Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
Olvasási idő: 14 perc

Így gyűjts hatékonyan visszajelzéseket a rendezvényed után (töltsd le a „tökéletes értékelőlapot”)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Marketing
  • Címkék: marketing, rendezvény

Nézzünk egy tipikus marketingteendőt: van egy rendezvényed és szeretnél visszajelzéseket kapni a résztvevőktől.

Hogyan tudod a legnagyobb visszajelzési arányt elérni úgy, hogy minél kevesebb időd menjen el a válaszok feldolgozására?

Szerveztünk már néhány tucat rendezvényt, a visszajelzésgyűjtési tapasztalatainkat részletesen megnézheted e cikkben – látni fogod azokat a módszereket is, amelyek nem váltak be.

E-mail-marketing-tréning ? #emailmarketing #marketing ##kreativkontroll

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, 2017. Dec 7., 03:25 PST

Miért van szükséged visszajelzésekre?

Egy csapással 3 marketinglegyet ütsz:

  • Termékfejlesztéshez értékes visszajelzéseket kapsz
  • Testimonialokat szerezhetsz (a legjobb ajánlólevél)
  • Elégedettebbé teszed a résztvevőket (mindenki szereti, ha odafigyelnek az igényeire, kikérik a véleményét és úgy általában azt látja, hogy a szervezőknek tényleg fontos, hogy hogyan érezte magát)

Mielőtt elkészíted a véleménygyűjtő lapodat, előtte tisztázd le, hogy mi a legfontosabb célod.

Ha például a termékfejlesztés (mert tesztelsz egy rendezvényt), akkor a testimonialgyűjtést akár kihagyhatod. Ezzel szemben ha visszajelzéseket gyűjtenél, akkor hangsúlyosabb helyre tedd a szöveges értékelést (mindjárt mutatok hozzá pár trükköt).

A visszajelzések növelik az árbevételed

Szeretném, ha megértenéd, hogy miért optimalizáljuk ennyire az értékelőlapot – és miért fontos, hogy te már a kitapasztalt legjobb verziót használd.

Minden rendezvény után egyetlen lehetőséged van az értékelések begyűjtésére. Ez nem egy Facebook-kampány, ahol a nem sikerült kreatívról leveszed a költést: irgalmatlanul nehéz a rendezvény után 2 héttel visszajelzéseket szerezni, mert épp akkor jutott eszedbe, hogy ez elmaradt.

Ha viszont nincs visszajelzésed, akkor nem derülnek ki a hibák, sem az, hogy a közönségedet valami még jobban értékelheti. Nem kapsz testimonialokat sem. Ezáltal nem tudod fejleszteni a terméked (ergo kevésbé lesz piacképes), ami miatt a következő rendezvényed nehezebben telik.

Ha a következő rendezvényeden is rossz a catering (de nem gyűjtesz értékelést, így neked nem derül ki), akkor idővel a rendezvényekre fogékony közönséged inkább otthon marad.

Végeredményben még többet kell hirdetned, ami dobja a költségeid, a branded erodálódik, a kampányaidban pedig nehezebben bizonyítod a rendezvényeid értékét testimonialok híján.

Tehát ha nem gyűjtesz visszajelzéseket, akkor pénzt veszítesz.

A tökéletes visszajelzésgyűjtő rendszer

Előfizetői tartalom

Előfizetőink megkapják a több tucat rendezvény alatt tökélyre csiszolt értékelőlapot, megtudják, hogy mi nem működik és letölthetik magát a kérdőívet is. Több tízmillió forintnyi rendezvény tapasztalata egyetlen anyagban: te mikor leszel előfizető?

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikk[Útmutató] Hogyan csinálj mobilos élő közvetítéseket a Facebookon és a YouTube-on?
Következő cikkHogyan használhatod fel az e-learninget csalitermékként?Következő

Ezeket olvastad már?

Egy befolyásolási technika, hogy mindenki egyetértsen veled

Lehetséges, hogy mindenki egyetértsen veled? Nem. De arra van módszer, hogy többen fogadják el az

Elolvasom »

Weboldalaudit: erre az 5+1 területre figyelj, hogy ne lődd lábon az online marketinged

Van egy menő, a célközönséged számára releváns terméked vagy szolgáltatásod és van egy pöpec weboldalad

Elolvasom »

Az ajánlat, a sztori és a hook – a ClickFunnels sikerének (egyik) titka (Funnel Hacking Live 2019)

A ClickFunnels éves eseménye, a Funnel Hacking Live igazi önfeledt amerikai marketingünnep, ahol 4500 „Funnel

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.