Rájöttem, hogy kihagytunk egy nagyon fontos témát.
Írtunk már arról, milyen legyen (és hogyan terjeszd) az első blogbejegyzésed, az első podcasted, infografikád és így tovább.
Arra viszont még nem adtunk iránymutatást, hogy milyen legyen a legelső hírleveled.
Mit írj abba a levélbe, ami meghatározza a kapcsolatot közötted és feliratkozód között?
A kérdés már eleve bonyolult. Lehet, hogy az első leveledet közvetlenül a feliratkozás után kapja meg, amikor könnyebb dolgod van – de az is lehet, hogy már van egy listád, csak éppen sohasem használtad azt.
A cikkben sorra vesszük ezeket a lehetőségeket.
A hírlevél sohasem az első interakció
Látni fogod, hogy minden esetben arra alapozok: legalább egy halvány emlékfoszlány erejéig élsz valahol a feliratkozód agyában.
A hírlevél sohasem a legelső lépés, hiszen valahogy hozzá kellett jutnod az e-mail-címhez. (Hacsak nem vásárolsz listát, de ezzel sajnos nem tudok, jobban mondva nem akarok neked segíteni.)
Ha eddig csak vásárolt címeid vannak, állj neki a listaépítésnek. Olvasd el, milyen csalitermékeket használhatsz, aztán térj vissza erre a cikkre.
Ha egy leadet el akarsz juttatni a konverzióig, folyamatos diskurzust fenntartva kell végigvezetned a funnelen, kiépítve a bizalmat, egyre jobban megismerve egymást.
Ez maga az inbound marketing: nem kéretlenül tolakodsz, kérésre mész.
Na, innen indulhatunk.
Első leveled a feliratkozás után
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.