Ha követsz minket és otthon vagy az online marketingben, akkor biztosan tudod, hogy minden landing page legfontosabb célja a konverzió.
Ezért fogsz igazán meglepődni, hogy egy landing page-ünkön nem volt cél, hogy konverziót szerezzünk.
Vagy pontosabban: a konverzió az volt, hogy elolvassák.
A kommunikációs lehetőség
Jött a Black Friday, amely során a cégek hatalmas akciókat adnak, hogy ezzel az eladást ösztönözzék. Amerikában már új hagyománnyá vált, itthon pedig pár éve hódít.
Az arculatunkba nem illik, hogy árakciózzunk. Ennek oka egyszerű: az akciózás a legveszélyesebb marketing- és árstratégiák egyike – kiegészítve azzal a pozicionálással, hogy te legyél a legolcsóbb.
Egy hatalmas áruházlánc ezt meg tudja csinálni hosszú távon és sikerrel, mert tucatnyi ember dolgozik az árstratégián, illetve van annyi erőforrásuk, hogy jóval bekerár alatt is értékesítsenek termékeket (hogy aztán megszedjék magukat a többi terméken).
Ezzel szemben egy kkv-nak nincs ennyi marketingbüdzséje (sok kkv-nál marketinges sincs), sem pedig mozgástere.
Hogy miért ellenezzük annyira az akciózást, arról itt olvashatsz bővebben.
Mi tehát azt képviseljük, hogy folyamatos akciózás nélkül is lehet céget építeni – sőt csak úgy lehet igazán. A feladatod az, hogy minél több értéket adj jó ügyfeleknek – nem pedig az, hogy minél olcsóbbra hozd ki, és olyan embereknek értékesíts, akik nem hozzád hűségesek, hanem a mindenkori legalacsonyabb árhoz.
Ebből született meg az, hogy a Black Fridayt megfordítjuk, és White Friday „akciót” hirdetünk: csak a Black Friday napján nálunk minden drágább.
Nézd meg a teljes oldalt (kattintásra nagyobb lesz):
Ennek a fricskának a farvizén pedig minél több emberhez eljuttatjuk azt, hogy hogyan állunk az akciózáshoz, az üzlethez és a marketinghez. Ehhez kellett tehát minél több szempár az oldalra.
A marketinges feladata
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.