Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Milyen leadmágnest használj? (5 típus, konkrét példák és a játékszabályok)

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Tartalommarketing
  • Címkék: csali, funnel, lead, tartalommarketing

Te hogyan kéred el valakitől az e-mail-címét?

Ha azt akarod, hogy minél nagyobb számban meg is adják neked, akkor úgy, hogy felkínálsz valamit cserébe.

Azzal, hogy valaki megadja neked az elérhetőségét, fizet, csak éppen nem pénzzel. Valamivel tehát meg kell győznöd erről, nem kérheted el a címeket alamizsnaként.

Olyasvalamire van szükséged, ami vonzza a látogatókat, amit meg akarnak szerezni – és amiért cserébe egy e-mail megadása igazán kis árnak tűnik.

Miért kell tulajdonképpen a cím?

Az oldaladra érkező látogatók 95%-a első látogatása alkalmával nem vesz tőled semmit. Ennek egyszerű oka van: nincsen vásárlási szándékuk, mert vagy egyszerűen csak böngésznek, vagy még információt gyűjtenek. A SEE vagy a THINK klaszterben vannak, ezért ha megpróbálsz belőlük pénzt kipréselni, legfeljebb elriasztod őket.

Ha valakiben nincs meg a vásárlási szándék, akkor kapcsolatot kell kiépítened vele, megteremtened a bizalmat.

A legjobb eszköz arra, hogy kapcsolatot ápolj velük, az e-mail marketing, amihez viszont ugye szükséged van az e-mail-címre. Ez neked értékes, ezért neked is értéket kell adnod cserébe. Ez az rétékes tartalom számos formát ölthet, ezek közül mutatok meg neked néhányat.

Mi nem leadmágnes?

Egy egyszerű feliratkozó form az oldaladon határozottan, egyértelműen nem leadmágnes. Nincs benne semmi vonzó.

leadmagnes_2

Miért? Minek? Hogy utána leveleket küldözgessetek nekem? Köszi, kihagyom.

A Marketingszöveg.comon nem találsz ilyen feliratkozási lehetőséget: egy ajánlatot találsz, hogy töltsd le az ingyenes e-bookunkat. Ez értékes tartalom: 40 oldal szakmai anyag a céges blogolásról.

leadmagnes_1

Az e-bookokról nem is írunk, mert valószínűleg tudsz már a létezésükről. Lássuk tehát a többit.

1. Jelentések és elemzések

Ha olvastad az adatalapú tartalomkészítésről szóló cikket, akkor erről nem kell sokat magyaráznom.

A szakemberek jellemzően imádják a különféle elemzéseket, amelyekből megtudhatják, hogy milyen trendek uralkodnak a piacon, hogyan változnak a legfontosabb mérőszámok, hogyan kell alakítsák saját stratégiáikat, tevékenységüket a piacnak megfelelően.

Én például mániákusan gyűjtöm a különféle marketingpiaci jelentéseket, elképesztő mennyiségű PDF található a merevlemezen – és ezek fontosak számomra, ezekből dolgozom, ezeket használom fel a szakmai cikkek megírásakor, az előadásaim összeállításakor, amikor tanácsot adok valakinek.

Egy ilyen anyag a legfőbb erénye az aktualitása.

Piaci adatokat, statisztikákat, számokat negyed év után nem tudsz aktualitásként bemutatni, hacsak nem figyelemreméltóan lassan érkeznek az adatok.

A mi céges blogról szóló e-könyvünk jövőre is ugyanígy aktuális lesz, de ha kiadnánk egy jelentést a 2016 eleji hazai tartalommarketinges trendekről, azt fél év múlva inkább már csak érdekességként mutathatnánk be.

2. Interaktív tartalmak

Előfizetői tartalom

Előfizetőink tovább 4 leadmágnestípust ismerhetnek meg – csatlakozz hozzánk te is, és teljes tudástárunk a tiéd!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkHonnan tudod, hogy tényleg értékes a tartalmad? (számok nélkül, konkrét irányelvekkel)
Következő cikkA szövegírás 15 alapszabálya (Joe Sugarman axiómái)Következő

Ezeket olvastad már?

Tartalommarketing-megvalósítás 10 lépésben (hosszú cikk)

Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és

Elolvasom »

[SoundCloud helyett] A legjobb helyek, ahová feltöltheted a podcastedet

Hogyan podcastelj, ha bedől a SoundCloud? A Kontent Pub kapcsán nekünk is fontos kérdés ez: az

Elolvasom »

Tartalommarketing-stratégia – a tartalommarketinged legfontosabb eleme

Tegyük fel, hogy házat építenél. Talán már a gondolata is boldoggá tesz. Kiválasztod a telket,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.