Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Piacvezető pozíció a hazai szövegírásban

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketingszöveg Gépház

Amikor ügyfeleinkkel beszélgetésünk arról, milyen egy jó céges honlap, mindig megpróbálom fölírni a homlokuk fölé az egyik legfontosabb szempontot: a céges weblapod nem a cégedről szól! A vásárlódról szól: neki van megoldandó problémája. A mi vásárlóink írott szövegeket szeretnének. Többségük nem kíváncsi rá, hogy 2011-ben alakult a cég egy hírportál szerzői bázisából. Ez csak akkor érdekes, ha a szakmai hitelességünket növeli. Jelen bejegyzésben is ezért mutatom be cégem, a Kreatív Kontroll Kft.-t, és eddigi eredményeit.

Alapvetően a szövegírási kicsi réspiac Magyarországon. Sokan kínálnak ilyen szolgáltatást, de jellemzően egyetem mellett fusizókról van szó. Rendezett céges viszonylatban az enyémen kívül csak három vetélytársról tudok, akikre igaz, hogy szinte kizárólag szövegírást vállalnak. A jelen összehasonlításban nem szerepelnek az online marketing ügynökségek, mivel azok leggyakrabban projektmenedzserként működnek: jellemzően nem csupán szövegírást vállalnak, hanem teljes marketingstratégiát állítanak föl, és sokszor alvállalkozókkal készíttetik el a részfeladatokat. A megrendelőink 60%-a továbbértékesíti a szövegeinket, tehát ügynökség vagy más marketinges cég. Azokra voltam kíváncsi, akik csak ezen réspiaci munkát vállalnak, tehát deklaráltan szövegíró cégek.

Szövegíró cégek árbevétele 2012–2013-ban

A nyilvános eredménykimutatások alapján dolgoztam, így a cégek azonosíthatóak is, de itt nem nevezem meg őket. Nem kizárólag az árbevétel számít, de mivel a piacunk nem transzparens, nehéz meghatározni, hogy melyik cég pontosan milyen munkákat végez, így kiindulási alapnak megfelel.

grafikon

Amikor megkérdezik tőlem, hol helyezkedik el a cégem a piacon, csak annyit merek mondani, hogy az egyik piacvezető. Nehéz ugyanis meghatározni, mitől nagy valaki egy réspiacon: nálunk dolgozik a legtöbb szövegíró, és tudtommal mi is adjuk le havonta a legtöbb anyagot. Ez számít vajon vagy az árbevétel? Mivel jellemzően ötödáron dolgozunk a többiekhez képest, sokkal (akár ötször) több megbízásra van szükségünk, hogy magasabb bevételt érjünk el. Egy ismert vetélytársunk oldalanként nettó hatezer forintért ír, mi kétezerért; egy másik nettó hetvenezerért szövegezi föl a weboldalad, nálunk harmincezret sem kell fizetni a teljes munkára.

Látszik, hogy rohamosan nőttek a megrendeléseink: 2013-ban megelőztük a legnagyobb vetélytársunkat is, a 2. cég jelű vállalkozást. Hiába nőttek a bevételeik, sokkal dinamikusabban fejlődtünk. Ők egyébként kapcsolt vállalkozásaik alapján veszélyesnek minősültek egy nagy cégminősítő rendszerben. A 3. cég le sem adta a kötelező mérleget idén májusban. A 4. cég csak 2013-ban alapult, előtte egyéni vállalkozásként működött, sejthetően igen alacsony bevétellel. Cégünk minősített adózói és köztartozásmentes adózói státuszának elbírálása már az adóhatóság előtt van.

Nem ügyfelekkel, hanem partnerekkel dolgozunk

Az látszik, hogy sokkal több megrendelő szavaz nekünk bizalmat, mint sok más, szövegíró szakemberekként pozicionált vállalkozóknak: idén már mostanra meghaladtuk a tavalyi teljes árbevételünket, tehát a növekedés nagyon dinamikus immár harmadik éve! Nagyon köszönjük a bizalmat régi és új ügyfeleinknek!

Csak az elmúlt 12 hónapban 1289 számlát állítottunk ki, tehát ennyi egyedi megrendelésünk volt. Ez naponta 3,5 számlánál is több. Ezek között vannak igen alacsony, pár ezresek, hiszen mi akár egy-két cikket is szívesen elkészítünk, de magas, több százezres tételűek is összetett, komoly projektek esetén.

El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok ügyfeleinknek, mert mindezt komoly marketingköltségek nélkül érjük el: nem költünk sokat reklámra, cserébe olcsók tudunk maradni, de a minőségből nem engedünk. Az ügyfelek főleg a személyes networkön keresztül érkeznek, egymásnak ajánlják a csapatunkat: ez pedig mindennél nagyobb elismerés számunkra.

Tegnap az egyik legnagyobb felnőttoktatási intézménytől az egész csapat grátisz vacsorameghívást kapott, mert olyan elégedettek voltak egy leadott munkával. Nagyon köszönjük az elmúlt hároméves bizalmat, és ígérjük, hogy idén is új szövegírási szolgáltatásokkal jelentkezünk majd.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk90 adat a tartalommarketing hatékonyságáról
Következő cikkA szövegírás valódi értékeKövetkező

Ezeket olvastad már?

2018 marketingtrendjei (beszámoló a 28. Országos Marketing Konferenciáról)

Mint minden évben, a Kreatív Kontroll csapata ismét részt vett az Országos Marketing Konferencián, amely

Elolvasom »

10 online marketing konferencia Európában, amire érdemes elmenned 2017-ben

Aki az online marketing koronázatlan királyaitól szeretne tanulni, az bizony kimegy jövőre legalább egy konferenciára

Elolvasom »

Nagyvállalati tartalommarketing – céges magazin

Őszinte leszek: ez a cikk nem mindenkinek szól. Ha közép- vagy nagyvállalat marketingese vagy, akkor

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.