Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

Így gyűjts hatékonyan visszajelzéseket a rendezvényed után (töltsd le a „tökéletes értékelőlapot”)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Marketing
  • Címkék: marketing, rendezvény

Nézzünk egy tipikus marketingteendőt: van egy rendezvényed és szeretnél visszajelzéseket kapni a résztvevőktől.

Hogyan tudod a legnagyobb visszajelzési arányt elérni úgy, hogy minél kevesebb időd menjen el a válaszok feldolgozására?

Szerveztünk már néhány tucat rendezvényt, a visszajelzésgyűjtési tapasztalatainkat részletesen megnézheted e cikkben – látni fogod azokat a módszereket is, amelyek nem váltak be.

E-mail-marketing-tréning ? #emailmarketing #marketing ##kreativkontroll

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, 2017. Dec 7., 03:25 PST

Miért van szükséged visszajelzésekre?

Egy csapással 3 marketinglegyet ütsz:

  • Termékfejlesztéshez értékes visszajelzéseket kapsz
  • Testimonialokat szerezhetsz (a legjobb ajánlólevél)
  • Elégedettebbé teszed a résztvevőket (mindenki szereti, ha odafigyelnek az igényeire, kikérik a véleményét és úgy általában azt látja, hogy a szervezőknek tényleg fontos, hogy hogyan érezte magát)

Mielőtt elkészíted a véleménygyűjtő lapodat, előtte tisztázd le, hogy mi a legfontosabb célod.

Ha például a termékfejlesztés (mert tesztelsz egy rendezvényt), akkor a testimonialgyűjtést akár kihagyhatod. Ezzel szemben ha visszajelzéseket gyűjtenél, akkor hangsúlyosabb helyre tedd a szöveges értékelést (mindjárt mutatok hozzá pár trükköt).

A visszajelzések növelik az árbevételed

Szeretném, ha megértenéd, hogy miért optimalizáljuk ennyire az értékelőlapot – és miért fontos, hogy te már a kitapasztalt legjobb verziót használd.

Minden rendezvény után egyetlen lehetőséged van az értékelések begyűjtésére. Ez nem egy Facebook-kampány, ahol a nem sikerült kreatívról leveszed a költést: irgalmatlanul nehéz a rendezvény után 2 héttel visszajelzéseket szerezni, mert épp akkor jutott eszedbe, hogy ez elmaradt.

Ha viszont nincs visszajelzésed, akkor nem derülnek ki a hibák, sem az, hogy a közönségedet valami még jobban értékelheti. Nem kapsz testimonialokat sem. Ezáltal nem tudod fejleszteni a terméked (ergo kevésbé lesz piacképes), ami miatt a következő rendezvényed nehezebben telik.

Ha a következő rendezvényeden is rossz a catering (de nem gyűjtesz értékelést, így neked nem derül ki), akkor idővel a rendezvényekre fogékony közönséged inkább otthon marad.

Végeredményben még többet kell hirdetned, ami dobja a költségeid, a branded erodálódik, a kampányaidban pedig nehezebben bizonyítod a rendezvényeid értékét testimonialok híján.

Tehát ha nem gyűjtesz visszajelzéseket, akkor pénzt veszítesz.

A tökéletes visszajelzésgyűjtő rendszer

Előfizetői tartalom

Előfizetőink megkapják a több tucat rendezvény alatt tökélyre csiszolt értékelőlapot, megtudják, hogy mi nem működik és letölthetik magát a kérdőívet is. Több tízmillió forintnyi rendezvény tapasztalata egyetlen anyagban: te mikor leszel előfizető?

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk[Útmutató] Hogyan csinálj mobilos élő közvetítéseket a Facebookon és a YouTube-on?
Következő cikkHogyan használhatod fel az e-learninget csalitermékként?Következő

Ezeket olvastad már?

Így szólíthatod meg célközönséged az online streaming szolgáltatásokon keresztül

A közösségi média felhasználóinak körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az élőben közvetített videós tartalmak. De

Elolvasom »

Pillantás a jövőbe: előfizetős rendszerek a cégedben

Az előfizetéses modell a marketing egyik legizgalmasabb és egyik legjövedelmezőbb területe. A koncepció nem új,

Elolvasom »

Hogyan keresnek ma a látogatók a webáruházadban? (Webáruház best practice)

Mi a webáruházad legfontosabb usabilityeleme? Hát a kereső! A jó keresővel uralhatod a piacodat, a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints