Senki nem akar több e-mailt kapni.
Az e-mail idegesítő.
Az e-mail elavult.
E-mailben nem lehet eladni.
Az én bizniszemben az e-mail nem működik.
Az e-mail-marketing halott.
Ha nem hallottad még ezeket a mondatokat az csak 3 dolgot jelenthet:
- nem vagy gyakorló marketinges vagy marketingorientált cégvezető, aki rajta tartja a mutatóujját a szakma ütőerén;
- három éve nem jártál marketingkonferenciákon, ahol a „szakértők” erről szónokoltak a színpadon 10-15 perces saleselőadásaikban;
- nem vagy tagja a magyar marketing bulvárját jelentő „szakmai” Facebook-csoportoknak.
[Ha ez utóbbi, akkor Isten tartsa meg jó szokásodat.]
Elmenekülhetsz a marketingmítoszok világába, de ha nem akarod kockára tenni a vállalkozásod sikerét, javaslom, inkább maradj velünk a tények szikár rögtalaján.
A tények és trendek ugyanis azt mutatják, hogy valójában senki nem akar több rossz e-mailt kapni. A vásárlók nem akarnak idegesítő e-maileket törölgetni. Nincs olyan termék, amit ne lehetne e-mailben eladni és nincs olyan iparág, amelyben az e-mail hatástalan lenne.
Egyszóval nem az e-mail-marketing halott, hanem a rossz és hatástalan e-mailek korszakának értünk a végére. Szerencsére.
Szövegíróként, marketingesként kutya kötelességed olyan e-maileket írni, amelyek megragadják a vásárlóid képzeletét és képesek tartósan az üzenetedre irányítani a figyelmüket.
Ebben a cikkben olyan technikákat mutatok neked, amelyekkel mindezt gyorsan, hatékonyan és egyszerűen, akár már a következő hírleveleddel is elérheted.
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.