Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 8 perc

5 lépéses formula, hogy überhatékony Facebook-hirdetéseket írj pár perc alatt

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős posztot a közösségi médiára?, Szövegírás
  • Címkék: facebook, hirdetés, ppc, reklámszöveg

Tudom, hogy miért nem tudsz hatékony Facebook-hirdetéseket írni.

Mert túlbonyolítod.

Csak a most olvasott blogon e pillanatban 300+ cikket találsz, és biztos, hogy nem csak minket követsz.

Előnyt a headline-ba, testimonialt a headline-ba, USP-t a headline-ba. Ilyen lezárási módszer, olyan értéknövelés, sztorifajták stb. (Mi ez a sok angol szó?)

Egy idő után azt sem tudod, hova kapj.

Szerencsére van egy formula, amellyel villámgyorsan írhatsz Facebook-hirdetéseket. És még hatékony is lesz. (Abba már belekóstolhattál, hogy AdWords-hirdetéseket hogyan írj.)

De mielőtt rátérnénk a formulára, tisztázzunk gyorsan valamit:

 

Rövid szöveget írni nehezebb, mint hosszabbat

 

A hirdetésszöveg vagy a szlogen azért sem karakteráras, mert nehezebb megírni, mint egy hússzor hosszabb anyagot (pl. egy rövidebb blogbejegyzést).

Ha írtál már szlogent, akkor tudod, hogy miről beszélek. Ha blogbejegyzést vagy salesoldalt könnyen írsz, de az AdWords-hirdetések fölött tanácstalanul ülsz, akkor tudod, hogy miről beszélek.

Egyébként sem kilóban mérjük a reklámszöveg értékét, hanem hatékonyságban. Ez a direct mail 381 szavas, mégis dollármilliós érték (tekintve, hogy fölépített egy hatalmas céget) – habár csak egy oldal, de több tízezer dolláron el lehetne adni.

 

De hogyan írj hatékony Facebook-hirdetéseket?

 

Nézzük ezt az 5 lépést.

Legelőször nem kész hirdetést írsz, hanem magát az üzenetet, és több körös szerkesztéssel nyesegeted tömör hirdetésszöveggé. Kialakul, hogy mit rakj posztszövegbe, mi legyen a headline-od, mi legyen a leírás.

1) Költői kérdés vagy legnagyobb ígéreted

A Facebook-hirdetéssel reklámozott bármire nem rákeresünk, hanem megjelenik a hírfolyamban. Ezzel szemben ha megjelenik egy AdWords-hirdetés a találati oldalon, akkor előtte olyan keresési kifejezést írtam be, amely valahogyan utal a termékre, problémára vagy igényre.

Tehát AdWordsnél aktívan keresek, míg Facebookon csak megkapom a hirdetést.

Mit jelent ez?

AdWordsben csak a hasonló oldalakkal és megoldásokkal versenyez a céged, míg Facebookon a hirdetésed konkurál Tibi atyával, az ismerőseid bulifotóival és a szakmai anyagokkal – tehát ezerféle terület ezerféle poszttípusával. (Ma a legnagyobb verseny a Facebookon van.)

Magyarán a meglévő problémát (amit a terméked kezel) az olvasód eszébe kell juttatnod. Erre jó módszer a költői kérdés, amire egyértelműen igen vagy nem a válasz:

  • eleged van a hátfájásból? (Kinek ne lenne?)
  • kínos az allergiád és szabadulnál? (Hogyne szabadulnék.)
  • az álmatlanság miatt hulla vagy egész nap? (Mi más lennék.)

Nem ezzel a mondattal fogsz eladni. Ezzel a hírfolyam hatalmas óceánjában húzol egy olyan hálót, amiben csak a célcsoportod akad meg.

Előfizetői tartalom

A teljes formulát előfizetőink láthatják. Hányszor megfogadtad, hogy megcsinálsz valamit, aztán halogattad? A legjobb pillanat a most.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkMi az a clickstream-elemzés (és hogyan kell nekiállnod)?
Következő cikkA szövegírás dandárja: találj ki 25 témát, mielőtt elindítod a blogod! (PÉLDÁKKAL)Következő

Ezeket olvastad már?

A könyv, amit 7-szer el kell olvasnod, mielőtt reklámszöveget írsz

Szóval eldöntötted, hogy szövegíró leszel. Vagy épp a marketingszakon mindössze 1-2 kurzusban érintik a marketingkommunikációt,

Elolvasom »

Egészségügyi marketing: így szerezz több pácienst az írással

Nagy bumm a magánegészségügy háza táján? A páciensek szinte szórják a pénzt az orvosi központokban

Elolvasom »

Hogyan írj PR-cikket? (23 elemes csekklista)

A kommunikációs túlnépesedés korát éljük. Vajon ha összeadnánk minden eddig papírra vetett/nyomtatott karaktert, akkor az

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.