Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 17 perc

Generációs marketing 2021-ben: fókuszban a C-generáció

  • Szerző: Foki Zsófia
  • Kategóriák: közösségi média, Marketing

A generációk nemzetközi elnevezései és a  különböző korcsoportok 10-20 éves születési időszakokra bontása nem újkeletű szokás. A pszichológusok és szociológusok hathatós megfigyeléseinek és tapasztalatainak köszönhetően egyre népesebb az a tábor, amely személyes vagy üzleti célból szeretné jobban megismerni a célközönsége természetét. Ha célközönségre szabott értékajánlatokban és tartalmakban utazol, akkor te is közénk tartozol. Ezért érdemes megismerkedned a generációs marketing idáig kissé lebecsült területével.

 

A generációs marketing fogalma nem más, mint ezen ismeretek felhasználása a kommunikáció és a marketingstratégia megalkotása során. Semmi új nincs ebben? Talán… Végül is lassan 200 éve lesz annak, hogy megismertük a szlogent: A népnek, a népről, a nép nyelvén. Akkor mi másról szólhat mindez 2021-ben?

Egy fontos különbség mindenképp említésre méltó napjainkban. Az információtechnika megjelenésének és globális elterjedésének óriási jelentősége van abban, hogy Petőfihez képest olyan végeláthatatlan adattal, ezzel párhuzamosan annyira eltérő forrásokkal és fogyasztási szokásokkal találjuk szembe magunkat a virtuális terekben.

Ezt a ránk zúduló információhalmazt lehetetlen volna úgy megfogalmazni, hogy mindenkit megszólítson egy közös nyelven. Pont ezért van szükség arra, hogy jobban megismerd a célcsoportod mozgatórugóit, hiszen ők azok, akikkel szóba szeretnél elegyedni.

A C-generáció több egyetlen korcsoportnál

Azt a 2020-as évek elején is nehéz lenne megválaszolni, hogy Petőfiék, vagy mi vagyunk-e elégedettebbek az életünkkel. Emellett arra a kérdésre is keressük még a választ, hogy mi történik azokkal a gyerkőcökkel, akik az ovis szünetekben már a saját telefonjukkal játszanak.

Mindenesetre egyre több eszköz és egyre több idő az, amit a C-generáció az internetes oldalak használatának szentel. Ráadásul a C-generáció megtévesztő módon nem egy korcsoport! A C-sek közé sorolható mindenki, aki valamilyen okból kifolyólag folyamatosan képernyő előtt éli az életét. Te és én, a szüleid, nagyszüleid, a munkatársaid, és persze a gyerekeid, ha számottevő időt töltenek el az okostelefon, a tablet vagy épp a laptop képernyője előtt.

Azonban fontos különbség, hogy azért, mert valaki a munkahelyi platformokat használja, még nem válik rögtön „C-generációssá”. Sokkal inkább azok alkotják ezt a csoportot generációs marketing szempontból, akik napi szinten késztetést, vágyat éreznek arra, hogy megnyissák az üzenőfalakat, a social media világában is részt vegyenek, és emellett pedig a virtuális és digitális valóságban tevékenykedjenek.

Okos eszközöket, okos otthonokat és automatizált rendszerek sokaságát működtetik maguk körül. Egyre többen olvasnak és írnak csak és kizárólag az online térben. A kikapcsolódásuk, szórakozásuk helye is gyakorta az internetes oldalakra, videómegosztókra, hírportálokra, webshopokra, blogokra korlátozódik.

Mi a helyzet a hagyományos generációs felosztással?

Felmerülhet a kérdés, hogy mégis mi értelme van egy újabb csoportnak, ha így is megvan már a veteránok (1920-1930-as születésűek), a baby boomerek (1940-1959 között születettek) közössége, valamint az X-generáció (akik ma 38-61 évesek), az Y-generáció (a mai 27-37 éves korosztály), illetve a Z-generáció tagjai 12-26 évesek tagjai is képviseltetik magukat.

Rajtuk kívül nem szabad elfeledkezni a 2010 után születettekről sem, őket Alfa-generáció névre keresztelték és még jópár évig az iskolapadot, illetve kisebb-nagyobb lelkesedéssel a telefonjuk kijelzőit koptatják. Lássuk be, nehéz feladat lenne, minden egyes csoport számára egy-egy egyedi megfogalmazást, egyedi reklámot, egyedi leírásokat elkészíteni.

Nagyvonalakban azonban nem árt ismerni a korosztályos felosztást és a fordulópontokat, amelyek körülhatárolják a gondolkodásmódjukat és az információtechnológiai fejlődésüket. A C-generáció hívószavai a „connected”, a collaboration, de egyes vélekedések szerint a „community” és a „computerized” is megállja a helyét.

Mindegyik megfejtésnek van igazsága a jelentésben, miszerint ez a csoport életkortól függetlenül „kapcsolt” felhasználó. Ez a pszichográfiai kifejezés tehát nem az életkort, hanem attitűdöket, személyiségjegyeket, életstílusokat igyekszik közös nevezőre hozni.

Így készíts tartalmat a C-generációnak

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkBeszéljünk a tartalomstratégiádról úgy, ahogyan eddig még nem
Következő cikkÍgy nyírja ki a bejegyzéskiemelés a profitodat – ízelítő a Kontent évkönyvbőlKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így kémkedj legálisan a konkurensed látogatottsága után

Többféle online eszköz állhat rendelkezésedre, ha a weboldalad forgalmát szeretnéd megvizsgálni. Összegyűjtöttük egy csokorba, hogy

Elolvasom »

Pinterest-tartalommarketing: a kezdőtől a haladó szintig (tippekkel, példákkal)

A Pinterest hatalmas közösségi média, amelyet valószínűleg még nem használsz te sem. Nyugaton óriásnak számít,

Elolvasom »

Egy befolyásolási technika, hogy mindenki egyetértsen veled

Lehetséges, hogy mindenki egyetértsen veled? Nem. De arra van módszer, hogy többen fogadják el az

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.