Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

3 modern és hatékony felugró ablak

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: leadgenerálás, pop-up

The money’s in the list.

Az e-mailnél hatékonyabb marketingcsatornát egyelőre még nem találtak fel, a McKinsey szerint átlagosan 40-szer nagyobb a megtérülése az e-mail marketingnek, mint a social media marketingnek (győzd meg magad a tényekkel).

Építsünk tehát listát, erre pedig kiváló eszköz egy felugró ablak.

Pop-up: áldás vagy átok?

Téged is idegesítenek a legváratlanabb pillanatokban a képernyőre robbanó pop-upok?

Minden második weboldal pop-uppal fárasztja a látogatóit. Ezek tönkreteszik a felhasználói élményt, mert a rosszul beállított pop-up épp olyan, mint egy tradicionális reklám: kierőszakolja a figyelmedet és nyomul.

Csináljuk inkább jól és adjunk új értelmet a felugró felületnek.

A tanulmányok szerint a pop-up a hagyományos feliratkozási mezőhöz képest ötször-tízszer gyorsabban növeli az e-mailre feliratkozók számát. Tényszerű, hogy a pop-up működik, a kérdés csak az, hogy milyen áron.

(Ez különösen gyümölcsöző stratégia lehet, mert a weboldalak többsége az oldal alsó területére teszi a feliratkozási dobozt, ahová az olvasók többsége nem jut el. Tedd feltűnővé, elkerülhetetlenné a feliratkozást.)

Adj új funkciót a pop-upnak, és senki sem fogja zaklatásnak érezni (és ne akarj vele egyből eladni).

Egy értékes tartalom olvasása közben nem gond, ha felugrik egy feliratkozásra biztató felület, mert az érdeklődő úgy érzi, hogy erről az oldalról érdemes rendszeres e-mailes hírleveleket kérni (vagy letölteni egy tanulmányt). Valószínűleg téged sem zavarna, ha a Kreatív Kontroll e-mailes cikkeit olvasva felugrana egy pop-up, ahol az e-mail-címedért cserébe további 20 e-mail marketinges hírlevelet kaphatsz – az ajánlatnak ugyanis van relevanciája, és értékes.

A legütősebb pop-up-módszerek

A leghatékonyabb pop-upok egyike az exit overlay. Csak akkor aktivál egy felugró ablakot, mikor a user végzett az olvasással, belép a böngészőbe és távozni akar az oldalról.

leadgeneráló felugró ablak

A blog.getrooster.com nem szeretné, hogy feliratkozás nélkül távozz.

Az exit overlayre alapozott pop-up nem zavarja a felhasználó böngészési élményét, nem robban a képernyőre az olvasási folyamat közben. Türelmesen kivárja, míg az érdeklődő jelzi a böngészőnek a távozás szándékát, ekkor dobja be a feliratkozás ajánlatát.

(Az exit overlaynek egy nagy gyengéje van: mobil felületen nem működik, mert ott nincs kurzor.)

Itt egy esettanulmány arról, hogyan növelte 600%-kal a feliratkozók számát az exit overlay technikán alapuló OptinMonster (ez egy WordPress-plugin).

A másik pop-up alapja az elmélyült olvasás és az oldalon töltött idő. Ez egy klasszikus megoldás, mikor az oldalon töltött hosszabb idő és a sok görgetés aktivál pop-upot. Ilyenkor egyre nagyobb az éhség az olvasódban a minőségi tartalomra, az igazán elszánt érdeklődő rengeteg anyagodat megízleli. (Jó esetben) egyre elégedettebbé válik, és egy váratlan pillanatban megjelenik a feliratkozásra buzdító pop-up.

Kissmetrics pop-up

A Kissmetrics pop-upja kitölti az egész ablakot.

Egy nagyszerű szűrőről beszélünk, mert minőségi leadeket generál: aki sok tartalmadat elolvassa, az valószínűleg igényt tart a hírleveleidre is, és aki igényt tart a hírleveleidre, az valószínűleg kíváncsi lesz a termékedre is.

Pro tip: azt természetesen te állítod be, hogy hány perc után ugorjék fel az ablak, de csekkold le Google Analyticsben az átlagos oldalon töltött időt – nehogy túl nagy legyen a delay, mert akkor senki nem látja a felugró ablakodat.

A módszer mobilbarát, a hátránya csak az, hogy megszakítja az olvasás folyamatát. (Ezen a blogon épp ezért nincs pop-up: kipróbáltuk, magasan konvertált, de szerintem annyit rontott az oldal felhasználóbarátságán, hogy végül levettük.)

Scrollozós pop-up. Ilyenkor nem a kurzor vagy az oldalon töltött idő aktiválja a felugró ablakot, hanem a görgetés.

A legismertebb példa a Pinterest: ha regisztráció nélkül böngészed az oldalt, akkor némi görgetés után a Pinterest így regisztráltat:

pinterest

A módszer akkor működik a legjobban, ha ismered, hogy mekkora engagementnél van a legnagyobb sikered. Ha azt látod, hogy a cikk felének elolvasása után a legmagasabb a konverzió (mondjuk a delayes pop-upodon), akkor állítsd a scroll pop-upodat 50%-ra.

Ha a feliratkozók megvannak, akkor küldj nekik személyre szabott hírleveleket.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMiért nem adtunk el tavaly karácsonyi csomagokat? (Egy sikertelen kampány esettanulmánya)
Következő cikkCialdini 7 meggyőzési alapelve szövegíráshoz és értékesítéshezKövetkező

Ezeket olvastad már?

6 konkrét példa, hogy jobb AdWords-hirdetéseket írj

Hogyan kell hatékony Ads- (korábban AdWords-) hirdetéseket írni? Billentyűzettel, hihi. Meg az alábbi hat tippel.

Elolvasom »

Befolyásold a vásárlód döntéseit „user generated content”-tel

A weboldalad célja az, hogy konvertáljon, ugye? Ha ez a konverzió vásárlás (mert épp az

Elolvasom »

Hogyan csináld ki teljesen az ügynökségedet, és hogyan égessetek el rengeteg pénzt Facebookon

Figyelem, a cikk nyomokban humort és iróniát tartalmaz! Nyugalom megzavarására alkalmas sorok következnek. A cikk

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.