Ennek a cikknek az értéke forintmilliókban mérhető.
Ha nem hiszed, akkor pillants rá egyik szolgáltatásunk e-mailes eladási adataira:
Esetleg erre:
Az e-mail-marketing működik. Nagyon.
Ám a sikered nagyrészt azon múlik, hogy milyen jó megnyitási arányokat tudsz elérni. A logika egyszerű: minél jobb arányban szólítod meg a feliratkozóidat, annál több emberhez juthat el az üzeneted (ergo annál több vásárlód lehet).
Ebben a cikkben 412 193 kiküldött magyar hírlevél tapasztalatait mutatom meg. Látni fogod az 5 legjobb és az 5 legrosszabb tárgymezőt. Ha komolyan foglalkozol az e-mail-marketinggel, akkor ezt látnod kell.
A cikk teljes élvezetéhez ezekre lesz szükséged
Ez értéke miatt előfizetős anyag, ezért ha még nincs előfizetésed, akkor ide kattintva olvasd el a részleteket (és csatlakozz a közösséghez).
Javaslom olvasásra a cikk előző részét: Ezt tanultuk a tárgymezőkről 149 041 levélből és 48 072 megnyitásból
Hasonló friss cikk ez is: 152 133 okom van arra, hogy elolvasd ezt a cikket: bizonyítottan sikert és bukást hozó e-mail-tárgymezők
A 80 tárgymező teljes listáját pedig az e-mail-marketinges könyvünk 2. kiadásában publikáljuk. (Benne természetesen a megnyitási adatokkal.)
Az adathalmaz és a hibahatár
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.