John Carltont nem kell különösebben bemutatni: A-list copywriter, anno Gary Halbert mellett tanult és dolgozott, hirdetései pedig elképesztően sikeresek.
Annyira sikeresek, hogy becslések szerint ő a legtöbbet másolt szövegíró, és a „the most ripped-off copywriter” titulust büszkén viseli.
Nézzük hát a „One-Legged Golfer” elemzését!
A hirdetésről 3 dolgot állíthatunk biztosan:
- a megjelenésekor fölforgatta a golfmagazinokat (látni fogod, hogy nem egy szokványos stílusú hirdetés)
- éveken keresztül futott és rengeteg terméket adott el (John Carlton írja, hogy „sold a ton of product”, és ez a legpontosabb, amit találtunk)
- rengeteg szövegíró másolta le a felépítést
Illetve maga a hirdetés már legendás, és egy szövegíróaspiránsnak kötelező olvasmány.
John Carlton (via)
Így dolgozd fel a hirdetést: olvasd el magát a szöveget (akár itt), majd töltsd le az előfizetői rész mögötti részletes elemzésünket. (Ilyen részletes elemzést nem találtam, egyedül John Carlton szemináriumain dolgozzák fel mondatról mondatra. A választott képzéstől függően pár száz dollártól 5000 dollárig terjed a beugró. Hogy ezt előfizetőnkként olvashatod, az igen nagy pénztárcakímélés.)
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.