Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 8 perc

Amikor a sablonnál több kell – így készült a HELL ENERGY Store webáruház

  • Szerző: Szakács Dávid
  • Kategóriák: Esettanulmány

Honnan tudhatod, ha neked már egyedire van szükséged?

Webfejlesztőként sokszor hallottuk a kérdést, mikor érdemes webáruház fejlesztése mellett dönteni. Tapasztalataink alapján 3 olyan helyzet van, amikor megéri vállalkozásodnak ez a befektetés.

1. Ha már van egy bérelhető webshopod és dübörög az üzlet

Árulkodó jelek, hogy egyedi fejlesztésre van szükséged: A vásárlások száma töretlenül növekszik, évről-évre nagyobb profitot termelsz és úgy érzed, hogy itt az ideje a dimenzióváltásnak.

Újabb funkciókra, vállalatirányítási rendszerrel történő összekötésre vagy egyedi módosításokra van szükséged, azonban ezeket a sablonban nem lehet megvalósítani.

2. Korábban fejlesztettek neked egy webshopot, de már kinőtted

Árulkodó jelek, hogy egyedi fejlesztésre van szükséged: Itt már egyedi webshoppal rendelkezel, azonban ez nem az a minőség, ami céged képéhez illik. A fejlesztő jó néhány éve számla és szerződés nélkül összerakta neked, azóta pedig örülsz, ha félévente fel tudod venni vele a kapcsolatot. Céljaidhoz és státuszodhoz illő egyedi webáruház után vágyakozol. (Na meg arra, hogy elérd a fejlesztőt.)

3. Új webáruházat nyitsz piacodon és már az első pillanattól kezdve tarolni szeretnél

Árulkodó jelek, hogy egyedi fejlesztésre van szükséged: Közép- vagy nagyvállalat döntéshozójaként, marketingeseként új piaci szegmenst szeretnétek elérni termékeitekkel, azonnal egyeduralkodóként online marketing és bevétel terén. A vállalati működéshez használt rendszerek összekötése a webshoppal alap elvárásaid közé tartozik. Emellett szeretnéd, hogy fejlesztési kéréseid kiemelt prioritásban, azonnal kezeljék a fejlesztők.

Szerintem tudod, hogy a HELL ENERGY melyik helyzetben volt.

Kulcstényező a határidő – egyedi webshop fejlesztése 1,5 hónap alatt

2019 tavaszán a HELL ENERGY-nek egyedi webáruházra volt szüksége, mondhatni azonnal. Ekkor egy ajánlás után keresték meg csapatunkat.

A közös nevezőt már az első hívás során megtaláltuk, a projekt hamarosan elindult. Óriási feladat előtt álltunk: rekordidő alatt egyedi webshop az ország egyik legismertebb márkájának.

Gondolom nem mondok újat azzal, hogy az egyedi fejlesztések nem készülnek el egyik-napról a másikra. A tervezés, specifikáció és a funkciók felépítése legtöbb esetben akár 4-5 hónapot is igénybe szokott venni, egy 76 munkanapos webshop fejlesztés is kiemelkedően jó eredménynek számít.

A HELL ENERGY Store építésénél azonban rekord rövid határidőkkel dolgoztunk. 1,5 hónapunk volt arra, hogy elkészítsük a működőképes szoftvert, amely naponta több 1.000 látogatót is fogadhat, együttműködik a vállalat raktárkezelő és ERP szoftvereivel, valamint megjelenésében is illik a márka nevéhez.

Az ilyen kihívások miatt szeretjük hivatásunkat. Március utolsó napjaiban el is kezdtük a projekt tervezését és néhány napon belül elkészítettük a specifikációt, amelyben a következő időszak fejlesztési szakaszairől, szükséges funkciókról és megvalósításukról mindent megtalálhattak a fejlesztők és megrendelőink egyaránt.

Elkezdődött a fejlesztés

A webáruházat 6 ütemben fejlesztettük, így a különböző ütemek elkészítése után megrendelőnknek lehetősége volt az elkészült funkciók megtekintésére.

A kapcsolattartás egy ekkora horderejű projektnél kiemelten fontos, a Budapest-Fertőszentmiklós távolság azonban nem tette lehetővé a heti személyes találkozót. Így a kommunikáció kizárólag telefonon és e-mailben zajlott a HELL ENERGY marketingeseivel. Biztosítottuk nekik a lehetőséget arra, hogy csapatunkat, sőt, a projektre dedikált fejlesztőket is bármikor elérhették kérdéseikkel. Ez mit jelentett pontosan?

Napi akár 3-4 email, vagy 2-3 hívás. Különösen az élesítés előtti hetekben növekedtek ezek a számok, hiszen az utolsó simításokat gyorsan, hatékonyan, a legjobb megoldásokat keresve kellett velük közösen megtalálnunk.

A fő pontokat jellemzően minden beszélgetés végén írásban is rögzítettük, mert tudtuk, hogy később fontos lehet. Egyrészt így pontosabb, másrészt: „ami le van írva, az át van gondolva” – legalábbis mi hiszünk ebben és ezért szeretünk írásban is kommunikálni, ha valami igazán fontos.

Így 150km-es távolságból is biztosak lehettek abban, hogy projektjük jó irányba halad.

A nagyvállalati funkciók

A projektben 2 fejlesztőnk és 1 projektmenedzserünk vett részt, ők az időszak alatt dedikáltan a HELL ENERGY Store felépítésével foglalkoztak.

Az új funkciók folyamatosan készültek el. Bekerült a kiválasztott számlázóprogram, a fizetési lehetőségek és a webáruházt összekötöttük a vállalatirányítási szoftverrel.

Utóbbi nagymértékben könnyíti meg a beérkező rendelések feldolgozását, raktárkészlet kezelését és könyvelését.

A webshop marketingjében meghatározó szerepe van az influenszer kampányoknak, ehhez egyedi kuponkezelő rendszert készítettünk. Április-május fordulóján pedig elérkeztünk a front buildhez, azaz a weboldal megjelenésének fejlesztéséhez.

Május 27 reggelét jelölte ki indulásként ügyfelünk marketinges csapata. Méghozzá időzített élesítésben. Amikor a visszaszámláló nullát ütött, életre kelt a webáruház. Csapatunk így ünnepelte az indulást.

Az egyedi webáruház elkészítésének teljes folyamata, a fejlesztési ütemek és az ütemek alatt végrehajtott lépések. Egy ilyen összetett rendszer felépítése még a rövid határidők mellett is több, mint 500 fejlesztési óra. Emellett pedig még számolni érdemes a projektmenedzsment, kapcsolattartartás és adminisztráció idejével is, amely további 40-50 órát is jelenthet még. 

Eltűnés helyett rendelkezésre állás

Ha a cél a piacvezető pozíció és a megrendelések számának növelése, önmagában a szép és funkcionális webshop nem elég. A marketing tevékenység mellett folyamatos fejlesztői támogatásra is szükség van új termékportfóliók megjelenítésében, egyedi akciók vagy nyereményjátékok megvalósításában.

Ilyenkor alapvető, hogy a fejlesztőt el tudd érni, mivel a határidők és a gyors reakció a továbbiakban is elvárás lesz a vezetőségtől. Ez a gyors reakció csapatunknál azt jelenti, hogy a HELL ENERGY Store marketingeseinek hívása prioritást élvez, összeköttetésben vannak a projekt fejlesztőivel, így őket is elérhetik szükség esetén, fejlesztései kéréseiket prioritással kezeljük (1-2 munkanapon belül elkészítjük), e-maileikre pedig 1-2 órán belül választ kapnak.

Összegzés

Egyedi webáruház fejlesztése nem minden vállalkozás számára a legjobb megoldás. Azonban ha céged kinőtte a bérelhető konstrukciót, elégedetlen vagy korábbi webshopoddal vagy a webáruház nyitásával azonnal piacvezető szeretnél lenni, érdemes az egyedi fejlesztésben gondolkodni.

A HELL ENERGY marketingeseinek egyértelmű célja volt az indulás utáni piacvezető pozíció. Ehhez egy nagy vállalkozás döntéshozójának arra van szüksége, hogy megbízhasson a projekt kivitelezőjében. Hiszen a határidők betartása, a funkciók működése és a megjelenés elvárt színvonala a marketingesek számára volt talán a legfontosabb. A sikeres projekttel ők nyűgözhették le a vezetőséget és léptek előre karrierjükben.

Ha szeretnél további sikertörténeteket olvasni vagy még több részletet megtudni a HELL ENERGY Store fejlesztéséről, töltsd le Webfejlesztési sikerreceptek című kiadványunkat!

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkÍgy mérd a konverziód 2020-ban Facebookon!
Következő cikkA Tartalom a király – Bill Gates Content is King című cikkének fordításaKövetkező

Ezeket olvastad már?

Tartalommarketing- és rebranding-esettanulmány: így lett a Billingo vállalkozásból vállalat

Egységben az erő és a tartalommarketing: ahol jó szakemberek találkoznak és segítik egymás munkáját, ott

Elolvasom »

Esettanulmány és interjúk a Burda-ügy margójára: meddig terjed a márkák felelőssége, ha gyerekek szerepelnek a reklámban?

A március 15-i hosszú hétvége egyik legnagyobb figyelmet kapott témája a Burda Magazin szerencsétlen szóválasztása

Elolvasom »

Így hirdettek ti (mobilon), avagy hirdetéselemzés egy PPC-s szemével

A mobilról indított keresések és munkamenetek aránya évek óta dinamikusan nő, viszont a PPC kampányok

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.