Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 18 perc

Hogyan növeltem meg 150 százalékkal egy üzletág bevételét? (Kisokos Facebook-hirdetéshez) – 1. rész

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Esettanulmány, Hogyan írjak ütős posztot a közösségi médiára?
  • Címkék: facebook, hirdetés

Nagyjából két és fél évvel ezelőtt azt a feladatot kaptam előző munkahelyemen, hogy a cég egyik szolgáltatásával célozzuk meg a külföldi piacokat. Szó szerint a „külföldi piacokat“, hiszen elég kevés információval rendelkeztünk akkoriban arról, hogy a szóban forgó esztétikai beavatkozáshoz melyik országból csábíthatunk pácienseket Magyarországra.

A különleges arcfiatalító kezelést az Egyesült Államokban alkalmazták először, és Magyarországon akkoriban két cég is foglalkozott vele, később pedig beszállt egy harmadik is.

A viszonylag drága beavatkozás és a magyar piac korlátai miatt hamar rájöttünk, hogy érdemes másfelé is kacsingatni. De vajon honnan tudnánk pácienseket ide csábítani? A konkurenseink nem gondolkodtak hasonló szolgáltatásban, mi viszont rendelkeztünk a szükséges tapasztalattal a beutaztatás terén.

Az ötlet tehát jónak tűnt, és az előzetes kutatások alapján rájöttünk, hogy 2 piac lehet érdekes számunkra:

  • Norvégia
  • és Anglia.

Hirdessünk, de hol?

Mivel a norvég nyelv nem tartozott az erősségeink közé, ezért a fjordok országának piacát az ottani partnerünkre bíztuk, mi pedig vigyázó szemeinket azonnal a ködös Albion felé fordítottuk.

A külföldi páciensek beutaztatásával foglalkozó üzletágban és a back office-ban nem jelentett gondot az angol, és még a javarészt magyarok ügyeit menedzselő front office is meg tudott birkózni a feladattal.

A terv az volt, hogy kihasználjuk  következőket:

  • A szóban forgó esztétikai kezelés gyakran feleannyiba kerül Magyarországon, mint az Egyesült Királyságban vagy Írországban. Értsd: 50-60 százalékos árelőny.
  • Orvosi háttérrel rendelkezünk, miközben sok konkurens lényegében egy kozmetika. Értsd: biztos orvosszakmai háttér.
  • Budapest tökéletes desztináció, de a kezelés nem igényli, hogy a páciens másnapig maradjon. Ő dönthet: marad és kikapcsolódik vagy megy vissza azonnal. Értsd: összeköthető a kezelés egy kis szórakozással.
  • A kezelés szigorú protokollját az amerikai gyártócég biztosítja, nem kockázatos Magyarországot választani. Apró hozzáfűzés: sok ide látogató külföldi páciens attól fél, hogy lényegében a Balkánra érkezik, és hiába olcsó egy fogászati vagy esztétikai kezelés, de van benne kockázat.

A csillagok állása jónak tűnt: a termékelőnyök miatt érdemes volt beletenni időt és pénzt a terjeszkedésbe, és már csak két kérdésre kellett választ találnunk.

Az egyik kérdés: hol hirdethetünk?

A cég hagyományosan nagy AdWords-használó volt, hitt benne és szerette a vezetőség, ezért az konstans elem lett a stratégiában. De éreztük, hogy egy angol nyelvű weboldal és egy PPC-hirdetés nem lesz elég a világ megváltásához. Nem hittünk benne, és nem is akartunk pénzt pazarolni külföldi magazinokban való hirdetésekre, pedig elhihetitek, sok légitársaság hívott minket, hogy negyedévente megjelenő kiadványaikba nagy kedvezménnyel bekerülhetünk.

Mivel a beavatkozás célcsoportja a 39–70 éves nők voltak, ezért úgy döntöttünk, hogy indítunk egy Facebook-oldalt is, ahol kerülni akartuk az erős salesnyelvezetet. Annyit elmondhatok előre, hogy ez jó döntés volt, hiszen a Facebook-oldal rendkívül fontos lett a későbbiekben, és a növekedést lényegében ennek a platformnak köszönhettük.

Sajnos pontos összeget nem mondhatok, de másfél év alatt cirka 150 lead érkezett be a 2000 fontos kezelésre (több, mint amit az AdWords hozott, pedig az éves Facebook-költés mindössze 1 millió forint körül volt (AdWordsre ennél nagyobb összeget toltunk).

Ehhez viszont a tervezés fázisában jól kellett válaszolni a másik kérdésre:

Másik kérdés: hirdessünk, de mit?

Merthogy a Facebook-oldaladat csinálhatod úgy is, hogy folyton az értékesítést erőlteted, és csinálhatod úgy is, hogy virális tartalmakat próbálsz kreálni, és bízol benne, hogy amikor az emberek megosztják, akkor észreveszik, hogy ez a TE üzeneted.

Pont azt akartuk elkerülni, ami mostanában látható az oldalon:

Ezek nem azok a tartalmakat, amiket szívesen megosztanak az emberek (az idézet alapból jó lenne, de a saleses üzenet miatt láthatóan nem volt sikere), márpedig a lájkolókat igencsak nehéz és költséges dolog volt megszerezni, lévén Egyesült Királyság, drága esztétikai termék, nulláról történő indulás, kezdeti bizalmatlanság stb.

Az oszlopok, amire a várunkat építettük, a következő elemekből állt:

1. Nem szégyelljük: kellettek a hölgyeket lázba hozó idézetek (és ezek önmagukban pompásan futottak):

Előfizetői tartalom

Bejelentkezés után látod az összes hirdetést, és megtudod, hogy milyen hibákat ne kövess el a Facebook-hirdetésekkel

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkNeked miért nincs még saját hírportálod?
Következő cikkÍgy készíts jobb álláshirdetéseket, mint a piacod 98%-a* (vázlattal)Következő

Ezeket olvastad már?

Látom, hogyan hirdetsz! Marketinges cégek és nagy webáruházak Facebook-hirdetései

Június 28-ától minden Facebook-oldal aktív hirdetéseit egyetlen menüpont alatt megnézheted. Kapva kaptunk az alkalmon és

Elolvasom »

Hogyan szereztünk 5 920 000 Ft értékű leadet egy landinggel? [Esettanulmány]

Szép összeg, ugye? Ha jól rakod össze a terméked és jól írod meg a landing

Elolvasom »

Posztolási segédlet a sikeres Facebook-jelenléthez – közösségi marketing 3. rész

A sikeres és hasznos facebookozás alapvető feltétele, hogy változatos és hasznos tartalommal szolgáld ki a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.