Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 15 perc

Így rúgd be a funneled, és száguldozz a leadgyűjtés és a retargeting sztrádáján (Funnel Hacking Live 2019)

  • Szerző: Jasik Szabolcs
  • Kategóriák: Tartalommarketing
  • Címkék: Jasik Szabolcs, lead, tartalommarketing

A sikeres ember ismérve, hogy nem rest tanulni másoktól.

Ezért hát a Funnel Hacking Live 2019 (a ClickFunnels éves eseménye) előadásaiból szemezgetve átadunk neked néhány értékes fogást. Az online marketingmagazin (amit épp olvasol) mindig a legfrissebb marketingtudásról szólt: csatold be az öveket, mert kövér gázzal száguldunk a még frissebb és még értékesebb tudásanyagok felé.

Az információanyagot átszűrtük a magyar kulturálközeg rostáján, így itthon is használható, valódi tippeket kapsz. Felkészültél?

A kudarcra ítélt marketinges kifogásokat keres, te forgalmat – és pénzt

Ismersz olyan vállalkozókat, akik mindig valami felsőbb hatalomra, valami külső tényezőre fogják a pillanatnyi sikertelenségeiket? Néhányuknak talán van is igazsága abban, amit mond, de ez még így sem fontos. Mert ami számít, az végső soron mindig az elért eredmény – hangozzon is ez bármilyen kegyetlenül.

Talán már magad is megfigyelted a jelenséget: eleinte a legtöbb platform kánaánnak, aranybányának tűnik, majd egy ponton bezár a bazár.

Ez történt a tévéreklámokkal, a Facebookkal vagy épp a Google-hirdetésekkel. Eleinte mindegyiken óriási pénzeket lehetett nyerni, manapság inkább csak kötelező elem, amivel bár keresel ugyan, ha ügyesen csinálod, de közel sem olyan könnyen, mint korábban. Ez történik, ha egy platform telítődik: és ezért fontos az elsők között lenni.

Van azonban mód arra, hogy az ilyen változásokat különösebb probléma nélkül átvészeld: gondolkodj stratégiában. Ha ugyanis megérted a stratégiát, nem okoz majd problémát platformról platformra vándorolni.

Afelől ugyanis ne legyenek kétségeid, hogy a felhasználók időnként vándorolnak a platformok között. Bár a Facebookot még kár temetni, árulkodó adat, hogy 2018-hoz képest egyedül az Instagram volt képes növekedni – a megkérdezettek 39 százaléka használja a képmegosztó alkalmazást, ez a szám egy évvel korábban csak 36 százalék volt.

A Facebook eközben 2017 óta 15 millió felhasználót veszített, ráadásul kialakulni látszik egy olyan tendencia, amely szerint a közösségi oldalak regnáló királya már inkább az 55 évnél idősebb korosztály számára vonzó igazán.

Ismerkedj meg a forgalmad három típusával

Az első típus az olyan forgalom, amelyet ellenőrizni, irányítani tudsz, de nem te birtoklod. Tökéletes példa erre a Facebookról érkező forgalmad: a platform birtokolja, némi ellenszolgáltatás (pénz) fejében pedig a te tartalmaidra, szolgáltatásodra vagy termékedre irányítja a figyelmüket.

A második típus az általad megszerzett forgalom – bár talán kifejezőbb szó a „kiérdemelt”. Ha valaki például a podcastünket, a Kontent Pubot hallgatva dönt úgy, hogy előfizetőnk lesz, ezt nevezhetjük kiérdemelt forgalomnak.

A harmadik típus pedig a célod: az, amit nemcsak időnként tudsz irányítani, hanem végig te tartod a gyeplőt. Bizony, az általad épített listáról van szó.

A tanulság tehát: építs listát!

Persze gondolkodhatsz úgy is, hogy továbbra is fizetsz a Facebooknak és a Google-nek, ők pedig cserébe feléd irányítják az emberek figyelmét. De mit teszel, ha valamelyik platform (vagy mindkettő) bedől?

Nem, eszem ágában sincs azt mondani, hogy ne hirdess ezeken a platformokon. Érdemes viszont átgondolnod, hogy az így megszerzett leadekből (is) listát építs. Mert két dolog van, amit nem vehetnek el tőled az életben: a tudás és az e-mail-listád.

Nem fogyasztóknak gyártasz tartalmat

Előfizetői tartalom

Az anyag közel 2000 szavas, az elolvasása pedig versenyelőnyt jelent. Legyél előfizetőnk és folyamatosan kiviszünk a legforróbb marketingkonferenciákra!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkMit tanított nekünk a T&C 2019 az e-mail-marketingről? (Laura Belgray, Justin Rondeau és Richard Lindner tanácsai)
Következő cikkAz ajánlat, a sztori és a hook – a ClickFunnels sikerének (egyik) titka (Funnel Hacking Live 2019)Következő

Ezeket olvastad már?

360 szóban minden, amit a tartalommarketingről tudnod kell

Nincs időd, nekem sincs, így tömör leszek. A Media Hungaryn is erről adtunk elő, ezt

Elolvasom »

Konvertál a beteg? Lesd el az amerikai gyermekkórházak marketingfogásait

Ha egészségügyről van szó, a közönség bizalmának elnyerésén a jó közérzet, a jobb életminőség és

Elolvasom »

Hogyan hozd ki a legtöbb értéket a céges blogodból? (2. rész)

Az első részben azokat a pofonegyszerű trükköket mutattam meg neked, amelyekkel meghosszabbíthatod a régi blogbejegyzéseid

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.