Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Milyen hosszúak legyenek a bejegyzéseink?

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Hogyan írjak ütős blogbejegyzést?, Ingyenes

Az egyik leggyakoribb kérdés az ügyfeleinktől, hogy mégis milyen az ideális cikkhosszúság? Egy oldalt kell írni vagy van értelme a végtelenbe nyúló szövegeknek, talán jobban szereti a Google? A trend azért trend, mert állandóan változik, de néhány éves tapasztalatunk alapján szeretnék segíteni néhány számmal, de inkább egy új nézőponttal.

Tudom, hogy a termékleírásaidat, cikkeidet a leginkább azért készíted (készítteted), hogy jobb helyre kerülj a Google-ben. Ez méltányolandó és jó cél, de sose felejtsd el, hogy ennél nagyobb célra kell lőnöd: a feladatod, hogy jó minőségű anyagot adj, amit örömmel olvasnak, sőt megosztanak olykor a közösségi médiában is. Ezért először is az ügyfelednek, a potenciális megrendelőnek, vásárlónak írj.

Legszívesebben fölírnám minden cégvezető és marketinges homloka mögé: a weboldalad nem a cégedről szól. Hanem az ügyfeledről.

Ne a Google számára írj, hanem a látogató számára, akkor is, ha kevesen vannak. Ez lesz megfelelő a keresőnek is. Olyat írj, amit élvezet olvasni, ha ugyanis pongyola és érdektelen anyagot publikálsz, az lepattanó látogatókat, alacsonyabb oldalletöltést és rossz megosztási mutatókat eredményez, tehát hiába írod teli kulcsszavakkal a cikket, akár még árthat is a pozíciódnak! A termékleírás legyen informatív és értékesítsen, a blogbejegyzés pedig igazi PR legyen, ne csak porhintés.

De akkor mennyi az annyi?

Ha már így gondolkodsz, akkor pontosan látod, hogy nem a mennyiség a lényeg. A webes szövegek dinamikája érdekesebb: rövid bekezdések, belső címek, megfelelő kiemelések használatával olvasmányosabbá teheted a szöveget. A látogató végigpásztázza a kulcskifejezéseket, és ezután dönti el, elmélyed-e az írásban. Ha csak egy röpke bejegyzésről van szó, célszerű annyit írni, hogy még egy illusztrációval is egy szempillantással befogható mennyiségű legyen az anyag, ezért körülbelül egy újságírói flekket, tehát nagyjából 1500–2000 karaktert ajánlunk.

Vannak azonban olyan ügyfeleink, akik szakmai hitelességüket növelnék az írásaink által, a látogatóikat pedig jól ismerik, és tudják, hogy valóban érdeklődnek a téma iránt, így a konverziós arány jobb lett akár 4000 karaktert is meghaladó írások esetén. Rájöttek, hogy nem azért kell blogolni, mert muszáj, mert hanem azért, mert megéri.

Ne maradj le a többi marketingtippről sem! Lájkold Facebook-oldalamat!

Sales oldalaknál népszerű a hosszúnál is hosszabb anyagok készítése. Ezek valóban konvertálnak, a kutatások szerint akár a 20-30 ezer karakteres, tehát akár tíz gépelt oldalas anyagoknál is növelhető a konverzió pár plusz bekezdéssel. Itt sem a mennyiség számít, hanem a minőség: a jól felépített landing oldalnál több helyen is megtörténhet a konverzió, tehát a szövegben például több stratégiai ponton megjelenhet a feliratkozási vagy megrendelési űrlap. Én nem vagyok a mennyiség híve, de bizonyos, általában a hagyományosan győzködős oldalaknál a mennyiség konverziónövelő tényező lehet.

A statisztika szerint

A személyes tapasztalaton túl a statisztikák is a segítségünkre lehetnek. Egy 2012-es felmérésben több mint húszezer kulcsszót vizsgáltak meg, és a tapasztalat szerint a Google találati oldalán az első tízbe kerülő oldalakon a minimális szövegmennyiség legalább 2000 szó volt. Az első helyen még ennél is több, közel 2500 szó szerepelt (a magyar szavak átlagosan 5,5 karakteresek, így majdnem 14 000 karakterről beszélünk, de még meglepőbb ez az angol nyelvterületen, ahol hétbetűs az átlagos szó, így a felmérésben több mint 17 ezer karakteres oldalak szerepeltek jól!).

Mi lehet ennek az oka?

A statisztika során kiderült, hogy a régebb óta létező oldalakon eleve ezeknél is több anyag van, tehát idővel bővülnek a lapok, ami jót tesz a keresőpozíciójuknak, ahogyan a korosságuk is. Másrészt pedig a több tartalom arányosan több természetesen létrejövő külső hivatkozást eredményez: ha hetente két-három cikket publikálsz, nagyobb eséllyel lesz több látogatód a megosztások révén, valamint több linket is kaphatsz releváns oldalakról. Ami érdekes, hogy a tanulmányok szerint a hosszabb bejegyzések több megosztást kapnak!

A több webes tartalom több long tail találatot is jelent, ezért érdemes rendszeresen jelentkező bloggal kiegészíteni a weblapunkat, esetleg fölturbózni az eddigi szövegeket is. Szívesen segítünk ebben.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkÚj linképítés: Wikipédia-link a weblapodnak
Következő cikkEzt tedd, hogy a céges blogod erős linkeket hozzonKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így ellenőrizd, hogy van-e másolmány az oldaladon

A trivialitásokat most hagyjuk: tudjuk, hogy a másolt tartalom a weben nemcsak szerzői jogi pereskedést

Elolvasom »

Erre a 4 szempontra figyelj, amikor megszólítod hírleveled címzettjét

Minden hírlevelet el kell valahogy kezdeni. A hírlevél eredményessége ugyan nem csak a megszólítástól függ,

Elolvasom »

Hogyan írtunk olyan cikket, amely egy éve hódít töretlenül a neten? (7 lépés)

Egy pillanat erejéig személyes hangvételre váltanék: 2016 tavaszán olyan telefonhívást kaptam, amire minden szövegíró vágyik.

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.