Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

Az esettanulmányod megírása (hogy érjen is valamit)

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Esettanulmány
  • Címkék: esettanulmány, tartalomkészítés

Úgy érzem, a marketingesek, online szakemberek nem egészen értik, mi az az esettanulmány.

Az elmúlt fél évben tűnt fel, hogy a konferenciákon hiába harangozzák be, hogy egy-egy előadás esettanulmányokat fog bemutatni, végül legtöbbször nem kapunk mást, mint egy vagy két diát néhány számmal.

Ez különösen akkor frusztrál, amikor közvetíteni vagy okulni ülök be egy előadásra, mert az ilyen kontextusából kiragadott információkkal nehéz bármit kezdeni – csak annyit látsz, hogy valami valakinek működött.

Hogy pontosan mi és hogyan?

És ez hogyan ültethető át a te marketingedbe? Mindez a legritkább esetben derül ki. (Még rosszabb, ha mindez egyszerű önpromóként működik: az előadó hoz néhány számot arról, hogy milyen eredmények érhetők el mondjuk egy bizonyos keresőoptimalizálási szolgáltatással, amelyet persze ő biztosít.)

Ezért most megmutatom, hogyan készíts esettanulmányt.

Mi is leírunk olyanokat, hogy 17 565%-kal magasabb konverziót érhetsz el X idő alatt, ha előfizetsz a Marketingszoveg.com blogjára – de ez egy olyan megállapítás, amelyet le tudunk hivatkozni, konkrét esettanulmánnyal, statisztikákkal tudjuk bemutatni, hogy nem csak a macska sétált végig a billentyűzeten.

A mi példánknál maradva: nem is volna értelme ilyen számokkal véletlenszerűen dobálóznunk, hiszen alig van két ugyanolyan ügyelünk. Egyikük béltisztítással foglalkozik, másikuk szervereket ad bérbe. Van, aki ruhamárkát épít, más duguláselhárítással tölti a mindennapjait. Ha nem tudnánk bemutatni azt, hogy az egyes technikák hogyan működhetnek más iparágakban, ha ezeket a számokat nem helyeznénk kontextusba és adnánk alternatívákat, tényleg dolgozhatnánk véletlenszám-generátorral.

Nézzük, egyáltalán miért éri meg ezt a cikket végigolvasnod.

Miért kell neked esettanulmány?

Egy esettanulmány két téren hajt neked kiemelkedő hasznot.

  1. Erősíti a szakmai hiteledet.

Megmutathatod, hogy egy témához valóban kiválóan értesz, hogy nem csak bullshiteket tudsz hangoztatni, de konkrét számokkal, eredményekkel vagy képes konkrét módszerek eredményeiről beszámolni. Értelemszerűen a saját szolgáltatásod hitelét is erősítheted ezzel.

Az esettanulmány alapja lehet akár user-generated content is. Ha azt látod, hogy egyes vásárlók, ügyfelek visszaírnak neked, leírják, hogy a terméked milyen eredményeket hozott nekik, hogyan működött, készíts velük interjút, kérj be több adatot, és ezekből építsd fel. Ha valódi arcot tudsz a tanulmány mögé rakni, sokkal hatékonyabbá teszed is egyben.

  1. Megoldasz egy problémát

Hiperreleváns tartalmat készíthetsz azzal, hogy egy olyan probléma megoldását mutatod be részletesen, amely a célközönséged nagy részénél valószínűleg megvan. A megoldást át tudják ültetni, fel tudják használni.

Ahhoz, hogy ez segítse az elköteleződésüket, még csak az sem kell, hogy tényleg ki is próbálják a megoldást saját maguk – elég ha tudják, hogy tényleg működne náluk. Érezni fogják nem csak azt, hogy meg tudod oldani a problémáikat – hanem azt is, hogy jól ismered az ő helyzetüket. Ez pedig a hitelesség alapja.

Hogyan írd meg az esettanulmányt?

Előfizetői tartalom

Lépésről lépésre mutatjuk meg, hogyan írd meg és milyen hibákat kell elkerülnöd. Fizess elő, és máris olvashatod az útmutatót!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk„Csak azért, mert látják a tartalmad, még senki nem akar vásárolni tőled” – interjú Hannah Smithszel
Következő cikk„Ha egy brandnek van saját weboldala vagy közösségi platformja, már kiadónak számít” – interjú Mark StephensszelKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így csinálj véleménygyűjtő kampányt (lépésről lépésre)

Kíváncsi vagy az ügyfeleid véleményére, nem? (De.) A visszajelzéseik alapján fejleszted a termékeidet, jobban megértheted

Elolvasom »

Hogyan fogok 1000 célcsoportbeli feliratkozót szerezni 2 hónap alatt? (1. rész)

Egyszerű: fejlesztünk egy csaliterméket készítünk egy 40%-on konvertáló feliratkozási oldalt az oldalra viszünk 2500 embert

Elolvasom »

Hogyan építs pénzben mérhető bizalmat néhány hirdetéssel? (Kisokos Facebook-hirdetéshez) – 2. rész

Kétrészes cikksorozatunk első részében arról beszéltünk, hogyan hoztam létre hatékony lájkszerző Facebook-hirdetéseket egy korábbi projektemhez.

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.