Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

6 konkrét példa, hogy jobb AdWords-hirdetéseket írj

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: adwords, elemzés, hirdetés, szovegiras

Hogyan kell hatékony Ads- (korábban AdWords-) hirdetéseket írni?

Billentyűzettel, hihi.

Meg az alábbi hat tippel. Könyveljük el magunkban az „írj figyelemfelkeltő főcímeket” és hasonló tanácsokat, és nézzük meg valóban futó hirdetéseken, hogy mit lehet rajtuk javítani.

Talán a te hirdetésed is e 6 hirdetés között van? Csak akkor derül ki, ha elolvasod a cikket.

Pár tucat karakterben a csoda

 

Nézzünk egy olyan keresési szándékot, ahol a problématudat egyértelmű.

Adwords-hirdetés

Számtalan hirdetés papagájkodik valószínűleg azért, mert a kulcsszó és a hirdetésszöveg közötti összhang figyelmet szerez – legalábbis az elgondolás ez lehet.

Hatékonyabb, ha nem a keresést mondod vissza, hanem a megoldást, tehát a keresési szándéknak megfelelsz. Ha beírom, hogy fejfájás ellen, akkor már azonosítottam a problémámat (hiszen érzem), és valóban fejfájás ellen keresek valamit. Például azt az ígéretet, hogy fejfájásstop 30 perc alatt.

Egy lépéssel közelebb a megoldáshoz.

hirdetésszöveg

Érdekes, hogy a Google inkognitóablakban is tudta, hogy rengeteg angol anyagot olvasok, és kidobott egy angol hirdetést – vagy csak nincs magyar változata.

Kezdjük az elejéről.

Tudod, hogy a felhasználók egyszerű CRM-rendszert keresnek (mert piackutattál) – de hatékonyabb, ha nem elmondod, hogy egyszerű, hanem bemutatod, hogy valóban az. Végeredményben a szöveg azt ígéri, hogy egy kattintással föltelepítheted a rendszert – tehát láthatóvá tetted, hogy pontosan miért egyszerű. Ez jó szöveg.

Rögtön alatta látsz egy egyedi CRM-et.

Az első gond az, hogy az egyedi szót már elkoptatták.

A második, hogy az egyedi még lehet rossz minőségű is, ahogyan az 1996-os alakulás sem garancia a minőségre.

A harmadik gond, hogy az egyediség valós igény lehet olyanoknak, akik felismerték, hogy a dobozos CRM-ek nem fedik az igényeiket – de nem az egyediség az előny (mert ez egy feature), hanem az, hogy a legkomplexebb értékesítési ciklusaidhoz is használhatod (és jobban értékesíthetsz), hiszen egyedileg fejleszti le neked.

Adwords

Az eset, amikor a cég eltalálja a jó üzeneteket, de nem a megfelelő sorrendben. A címsorba átfogalmazhatjuk a 48 órás kiszállítást úgy, hogy a befőttes üveget valahogy megtartsuk (azonosítás miatt): Főzz be 2 napon belül. A kedvező árakat konkretizálhatjuk: 300 Ft / üveg, például (nem tudom, hogy mi a nagykerár).

AdWords-reklám

Szövegírói közhely, hogy ne magadról beszélj, hanem az ügyfeledről. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy amikor elromlott a laptopom és ideges vagyok, akkor nem azzal az üzenettel fogsz meg, hogy értesz a szakmádhoz – ez hitelességelem lehet. Inkább ígérd azt, hogy megjavítod a laptopom akár másnapra.

Számtalan céges oldalon előjön a szakszerűség. A gond az, hogy tág jelentéskörrel bír, és a laikus nem tudja, hogy mi számít szakszerűnek. Nyilván ha nem működik a visszakapott laptopom, zörög, lassú vagy egyértelmű hibája van, akkor megítélem, hogy nem szakszerű: de hogy hogyan javítod meg, milyen alkatrészt cserélsz, mit tisztítasz és mit kattintasz át, azt nem tudjuk.

A szakszerűség terhére fejtsük ki jobban a garanciát: garanciaidő és a teljesség.

PPC-hirdetés

Másik szövegírói közhely, hogy ne használj szakzsargont, ilyen a készletről. A kereskedőnek ez anyanyelv, a laikus meg sejti, hogy nem kell berendelned... tehát (mondjuk) 2 napon belül kiszállítod.

árakció

Viszonylag kevés F1-es bolt van hazánkban, és ez olyan terület, ahol lehet egyedi árukészlettel előnyt szerezni – nem bárhol megtalálható laptopokat árulsz. Mégis rögtön a kedvezménnyel nyitnak.

Amikor teheted, kerüld el:

  • az árversenyt
  • az akciót kiemelő hirdetést

És versenyezz inkább:

  • minőségben,
  • exkluzivitásban,
  • teljességben,
  • kiszállításban,
  • garanciában
  • szenvedélyben és tudásban,
  • információban

(A lista nem teljes körű.)

Ha végigmentél a listán, és egyik sem valós opció (note: a „túl sok munka lenne megcsinálni” nem opció, hanem szegénnyé tevő önáltatás), akkor nézd meg, hogy tudsz-e változtatni a szegmenseden. Vajon célozhatsz-e olyan emberekre, akiknek fontosabb a kiszállítás gyorsasága vagy a garancia teljessége, mint az ár?

Ha a szegmens sem opció, akkor tedd magad összehasonlíthatatlanná: legyél kizárólagos magyar forgalmazó valamely termékcsaládra, adj többletszolgáltatást vagy építsd fel annyira a személyes márkád, hogy tőled akarjanak vásárolni. A Red Hot Chili Peppers-koncertnek nincs alternatívája a rajongók körében.

Ha az összehasonlíthatatlanságot sem tudod elérni, akkor nyerd meg a versenyt láthatóságban: bloggal, videókkal, átfogó tartalomstratégiával és lehengerlően gördülékeny vásárlással nyomd le láthatóságban a többieket. Így bár lehet, hogy másoknál 300 Ft-tal olcsóbb, de több munka megkereseni és nyűgösebb vásárolni.

És ha ez sem opció, akkor, és csak akkor menj bele az akciózásba.

Az árakció a legtöbb esetben elkerülhető.

És te milyen hirdetéseket írtál ma?

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk[Kicsempésztem a tréningről] Hogyan szövegezz ünnepkor e-mailt, amit meg is nyitnak?
Következő cikkÍgy írj jó szöveget a webre (amit el is olvasnak)Következő

Ezeket olvastad már?

[Közkívánatra] Beszéljünk egy kicsit a forgatókönyvírásról (mert fontos a storytelling)

A tartalommarketingről és a szövegírás előnyeiről szoktunk írni. Mit keres akkor itt egy cikk a

Elolvasom »

Mit tegyél linképítés helyett?

A Google algoritmusfrissítései egyértelműen kivégzik a hagyományos linképítést. Még mindig van némi hatása a magyar

Elolvasom »

Írj velem szöveget (így fogalmazd meg a legbonyolultabb fogalmakat is néhány szóban)

Marketingtanácsadásaink során gyakran alakul így a beszélgetés: Ügyfél: Ennek a célcsoportnak ezt és ezt a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.