Azt már hallhattad párszor, hogy értékesítési szövegben általában hatunk a problématudatra.
Ennek oka egyszerű: ha nincs igény, akkor nincs vásárlás sem.
Nézzük most meg egy részletes példában, hogy hogyan tudod finoman felhozni az olvasóidat érintő problémákat, hogyan ajánld fel a termékedet megoldásként – mindezt úgy, hogy ne legyen tolakodó vagy „teleshopos”.
Ezt az oldalt fogjuk elemezni.
Kezdjük a legelején, a főcímmel. Ha megnyitod az oldalt, akkor ezt látod (a nyilak és a vörös cím nélkül):
A preaheaddel (minden, ami megelőzi a főcímet) a célod az, hogy felkészítsd az olvasót arra, hogy a headline minél nagyobbat üssön.
Jó gyakorlat, ha megszólítod a célcsoportod: akkor olvasd el, ha marketinges vagy; ha devizahiteled van, akkor ez kihúz a csapdából stb.
Az első mondat célja az, hogy a következőt elolvassák. a 2. mondat célja az, hogy a harmadikat is elolvassák. és így tovább. Nem egyetlen mondatban akarsz eladni (a termékek többségét nem is lehet), hanem a teljes anyaggal.
A főcímet idézőjellel kezdtem, de nem zártam le. Apró jelzés, hogy a szöveg nem ér véget. A főcím ereje itt a konkrét szám, illetve az az ígéret, hogy ezt a hatalmas eredményt könnyedén (erőlködés nélkül) elérheti.
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.