Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 12 perc

Így írhatsz te is gördülékenyen termékleírást – ez az 5 pont végigvezet a rögös úton

  • Szerző: Tabajdi Enikő
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős szöveget a webshopomba?, Szövegírás, Webáruház

Jó termékleírás nem terem minden oldalon, ráadásul a szövegírásnak ez a műfaja az esetek nagy részében kimerül a tulajdonságok unalmas bemutatásában (ha van egyáltalán).

Ami felhasználói oldalról kiábrándító, neked viszont lehetőséget jelent arra, hogy kitűnj a tömegből. A termékleírás tehát nem az ellenséged.

Épp ellenkezőleg: ha jól rakod össze, a konverziód egyik legjobb barátja lesz.

A jó, a rossz és ami elad

Egy jól megkomponált termékleírás nemcsak abban segít, hogy könnyebben megtaláljanak a vevőid (hiszen előrébb sorol a Google), hanem eladni is.

Mutatok egy példát arra, hogyan építhetsz bizalmat 1000-1200 karakterben és miért van erre szükség akkor is, amikor egyértelmű a termék funkciója (a karakterszámra később még visszatérünk).

Ugyanarról a desszertvilláról van szó, de két külön webshopról:

Hajtás fölött látod a legfontosabb infókat. Egyelőre semmi meglepő.

Hajtás alatt viszont részletes termékleírást olvashatsz.

A másik webshop így kínálja ugyanezt a terméket:

Te honnan rendelnéd meg ugyanazt a terméket?

Látod, hogy árban nincs nagy különbség a kettő között. Mégis szinte biztos vagyok benne, hogy ha választanod kell, akkor az első oldalról rendelsz egyszerűen azért, mert ez hitelesebb. Van róla kép és tartozik hozzá egy kerek leírás: némi storytelling után olyan információkat is megtudsz, hogy ebből a típusból egy egész termékcsalád elérhető (vagyis nem kell plusz köröket futnod, hogy legyen stílusban a desszertvillához passzoló evőkanalad, mokkáskanalad stb.), és akkor jó választás, ha egyszerű, minta nélküli darabokat keresel.

Érzed a különbséget, ugye?

Igen, mondhatod azt, hogy az ár alapján döntesz és onnan rendelsz, ahol a legolcsóbb. Az igazság viszont az, hogy az árérzékenységet a magyar vállalkozók felülbecsülik (és sokszor nincsenek erről adataik, csak ez a hiedelmük). A másik érvem ellene pedig az, hogy azon a bulin nem érezzük jól magunkat, ahová nem tettük be a lábunk: lehet, hogy nálad olcsóbb, a másik oldal viszont az oldalon tart azzal, hogy mesél a termékről, válaszol a kérdéseimre és egyszerűen jobb „salesesként” dolgozik.

Most megmutatom, hogyan tudsz hasonlót – sőt, remélem ennél jobbat – írni te is.

Ez az 5 pont vezessen a termékleírás felé vezető utadon

Előfizetői tartalom

A teljes cikket bejelentkezés után olvashatod el (ha van előfizetésed)

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkÍgy értünk el 2,5 millió embert a legkomplexebb magyar tartalommarketing-kampánnyal
Következő cikkÍgy használj valós híreket hirdetésedben (3 példával)Következő

Ezeket olvastad már?

Reklámozz ezzel a 17 főcímmel és legyél a leggazdagabb marketinges

Ezzel a cikkel forintmilliókat fogsz keresni. Hogy miért? Egyszerű: mert a főcím (headline) minden reklámanyagod

Elolvasom »

A leghitelesebb marketingeszköz, amit te is elhanyagolsz

Nem publikálsz elég esettanulmányt, pedig 5 érvem is van rá, hogy kéne. Ezt onnan tudom,

Elolvasom »

Hogyan írj automatikusan 500 000 termékhez termékleírást?

A rövid válaszom az, hogy manuálisan. „De biztosan lehet ezt automatizálni valahogy”, gondolod, és igazad

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.