampány alapja: a landing

Ezt a szemléletformáló üzenetet a kampány központi microsite-ja, a kornyezetbaratnyomtato.hu tartalmazza. Ami egyébként önálló landingként is működik: a hirdetésekből ide érkeznek a látogatók, ahol megismerik a környezettudatos nyomtatás lehetőségeit.

Hogy az üzenetet kellőképpen kihangsúlyozzuk, de az értékesítési fókuszt is megtartsuk, úgy döntöttünk, hogy nem a TechOffice főoldalára irányítjuk az érdeklődőket, hanem egy micrositera, ahol különböző pillar tartalmakkal támogatjuk meg az üzenetet.

A landing oldal dizájnjában tudatosan módosítottunk a TechOffice arculaton: a zöld vonalnak rendeltük alá az oldalt, így ez a szín köszön vissza a logóban, a különböző kiemelésekben és a CTA-k esetében is. Különös figyelmet fordítottunk a hero shotra is, hiszen a kreatív mellett rögtön egy előnnyel – nyomtatóbeszámítással, azaz finoman kommunikált árcsökkentéssel – értük el, hogy megragadjuk a figyelmét.

Ezen felül azonban SEO szempontból és az edukáció miatt is fontos volt, hogy megértést adjunk a látogatóknak. Ezért írtunk a témában releváns zöld irodáról és bemutattuk azt is, hogyan lehet környezetbarát a nyomtatás.

Az oldalon minden az egyértelmű konverziós cél, azaz az ajánlatkérés felé tereli a látogatót. Ezt az oldal alján lévő űrlappal tudja megtenni a potenciális vásárló. Az űrlapot sem nyújtottuk túl hosszúra:

A jól célzott kérdéseknek köszönhetően egyfelől fel tudjuk mérni, hogy milyen nyomtatási kapacitásra van szüksége az ajánlatkérőnek, másfelől pedig ki is tudtuk szűrni a B2C vásárlókat, ha esetleg a folyamat korábbi szakaszaiban mégiscsak átcsúsztak volna a rostán.

Mivel kalkulátort helyeztünk el az oldalon, az ajánlatkérési folyamat tanácsadás igénybevételének tűnik: az érdeklődő csak egy nyomtatókeresési kalkulátort tölt ki, majd a beérkezett adatok alapján jellemzően négy órán belül telefonon hívja az értékesítő a személyre szabott ajánlattal.

Emiatt az adatmegadás önkéntes és nagyobb arányú, mint árajánlatkérésnél, valamint a gyors folyamat miatt a lezárási arány is az iparági átlag fölött van. Az ügyfél személyre szabott, gyors ajánlatot kap a TechOffice-nál évek alatt kifejlesztett és hatékonyan működő folyamat szerint.

A megkapott ajánlatot hitelesíti és kiegészíti, amit a hero shot fő üzenetében is ígértünk: a régi nyomtatót beszámítjuk és begyűjtjük, amivel 40 000 és 100 000 Ft kedvezménnyel jut hozzá az ügyfél a környezetbarát nyomtatóhoz.

Ezen felül tovább növeli az ügyfélélményt, hogy a futár nemcsak 24 órán belül megérkezik az új eszközzel, de a régit is elszállítja, a szakszerű megsemmisítésről pedig a TechOffice gondoskodik. Ennek köszönhető, hogy az árkedvezmény sem öncélú akcióként, hanem a kampányt átható zöld gondolat részeként jelenik meg.

Edukációs tartalmak a környezetbarát nyomtatás témakörében

Az üzenetünk erősítésére létrehoztunk a landing oldalon egy blog szekciót is, ahol a környezetbarát nyomtatás kapcsán készültek szakmai cikkek is. Ezekben az egymást és a fő üzenetet támogató tartalomként, a zöld irodához köthető informatív anyagok és nyomtatási tippek is szerepeltek. Például:

  • Azok a bizonyos első oldalak – miért kell olyan sokat várnom rájuk?
  • Mi az a TCO és miért fontos neked?
  • Milyen papírt válassz a nyomtatódba?
  • Így számold ki, hogy mennyit fogyaszt a nyomtatód

A blogcikkeken felül készült egy letölthető lead magnet, azaz e-book is Nyomtatóválasztó Kisokos néven. Ez a tartalmas anyag e-mail címért cserébe ad tippeket ahhoz, hogyan válassza ki az érdeklődő a következő irodai nyomtatót.

A feliratkozók letöltés után egy 6 levélből álló edukációs hírlevélsorozatot kapnak, illetve később lehetőségünk lesz elérni őket, ha ez célunk lesz. A kampányban azt szerettük volna elérni, hogy az éppen nyomtatóvásárlásban nem gondolkodó, de egyébként célpiacba tartozó személyekről legyen adatbázisunk és beégessük náluk az üzenetet.

Ennek egyik újabb eszköze volt egyébként egy sajtóközlemény is, amit MTI-n keresztül jelentettünk meg, ezzel növelve tovább a hitelességet. Emellett természetesen releváns oldalakon is kerestünk-keresünk vendégcikk-megjelenítési lehetőségeket.

Játékosítás és identitásképzés: zöld nyomtató vásárlásához faültetés jár

Az edukációs tartalmaknak köszönhetően microsite-ról környezetbarát nyomtatót vásárolni identitásképző eseménnyé vált: olyan vállalkozóvá tesz, aki halad a korral, fölismeri az innovációt és felelősen gondolkodik. Nemcsak a családját és a cégét, de a környezetét is megóvja. Ezzel gyakorlatilag hőssé tesszük a vásárlót azért, mert helyesen cselekszik.

A hősi motívumot erősíti az a vállalás, hogy a környezetbarát nyomtató vásárlásához faültetés is jár, a MyForest közösségi erdők alapítványnál. Ez a motívum ezt a gondoskodó, felelősségteljes magatartást szimbolizálja és látványosan megjeleníthető, így mi ezt egy kreatív számlálóval oldottuk meg az oldalon. Ez egyébként további okot is ad arra, hogy az ajánlatkérő elfogadja a reklámleveleket tőlünk, mert e-mailben írjuk le, hol található az ültetett fája.

Itt még nincs vége a mesének: jöjjön a PPC

Természetesen gondoskodnunk kellett arról is, hogy az organikus forgalmon felül további potenciális vásárlókat tereljünk a felületre. A cél érdekében – nem meglepő módon – Google Ads kampányt és Facebook hirdetéseket használtunk.

Ami a Google Ads-et illeti…

A Google Ads kampányt keresési hálózatra és display hálózatra terveztük. A keresési hálózaton az alap, direkt rákeresések, amikből érkeznek kattintások, leadek. A keresések során nincsenek zöld témával kapcsolódóan rákeresések, pontosabban, amik a nyomtatókkal kapcsolatban releváns. A keresési hálózatot tekintve az, hogy környezetbarát és zöld csak egy plusz érv volt, nem a fő kommunikációs elem.

A display hálózaton ellenben már más volt a helyzet, ez vált a fő húzóelemmé. Mivel itt vizuálisan is meg tudunk jelenni, illetve kuriózum az, hogy a nyomtatás lehet zöld ez egy fontos eleme a kampánynak. Éppen azért, mert a konkurens cégek ezt az üzenetet nem használták el, jól is működik és hozza a leadeket.

2020. október 15-én indult el a kampány, de az év végi karácsonyi láz miatt a Google Ads igazán januárban kapott nagy löketet. Olcsóbbak lettek a leadek és a volumen is emelkedett, elmondhatjuk, hogy a 2021. január elejétől március végéig tartó időszak volt a legerősebb. A leadek/kattintások elég kiegyensúlyozottak az év folyamán, nincsenek nagyon kiugró szakaszok.

A kulcsszavak elég általánosak, jellemzően az otthoni és a céges rákeresések nem különböznek. A tudatosabb érdeklődők beírják a kulcsszó mögé, hogy iroda vagy irodába, de ebből van sajnos kevesebb. Ezért az üzenet, a hirdetésszöveg (search hálózaton) és a kreatív (display hálózaton) feladata, hogy pozícionáljuk magunkat. Itt már megjelenik, hogy cégeknek/irodába.

A Google Ads felületén két másik saját kampánnyal versenyezve 1,6 millió megjelenésre 10,6 ezer kattintást hozott 62,93 Ft-os átlagos költséggel. Ebből 154 ajánlatkérés érkezett, így az oldal konverziós aránya erről a csatornáról 1,45%. Ez az eredmény megfelel a piaci benchmarknak a kategóriában.

A Facebook lett az új hatékony csatorna

Kiemelkedő változást a Facebook-hirdetések hoztak: erősebb felületté vált, mint a Google úgy, hogy itt sosem sikerült a hatékony értékesítés. A kampány indulása óta eltelt időszakban – egész pontosan 2020 október 15. – 2021 március 24.  között – összesen 905 db lead érkezett, ebből az első 3 hónapban 490 ajánlatkérés származott.

A Facebookon így az első 3 hónapban 775 Ft volt egy konverzió értéke (szemben a Google Ads 4325 Ft-os eredményével). Idén márciusra már 20 Ft-tal drágábbá vált, azaz 795 Ft-ba került egy lead. Összességében a kampány eddigi 5 hónapja során 7908 egyedi hivatkozáskattintást és 8623 érkezési oldalmegtekintést értünk el.

A folyamatok felépítése után különösebb kihívásokkal szerencsére nem szembesültünk, nagyon jól tudtunk hasonmás közönségekkel dolgozni és az ajánlat is jó volt. A kampány elején még egészen olcsók, 500-600 Ft körül voltak a leadek, egy időben felment 1000 Ft-ra is, de utána sikerült visszatérni az 775-800 Ft közötti árra.

A zöld üzenet és a kreatívok színvilága, valamint az oldalon megjelenő tartalmak értékajánlata együttesen lehetővé tette, hogy egy olyan termékre, mely kifejezetten üzleti felhasználású, a Facebookon is értékelhető számú ügyfelet szerezzen.

A hasonmás célközönségeknek köszönhetően tudtuk megtalálni a B2B cégvezetőket is – őket már korábban elértük – és alapvetően a kreatívokkal zártuk ki azt a no persona közönséget, akik mondjuk otthonra kerestek nyomtatót. Egyébként a környezetbarát – zöld megközelítés jobb eredményeket hozott, mint az általánosabb, érdekes felütések nélküli megközelítés.

Jöjjön, amire eddig is vártál: a költségek és az eredmények

Ahogy azt a fenti levezetés során láthattad, itt számos szakember szakértelmére szükség volt, így ezért vetettük be a Kreatív Kontroll Hub-ot. A Hub Facebook hirdetés és keresőmarketing specialistái hozták a PPC-s vonalat, de természetesen profi weblapszerkesztővel készítettük el a landing oldalt és állítottuk fel az automatizált e-mail marketing folyamatokat.

A Kreatív Kontroll gondoskodott a szövegekről és a stratégiáról, a sales funnel felépítéséről és természetesen a projektmenedzsmentet is mi tartottuk a kezünkben. A költségeket és bevételeket tekintve, illetve az első 3 teszthónap eredményeivel kalkulálva az alábbiakat látjuk.

A fölmerülő költségek közül a kampány elindításához szükség volt a microsite programozására, valamint az írásos anyagok lefejlesztésére. Ennek költsége a stratégiaalkotási tanácsadói díjjal kiegészítve 704 850 Ft volt.

A meglévő kampányok miatt tudtuk, hogy milyen áron tudunk eladásokat hozni a szokásos felületeken (jelen kampány esetén különösen Google Adsben és Facebook Adsben), ezekhez mértük az eredményességet. Összesen 1 751 276 Ft lett a hirdetési összköltség.

A viszonylag magasnak értékelhető költségek ellenére a környezetbarát nyomtató kampány a befektetett összeg több mint négyszeresét hozta árbevételben, míg a megtérülése háromszoros volt a többi kampányhoz képest. A három hónapos tesztidőszak alatt 49 db eladást hozott, melyek összértéke 9,9 millió forint volt. Az adott nyomtatószegmens üzletágban ez 20%-os bevételnövekedést jelentett a TechOffice-nak, ami újabb, marketinggyémánt díjat érő siker a Kreatív Kontrollnak és persze a Hub-nak is.

A diadalútnak egyébként még mindig nincs vége: ahogy arra fentebb is céloztunk, a kampányt a 3 hónapos tesztidőszakot követően sem állítottuk le. Hogy miért? Mert a hirdetések az azóta eltelt időszakban is csak minimálisan lettek drágábbak és az eladásokat azóta is szépen hozzák.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk7+ 1 tipp a tökéletes tárgymezőhöz, ami miatt megnyitják a hírleveled
Következő cikkHogyan publikálj nemzetközi piacokon? Nekünk erre a kérdésre a WhitePress adta meg a választ!Következő

Ezeket olvastad már?

1 biztos módszer, hogy népszerűvé tedd a cikkedet

A tartalomfejlesztés népszerűvé válásával egyre fontosabb, hogy minőségi tartalmat alkossunk. Most már nem fog megfelelni

Elolvasom »

Hogyan írhatsz 2500+ szavas cikket bármilyen témáról? (A teljes munkafolyamat)

3 öles lépésben megmutatjuk, hogyan győzheted le az oldalfaló, bő 2000 szavas cikkek iránti félelmedet:

Elolvasom »

A stratégiától a szövegírásig: interjú Pásztor Krisztinával

Rendhagyó anyag ez, az első interjú a blogon. Pásztor Krisztina másoddiplomájához a szakdolgozatot a tartalommarketingről

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.