A szövegírás nem mágia, ezért nincsenek olyan varázsszavak, amelyek gombnyomásra forró leadekké konvertálják a jéghideg érdeklődőket, evangelistává a tartalmaid „elsőbálozóit”. (Ha lennének ilyenek, minden szakember ezeket használná és nem lízingelne luxusautót magának ennyi marketinges.)
Mégis ismerünk olyan kifejezéseket, amelyek bizonyítottan:
- magukra vonják a közönség figyelmét,
- ellenállhatatlan vágyat ébresztenek a továbbolvasásra,
- csökkentik a vásárlással járó stresszt,
- növelik a szakértelmed iránti bizalmat,
- hitelesítik a merészebb állításaidat,
- felgyorsítják a vásárlási folyamatot
- vagy racionalizálnak egy már meghozott döntést.
Ezek a szavak salesoldalakon, hírlevelekben, Facebook-hirdetésekben és magazinok címlapjairól mosolyognak rád jó ismerősként.
Mi is tudatosan használjuk őket, mert működnek.
Garantálom, hogy a cikkben bemutatott szavak egyikének sem kell majd utánanézned az értelmező kéziszótárban. A következőkben teljesen hétköznapi, mégis hatásos kifejezésekkel találkozol majd, amelyekkel finoman irányíthatod a vevőid figyelmét és (etikusan) veheted rá őket a következő logikus (és kívánatos) lépés megtételére.
Figyelemfelkeltés félszavakkal
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.