Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 9 perc

Hogyan keresnek ma a látogatók a webáruházadban? (Webáruház best practice)

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős szöveget a webshopomba?, Marketing, Webáruház
  • Címkék: webáruház

Mi a webáruházad legfontosabb usabilityeleme?

Hát a kereső!

A jó keresővel uralhatod a piacodat, a rossz keresővel pedig egy használhatatlan (és kereshetetlen) webáruház kirívóan alacsony konverziós adatai felett szomorkodhatsz. Működő kereső nélkül a vevőid alig tudnak pár lépést tenni az oldalon, és nem találják meg épp azt a terméket, amit megvásárolnának.

Ebben a cikkben átvesszük a legjobb és legrosszabb gyakorlatokat. A cikk végére megtudod, hogy hogyan keresnek a látogatóid, és mit kell tudnia a keresődnek ahhoz, hogy ezt az igényt kiszolgálhasd (és többet adj el).

Nem hasra ütünk: a Smashing Magazine az Egyesült Államok 50 legnagyobb webáruházánál nézte meg a keresőt, és a százalékos adatokat erre az 50 áruházra értsd.

A webáruházak 34%-ában nem lehet pontos terméktípussal keresni. De miért nem?

Pedig a legegyszerűbb keresés. Ha monitort szeretnék venni, és ismerek egy jó típust, akkor beírom a típusszámot. És sok webáruház pont a legpontosabb keresésre nem ad találatot.

Hogy miért nem?

Valószínűleg azért, mert a keresőt a kulcsszavakra építették (tehát a monitor szóra jönnek a találatok), és a kereső nem tudja az amúgy a termékoldalon szereplő típusszámot visszaadni a találatok között.

Így viszont a látogató azt fogja gondolni, hogy az adott webáruházban az adott monitor nem kapható. Ez egy elvesztett konverzió.

Másik hiba, amikor a kereső „túl szigorú”. A valóságban viszont sokszor elgépeljük a szavakat, elrontjuk a típusszámot, rosszul írjuk fel a termék nevét.

Az ideális kereső tehát találatot ad a típusszámra is, valamint a leggyakoribb elírásokra is.

Az oldalak 70%-a megköveteli, hogy az ő szóhasználatukkal keress

Mi ezzel a gond?

Tegyük fel, hogy kerékpárokat árulsz, erre a kulcsszóra optimalizálsz és az egész weboldalad minden kerékpárjánál azt a szót használod, hogy kerékpár.

Jön egy látogató, akinek kerékpár kell, csak épp a „bicikli” kulcsszót írja be a keresőbe – amire nem kap találatot.

Ilyenkor vagy elhagyja az oldalt, vagy megpróbálja a kerékpár szót – de az árbevételedet nem alapozhatod talánokra.

A legjobb kereső viszont ismeri a szinonimákat és visszaadja azokat. Nem várhatod el a látogatódtól, hogy első-második-harmadik látogatásnál ismerje azt, hogy az adott terméket te épp melyik szinonimájával szerepelteted az oldalon.

Előfizetői tartalom

Figyelj a kezeletlen rövidítésekre! Hogy ez mi, a cikk további részéből kiderül, mint az égbolt.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk103 keresőoptimalizálási faktor – ezek alapján rangsorol a Google
Következő cikkÍgy optimalizálj a 3 leggyakoribb konverziótípusraKövetkező

Ezeket olvastad már?

Egy befolyásolási technika, hogy mindenki egyetértsen veled

Lehetséges, hogy mindenki egyetértsen veled? Nem. De arra van módszer, hogy többen fogadják el az

Elolvasom »

Milliódolláros kudarcok: mit tanulhatsz világcégek megbukott kampányaiból?

Hogyan bukhat meg egy kampány, amire egymilliárd dollárt költenek? Egyszerűen: a világ legnagyobb cégei hajlamosak

Elolvasom »

Miért használj onsite bankkártyás fizetést (és milyen a Braintree belülről)

Mivel készíts előfizetői rendszert? Hogyan fogadj el bankkártyaadatokat a saját oldaladon? Bemutatjuk biztonsági szempontból a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.