Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

6 hiba, amit a rólunk oldaladdal elkövethetsz

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Hogyan írjak ütős szöveget a weboldalamra?, Ingyenes

Az elemzések szerint az érkező oldal (tehát jellemzően a főoldalad) után a rólunk oldalt nézi meg a legtöbb látogatód. Van néhány általános hiba, amelyet az ügyfeleink elkövetnek, mielőtt a segítségünket kérik a szövegírásban. Ezekből talán tanulhatsz is.

1.) A céges weboldalad nem a cégedről szól

Ezt nem először írom le, és az előadásaimban is előszeretettel mondom. Azért teszem, mert kellően meghökkentő, de egyben nagyon igaz is. A weboldalad nem rólad, nem pedig a cégedről szó, hanem az ügyfeledről. Az ő problémájára kínálj megoldást, az ő kérdéseire adj választ, az ő vágyát keltsd föl. Bármilyen büszke is vagy rá, hogy a céged 1999 óta nehézgép-kereskedelemmel foglalkozik, ha épp gyümölcslevet akarsz eladni, ez nem érdekes. (Megtörtént példa, hogy a főoldalon ez a szöveg fogadott, mikor rendelni akartam a kedvenc italomból!)

2.) A névtelenség: megbízhatatlanság

Meglepően sok oldalon látom, hogy nem érhető el rólunk oldal vagy valamire való impresszum. Rákattintok a kapcsolat menüpontra, erre találok egy űrlapot, de semmi infót. Ki üzemelteti az oldalt? Innen biztosan nem rendelek. A törvények miatt is föl kell tüntetned a cégadataidat, sőt a tárhelyszolgáltatód adatait is. Tudni akarom, kivel fogok beszélni. A legjobb, ha a neved és a fényképedet is látom. Akkor is, ha nem szereted, ha fényképeznek, ugyanis ne feledd: nem rólad van szó, hanem rólam, aki vásárolni akarok tőled. (Arról ne is beszéljünk, hogy az űrlapok néha igen megbízhatatlanok: mindig adj e-mail címet is. Mindig.)

3.) Hiteltelen szövegelés és üres öndicséret

Tudom, hogy a weboldaladat te készítetted, pontosabban a te megbízásodra készítették. Könyörgök, ne harmadik személyben írd meg! Ne félj személyes, közvetlen hangot használni, mert annál unalmasabbat el sem tudok képzelni, hogy nincs egyedi hangod, hanem lexikonba illő cikket akarsz írni a cégedről, szolgáltatásodról. A feladatod, hogy megbízzak benned és rátok vágyjak. Nem fogom elhinni, hogy azt adjátok, ami nekem kell, ha halálra unom magam már a bemutatkozásodnál.

Sztorizz nyugodtan, szórakoztass, mert szeretsz engem. Én vagyok a vevőd.

4.) Semmit nem tudok meg a képességeidről

Az előző pont viszont nem arra biztat, hogy terjengős semmitmondásba mélyedj! Kíváncsi vagyok a tapasztalatodra, szívesen megismerem a referenciáidat, érdekel, miért azzal foglalkozol, amivel. Mondd el, melyek voltak a legérdekesebb projektjeid, emeld ki azokat, akikkel együtt dolgoztál, és talán én is ismerhetem őket. Mi jogosít föl, hogy ezt kínáld nekem? Ugye nem csak kényszervállalkozó vagy, hanem örömmel csinálod, amit teszel?

El szeretném hinni, hogy küldetésed van. Igen, akkor is, ha csak egy hűtőszekrényt akarok venni. Ez van, érzelmi lények vagyunk.

5.) Nem teszed hitelessé magad

Ne hazudj: nem kell magad gurunak beállítani, mert hiába meditálsz, nem fogsz a levegőbe röpülni előttem. De nyugodtan mutasd be, miket értél el. Szívesen látnék linket a tanulmányaidról, elemzéseidről, a legnépszerűbb blogposztjaidból. Majd nem kattintok rá, ha nem érek rá, de külön keresgélni viszont nem fogok, úgyhogy itt mutatkozz be rendesen, ne várd, hogy föltúrom az oldalad azért, hogy megtudjam, tényleg jó vagy. Nem rossz ötlet ide tenni egy-két köszönetnyilvánítást elégedett ügyfeleidtől. Ne vidd túlzásba, nem csak ezt akarom olvasni, de elfér pár.

6.) Mondd, mit tegyek!

Nem elég, ha bemutatkozol, aztán mosolyogva állsz, és várod, hogy majd én cselekszem. Sok oldal van megnyitva, nemcsak te, de több vetélytársadé is. Az oldal végén legyen call-to-action: írd oda, hogy mit vársz tőlem. Kattintsak? Hívjalak? Írjak e-mailt? Iratkozzam föl a hírleveledre? Nem fogok a fejedben kutakodni, nem akarom kitalálni, mit szeretnél. Írd le, és megcsinálom.

Ha csak ezt a néhány dolgot javítod az oldaladon, már javulni fog a konverziód. Nagyon szívesen!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMiért kommunikál a céged valójában?
Következő cikkHogyan építsd szexoldalakkal a szakértői státuszodat?Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan tudsz a Facebookról és a többi közösségi oldalról rengeteg látogatót szerezni?

2013 karácsonya előtt sok Facebook-oldal tulajdonosa panaszkodott arra, hogy az eddig produkált rajongói elérésük a

Elolvasom »

Ezért gond, ha gyermeked nem tudja, mi az a reklám

Ahogyan a reklámok írását, úgy az értelmezésüket sem tanítják a hazai iskolákban. A 18 éven

Elolvasom »

Így írj jó szöveget a webre (amit el is olvasnak)

Az emberek nem olvasnak a weben. Ezt Jacob Nielsen még 1997-ben állapította meg, és nem

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.