Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

Így írj hosszú sales page-t, hogy sok eladást hozzon (letölthető vázlattal)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Egyéb, Hogyan készítsek olyan landingoldalt, amely elad?
  • Címkék: direct response copywriting, sales page, szovegiras, vázlat

Te is láttál már olyan salesoldalt, amely nem akar véget érni, ugye?

Ez a hosszú formátumú sales page, az egyik legklasszikusabb direct response szövegtípus: a többoldalas DM-leveleket adaptálták a netre. (Más terminológia szerint infomercial landing page.)

És a mai napig működik.

A hátránya, hogy hosszú – így komoly szövegírói feladat, hogy az egészet (vagy a nagyját) elolvassák.

Nézzük meg azt a vázlatot, ami dollármilliós kampányokat ért.

Az alábbi vázlatot Clayton Makepeace (élő szövegírólegenda) is javasolja egy anyagában „Pretty Darned Good Outline” címmel. Emellett több szövegíróról tudunk, aki egy az egyben ezt a felépítést követve dollármilliós profitot hozó kampányokat készített – illetve mi is használtuk már.

Nemcsak a vázlatot kapod meg, hanem a magyarázatokat is – hogy minél könnyebben írhasd meg a következő salesoldaladat.

 

1. Szerezd meg a figyelmüket (headline)

Az anyagod sikere túlnyomórészt a headline-odon áll vagy bukik (utána pedig az ajánlatodon).

Az internet zajos hely – zajosabb, mint egy magazin, egy újság vagy egy találati oldal. Neked is tucatjával vannak nyitva a tabok és te pár másodperc alatt döntöd el, hogy az adott anyag érdekel-e téged vagy sem.

Ezekkel szerezhetsz figyelmet.

Emellett a legjobb módszer az, ha a legnagyobb előnyödet belerakod a címbe úgy, hogy a poént nem lövöd le – tehát az előny teljes megértéséhez el kelljen olvasnom az első… második… harmadik mondatot, végül az egész anyagot.

 

2. Támogasd a headline-odat

Ez lesz az első pár mondat, ami majdnem olyan fontos, mint maga a headline. A headline ragadja meg a figyelmet, és az olvasó az első néhány mondat alatt dönti el, hogy ez neki szól-e, tovább olvassa-e.

A legjobb módszer az, ha a főcímben szereplő előnyt kezded kibontani: miért fontos, mit old meg és kinek oldja meg, esetleg miért oldhatja meg a terméked jobban, mint eddig bármi (természetesen a poént itt sem lövöd még le).

 

3. Alapozd meg a hitelességed

Nagyot mondani nem nehéz, hitelesen ígérni viszont nagyon.

Az olvasód vett már olyan terméket, ami nem teljesítette azt, amit a hirdetés ígért. Találkozott már hazug reklámokkal és gazemberekkel.

A célunk az, hogy bizalmat szavazzon neked és az állításaid elhiggye. Tedd ki a fotód, mutass egy testimonialt, rakj egy videót a termékedről, mutasd a médiamegjelenéseidet, hivatkozz egy szakértőre.

 

4. Érd el, hogy végigolvassa

Még mindig az oldal elején vagyunk (kb. az első 200 szónál). Miért olvassa végig bárki az anyagod?

Nem azért, mert eladsz neki valamit.

Hanem azért, mert már az elolvasással értéket kap: megtud valamit magáról, értékes infókat kap egy piacról, válaszokat kap a kérdéseire stb.

Ígérj neki valamit, amit megkap, ha végigolvassa.

 

5. Adj értéket

A legsikeresebb hirdetések tanítanak. (Edukációs marketing.)

Ez a rész azért nehéz, mert könnyen túl sokat taníthatsz. Ez alatt azt értem, hogy mindent elmondasz például a problémájáról és a termékedről – így a vevőd nem érzi azt, hogy a termékedet meg kell vásárolnia.

Inkább segíts neki megérteni azt a problémát, amit a terméked megold – majd mondd el, hogy hogyan kell kinéznie a megoldásnak. Ha belefér, akkor a helyettesítő termékeket zárd ki – cégnevet és személyt ne említs, egyszerűen a terméktípusra utalj (pl. ételek, edzőtermek, tréningek), majd mondd el, hogy az miért nem ad teljes és maradandó megoldást.

Előfizetői tartalom

A vázlat további 16 elemét előfizetőink már olvassák. Ne maradj le, legyél te is előfizetőnk

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkHogyan szerezz szövegírói munkát még akkor is, ha nincs tapasztalatod?
Következő cikkElköltöttem 1045 dollárt Fiverren, mutatom az eredményeketKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan használhatod a videót termékbemutatóként? [előfizetői anyagok elemzése]

A 2018-as „Muti, mit forgattál” második részében három, előfizetőink által beküldött tartalmat szedünk szét és

Elolvasom »

Tegeződj vagy magázódj?

Kampányszöveget írsz, esetleg a hírleveled szövegezed vagy a blogcikkedet csinosítod, és jön az örök kérdés:

Elolvasom »

Hogyan szerezhetsz be ingyen zenét a videódhoz?

Videó készítése előtt az egyik legfontosabb kérdés az, hogy mennyibe fog kerülni a gyártás. Mennyi

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.