Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

9 érv a többnyelvű honlap mellett

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: fordítás

A mai kiélezett piaci helyzetben szinte minden lehetőségre ugrani kell, amely piaci előnyt ad. A szakértők beszélnek nekünk a „globális faluról”, amelyben élünk, s hogy a csúcstechnológia milyen elképesztően közel hozza az embereket.

Ez a piacokra is érvényes.

Ma már bármelyik cég megteheti, hogy nyisson a globális piacra. Ennek egyik első lépése az, hogy a piacnak jelezd azt, hogy létezel.

Ezt legkönnyebben egy többnyelvű honlappal teheted meg.

Az „éhes tömeg”

Képzeld el azt, hogy olyan szolgáltatásod van, amit nyelvtől függetlenül bármilyen piacnak értékesíthetsz: pl. üzleti intelligencia.

Tegyük fel, hogy a munkatársaid több nyelven beszélnek és a szolgálgatáscsomagod is több nyelven elérhető.

Kivéve a honlapod.

Képzeld most el a potenciális célpiacod. London külvárosában levő cég, és épp egy olyan szolgáltatásra van szükségük, amit te tudsz adni. Rákeres a kulcsszavadra – angolul.

Nem fogsz megjelenni neki a keresőben, mert az egész honlapod magyar. Ez a londoni cég soha nem fogja megtudni, hogy létezel. Helyetted talál egy másik céget, és tőlük rendeli meg az üzleti intelligenciát. Pedig megvehette volna tőled is.

Házon belül megoldjuk – vagy mégsem?

Persze lehet, hogy gondoltál már erre a piacra, és a munkatársaid egy-két aloldalt lefordítottak angolra. Esetleg még az angol kulcsszavakra is keresőoptimalizáltad a honlapod. A londoni cég rád talál.

A gond csak az, hogy nem a teljes honlapod angol, és elő-előfordulnak hibák. Ezzel viszont elveszíted a bizalmát.

A fordítás mint „welcome drink”

Ezért érdemes a teljes honlapod lefordítását profikra bíznod. Olyan szövegírókra, akik nem ebédidőben írják meg a szöveget, hanem főállásban, mert ez a dolguk.

S ha a londoni cég folyékony angol szöveget talál nálad, akkor már értékesíthetsz neki.

Hogy milyen sikerességgel, az a szolgáltatásod és a marketinged minőségétől függ. A többnyelvű honlap azt a kritikus 3 másodpercet hidalja át, amíg valaki eldönti, hogy az oldalon marad-e, avagy bezárja azt.

Mert ennyi idő jut az első benyomásra.

A többnyelvű honlap kinyitja az ajtót, és azonnal jelzi a „vendégszeretetedet”. Az angol cég tudni fogja, hogy jó helyen jár, és tovább olvas a cégedről.

Van azonban még 9 előnye a többnyelvű honlapnak, ezekről alább olvashatsz.

1) Költséghatékony

Egy honlapot fejleszteni és megírni sokkal olcsóbb, mint brosúrákat és nyomtatott anyagokat készíteni, majd ezeket eljuttatni a határon túli célpiachoz.

2) Új piacokat és új vásárlókat szerzel

Tehát közvetetten és közvetlenül is növeled a céged bevételeit.

3) Piaci előnyt kapsz

Főleg akkor, ha a konkurenseidnek meg se fordult a fejükben, hogy egy többnyelvű honlappal nyissanak a világ felé.

4) Személyességet mutatsz

Érdekel téged annyira az ügyfeled, hogy az ő anyanyelvén szólj hozzá. Ha például a román piacot céloztad meg, akkor a román cégvezető értékelni fogja, hogy nem angolul vagy magyarul kell olvasnia az őt érdeklő anyagokat.

Ne maradj le a többi marketingtippről sem! Lájkold Facebook-oldalamat!

5) Profizmus

A profi fordítás ránézésre látszik. És azt mutatja, hogy a cég megteheti, hogy szakemberekkel dolgozzon. Ezzel nemcsak igényességet mutatsz, de azt is, hogy hosszú távra tervezel és nem fogsz a következő negyedévben csődöt jelenteni.

(Egyébként a fordítás nem is olyan drága, ha a Kreatív Kontrollra, azaz ránk bízod.)

6) Keresőoptimalizálás

A Google szereti a többnyelvű oldalakat. Rangsorolásnál előrébb kerülsz, tehát nagyobb forgalmad lesz.

7) Tisztelet

Ma különösen érzékeny mindenki a saját kultúrájára és nyelvére. A többnyelvű honlap egy nagyon szép gesztus. Tiszteled annyira az ügyfelet és a kultúráját, hogy veszed a fáradságot a fordításhoz.

8) Ügyfélcentrikusság

Kényelmesebb az anyanyelvünkön olvasni és kommunikálni. Megkönnyíted az ügyfeleid életét.

9) Hitelesség

Nemcsak mondod, hogy beszélsz idegen nyelveket, hanem megmutatod a gyakorlatban is.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMit tegyél linképítés helyett?
Következő cikkMi a különbség az írás és az értékesítés között? (És miért van szükséged a szövegíróra?)Következő

Ezeket olvastad már?

E-mail-marketing paradoxon: a leiratkozás növeli a bevételeidet

Az e-mail-marketingben külön kutatott, vizsgált és optimalizált részterület a leiratkozások csökkentése. Azt hiszik, hogy minden

Elolvasom »

Hogyan lophatod el a konkuresenseid YouTube-címkéit?

Lopni csúnya dolog, de bevallom őszintén, a cím egy kicsit clickbait volt, hiszen amire most

Elolvasom »

A rövid vagy hosszabb reklámszöveg hatékonyabb?

Copywriter-körökben a short copy vs. long copy hitvita felér egy Fradi–Újpesttel. Vannak, akik szerint az

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.