Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

Gyakran ismételt szövegírási kérdések a Marketing Expóról

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes

Kint volt a Kreatív Kontroll a Marketing Expón, és a rengeteg kedves érdeklődés mellett volt pár vissza-visszatérő kérdés. Ezeket válaszoljuk meg ebben a cikkben.

Az én marketingszemléletemben minden kérdés azt jelenti, hogy még több ügyféledukációra van szükség. Egyébként is szenvedélyesen hiszünk az ügyféledukációban, mert hosszú távú ügyfeleket szeretnénk, akiket partnernek tekinthetünk.

Az Expón ingyenesen osztogattuk a Kontent tartalommarketing-magazin első számát. Ha feliratkozónk vagy, akkor ezt a mai nap során megkapod te is (e-mail fiókodat figyeld).

„Szóval kik vagytok?”

Magyarország piacvezető szövegíró- és tartalommarketing-ügynöksége. Ez annyit jelent, hogy nálunk dolgozik a legtöbb ember, nekünk van a legtöbb bevételünk, a legtöbb ügyfelünk és mi adjuk le egy hónapban a legtöbb elkészült anyagot azon cégek közül, amelyek kifejezetten szövegírással foglalkoznak. (A Forbes is a múlt héten készített velem interjút, amelyből kiderül majd, hogy a PR- és reklámügynökségek komplex szolgáltatást nyújtanak, így árbevételben megelőzhetnek, de mi tartalom-nagykerként több ilyen céget kiszolgálunk. Tehát sok ügynökség megveszi tőlünk, és eladja neked drágábban.)

Elsősorban kivitelezők vagyunk, tehát tőlünk konkrét doc-fájlokat fogsz kapni, vagy megállapodástól függően egy tökéletesen feltöltött és folyamatosan frissített céges blogot.

Nagyon szívesen okoskodunk egyébként, de én nyugodtabban alszom, ha kézzelfogható munkát adunk le, nem pusztán tanácsot. Nem mindenki tud jól írni, ezért feleslegesen mondanánk meg, hogy miről és hogyan érdemes írnod, ha azután nem tudod megírni.

Röviden:

  • ha a kampányodhoz kell szöveg
  • ha a weboldaladat íratnád meg
  • ha marketingszövegre van szükséged
  • ha kell egy hatékony hírlevélszöveg
  • ha a céges blogodat töltenéd fel tartalommal
  • ha kell néhány PR-cikk

...akkor mi vagyunk az erre szakosodott ügynökség.

„Milyen szövegírási projekteket vállaltok?”

Két fő irányunk a tartalomírás és a marketingszöveg.

Tartalom pl. ez a bejegyzés, de tartalom a közösségi médiás állapotfrissítésed vagy a termékleírások a webshopodban. Röviden: tartalom az, amivel az ügyfelednek elmagyarázhatsz és elmesélhetsz valamit.

Viszont a marketingszöveg célja már nem csupán az elmesélés, hanem az, hogy kiváltson valami reakciót: célkonverziót (hírlevélfeliratkozás vagy épp eladás). Ilyen marketingszövegeket találsz a landing page-eken, a hírlevelekben, eDM-ekben, brosúrákban, direct response-stílusú reklámokban (tehát aminek nem az imázsépítés a célja, hanem a leadgenerálás vagy az eladás). Ez nagyon speciális szövegírás nagyon speciális szaktudással, és nem tud mindenki ilyet írni (vagy legalábbis hatékonyat), épp ezért a marketingszöveg drágább.

Vannak persze olyan dolgok is, amiket nem vállalunk: jó erkölcsbe ütköző oldalhoz, törvénytelen szolgáltatáshoz vagy a lelkiismeretünkbe gázoló akármihez nem készítünk szöveget, és politikai propagandát sem írunk. Nem járatjuk le az ellenségeidet, nem írjuk meg a pornóoldaladat, nem reklámozzuk a bérgyilkosi szolgáltatásaidat, nem készítjük el a sátánista szektád szórólapjait és így tovább.

„Hogyan néz ki ez a folyamat?”

Általában így.

Az első megkeresésbe bőven elég annyit írnod, hogy szövegírásra van szükséged. Onnan már tudjuk, hogy mit kérdezzünk és hogyan pontosítsunk.

„Ha megbízlak titeket mondjuk blogvezetéssel, akkor mennyit kell foglalkoznom utána a bloggal?”

Amennyit szeretnél.

Ha akarod, akkor minden egyes blogbejegyzés témáját megadhatod, utána a kész szöveget mondatról mondatra átolvashatod, majd a feltöltést, képek kiválasztását, terjesztést elintézheted.

De a kezdeti megbeszélések után (amikor rögzítjük, hogy milyen témájú blog legyen, milyen brand guideline-ok szerint írjunk stb.) teljesen hátradőlhetsz, és mondjuk kéthavonta ránézhetsz a blogra és az eredményekre – mi pedig a témaválasztást, szövegírást, feltöltést és terjesztést elvégezzük.

Ez tényleg attól függ, hogy mit szeretnél. Nem fogunk kizárni a saját blogodból, illetve nem fogunk aprólékos ellenőrzésekre rákényszeríteni.

„Minden témához tudtok írni? Még olyan speciális témához is, mint...?”

Szinte mindenhez.

Már ezres darabszámú cikket írtunk a duguláselhárításról (most épp heti 100 készül), készítettünk leírásokat ipari alkatrészekhez, írtunk brosúrát kéményekről és írtunk leírásokat árnyékolókhoz és redőnyökhöz. Írtunk már szakcikkeket az adózási szabályokról, landing page-t OKJ-s képzésekről (és leírást több tucat szakmáról), DM-levelet egy kávéautomatához és magyarázatot a zománcozott füstcsőhöz. A szemöldökünket száz targoncás cikknél, műkörmös könyvnél, kötésmintás cikksorozatnál és búvároktatókat oktató cégnél is csak egy picit húztuk föl, aztán beletanultunk és megoldottuk.

Tudunk írni orvosi (fogászati!) témákról és van jogban járatos szövegírónk is.

Minden projektünket kutatómunkával kezdjük. Elolvassuk a fellelhető cikkeket, átnézzük a Wikipediát, megnézzük a szakmai fórumokat és elolvasunk mindent, amit az interneten megtalálhatsz. Ha kell, megvásároljuk a szakirodalmat: volt olyan téma, amihez 5-6 szakkönyvet rendeltem.

Eközben elolvassuk azokat az anyagokat, amiket küldtél.

És persze folyamatosan kérdezünk tőled, mert te vagy a szakember.

Amit ennyi kutatás után nem tudunk annyira megérteni, hogy írjunk róla, az valószínűleg a szakterületednek egy olyan mély témája, ami az ügyfeleidet sem érdekli (és ők sem értenék meg).

„Mennyibe kerül a szövegírás?”

Projektfüggő. Az ajánlatok alatt látsz irányárakat, de pontos árajánlatot egy kérdőív kitöltése után fogsz kapni.

Az árajánlathoz tudnunk kell, hogy:

  • milyen típusú szöveget kérsz
  • mekkora mennyiséget tippelsz
  • mekkora mennyiségben rendelsz (vannak projektek, ahol mennyiségi kedvezményt tudunk adni)
  • mi a szöveged célja
  • mi a határidő

De ügyfél még nem maradt árajánlat nélkül. Viszont előtte muszáj pontosítanunk, mert a „mennyibe kerül a szövegírás” ugyanolyan megválaszolhatatlanul tág kérdés, mint az, hogy „mennyibe kerül egy autó”. Mert, ugye, melyik autó.

„Mikor tudjátok kezdeni?”

Mivel tegnapra kell, ezért már tegnapelőtt elkezdtük.

Ha épp van rá szabad ember, akkor akár holnapra elkészülhet az anyagod (az ésszerűség határain belül: blogbejegyzésről beszélünk itt, nem egy 120 oldalas jelentésről). Volt már olyan is, hogy egy délelőtt megrendelt anyagot délutánra már leadtunk.

A jelenlegi projektterhelésünk mellett lehet, hogy várnod kell 1-2 hetet. Ha tudod, hogy a következő héten vagy a következő hónapban vagy jövő tavasszal lesz egy projekt, amihez szövegírást rendelnél tőlünk, akkor minél hamarabb szólj nekünk, és betervezzük.

„Mi van, ha nem tetszik a szöveg?”

Sírni fog a kismacskám, másrészt ingyenesen kijavítjuk, mert elégedettségig dolgozunk.

A szerződésben szerepel az is, hogy ha olyan változtatást kérsz, ami szerintünk rontani fogja a szöveged hatékonyságát, akkor kötelesek vagyunk erre többször figyelmeztetni téged, és csak akkor végezzük el az ilyen módosítást, ha tényleg nagyon ragaszkodsz hozzá. De akkor is ingyenesen.

„Most akkor írjak nektek?”

Megtisztelnél. (Ez nem irónia, hanem tényleg.)

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkHány aloldalra van szükséged ahhoz, hogy 250%-kal több leaded legyen?
Következő cikkEz a főcím hatékony – de miért?Következő

Ezeket olvastad már?

Innovatív tartalommarketing-megoldás a Tescótól

Amikor tartalommarketingről beszélünk, akkor sokszor csak a szövegírásra gondolunk, ami egy leszűkített kategorizálás. Igaz, hogy

Elolvasom »

Az upsell művészete

Mindannyian tudjuk, hogy egy új vásárló megszerzése költséges. Viszont a céged bevételeit növelni szeretnéd, ezt

Elolvasom »

Hogyan építsd szexoldalakkal a szakértői státuszodat?

Állandóan emlegetem, hogy „a szakértő státusz építése”, a szakértő státusz így, úgy, meg amúgy. De

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.