Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 9 perc

Egyetlen mondat, hogy az ügyfél azonnal melléd álljon (a „kiszólás” ereje)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Szövegírás

Képzeld magad elé azt a helyzetet, hogy bemész egy műszaki boltba vásárolni és egy eladó feléd fordul.

Mielőtt bármit mond, te már tudod, hogy mit fog mondani („Segíthetek?”) és azt miért teszi (hogy eladjon).

Mi lenne, ha inkább ezt mondaná:

„Szia! Az én feladatom most nem az, hogy eladjak neked, hanem az, hogy segítsek választani a mikrohullámú sütők közül.”

Nos, kisebb elutasítási aránnyal és vélhetőleg nagyobb lezárással dolgozna.

Hogy pontosan miért (és hogyan használhatod ezt a szövegírásban te is), azt a cikkből megtudod.

Ez a cikk csak akkor lesz hasznos, ha felkészülten olvasod

Ahogy a haladóbb szövegírói technikáknál már megszokhattad: kell hozzá az elméleti háttér és némi alaptudás – hiszen nem maguk a szavak számítanak, hanem a megértés és a stratégiád (ahogyan a szike is csak eszköz: a valódi mágia a sebész precíz és tudatos mozdulatsora, amellyel megmenti az életed).

Először olvasd el ezt a cikket arról, hogy hogyan „olvass” az ügyfeleid gondolataiban (ez is egy szövegírói technikáról szól).

„Nem lehetsz olyan, mint a többi ______”

A pozicionálásod kudarca az, ha a piacod egynek tart a sok közül – és ez jogosan sérti az egódat.

  • Szeretnél olyan férfi vagy nő lenni, mint a többi?
  • Szeretnél te is „csak egy saleses” lenni?
  • Szeretnél te is olyan céget építeni, mint amilyen mindenki másnak van?

Persze, hogy nem – egyedi víziód van, egyedi céged van, egyedi megoldásokat adsz a piac kihívásaira és így tovább. Nálam sokkal jobban tudod, hogy a te céged miért és miben egyedi, ám nem az irodában kell egyedinek lenni és nem a kollégáidat kell erről meggyőznöd, hanem a piacod.

A valódi marketingmunka az, hogy kiraksz egy posztot, elindítasz egy hirdetést, élesítesz egy landinget, kiküldesz egy hírlevelet… és így tovább. A meeting háttérmunka. Nem láttunk még olyan kampányt, amit a rengeteg meeting sikeressé tett volna. A meetingeken nem tudsz eladni. A meetingeken nem tudsz forgalmat terelni. A meetingeken nem tudsz konvertálni. Minél kevesebb meeting, minél több érdemi marketingmunka.

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Máj 4., 2018, időpont: 10:34 (PDT időzóna szerint)

És itt jön a nehézség: ha úgy kommunikálsz, ahogy a piacodon mindenki más, akkor a vevődnek egy leszel a sok közül. Ez pedig azért probléma, mert ha a pozicionálásod, a terméked értéke vagy akár a te milyenséged nem jön le a kommunikációdból, akkor a vevő kénytelen lesz legelőször az ár alapján dönteni (mert az elérhető), másodszor talán az ismerősök ajánlásai szerint (erre kisebb befolyásod van, mint mondjuk egy Facebook-hirdetésre). Rávághatnád, hogy a te minőséged magáért beszél, ám a kipróbálásig el is kell jutni (és ha rá sem kattint a sablonos hirdetéseidre, akkor nem tud kipróbálni téged).

Itt egy kiváló példa (videóval) arra, hogy hogyan tudod a céged minőségét megmutatni.

Olvasd el ezt a klasszikus hirdetést (elemzéssel együtt), mely bizonyítja, hogy még abban az extrém esetben is képes vagy megkülönböztetni egy terméket, ha a piacon elérhető termékek között csak az a különbség, hogy más a gyártó.

„Nem is tudod, hogy elutasítasz”

Bólogatsz, hogy ezt tudod, konferencián is hallottad már, egyáltalán miért beszélünk erről.

Nos, kérlek, emlékezz vissza néhány cselekedetedre:

  • hogyan válogatod ki a postaládád tartalmát?
  • hogyan böngészed a Facebookot?
  • hogyan olvasol egy hírlevelet?

Megmondom, hogyan: a postaládád tartalmát úgy nézed át, hogy ösztönösen elválasztod a reklámot a hasznos levelektől és számláktól (ha úgy kapod), a Facebook-hírfolyamot úgy böngészed, hogy a posztok többsége kb. fél másodpercet kap (és általában pontosan látod, hogy mi reklám és mi nem az), a hírlevélolvasás közben pedig pontosan tudod, hogy valaki el akar adni neked valamit.

Mindez olyasmi, amire rávágod, hogy „persze, hogy így csinálom” – ám amikor ténylegesen postaládát ürítesz, Facebookot görgetsz vagy hírlevelet olvasol, akkor nem reflektálsz magadra. (Cáfolj meg, ha te úgy válogatod a leveleid, hogy közben mondókaként jár a fejedben, hogy „most éppen elválasztom a reklámot a számlától”.)

Életünk minden ismétlődő cselekményére kialakul egy mintázat, amely abban segít, hogy minimális kognitív befektetéssel is tudjuk, hogy nagyjából mi a szereposztás, mi történik, hogyan viselkedjünk, mire számíthatunk stb.

Ebből adódik az, hogy vásárlás közben véletlenül megveszed a koffeinmentes kávét (ahogy én tettem többször), a gyakori sétaútvonalaidon csukott szemmel végigmész, illetve ha egy eladó odalép hozzád, akkor tudod, hogy mit fog mondani és miért.

Végezd el ezt a tesztet Zolival, ő a sémákat mutatja be 4 perc 11 másodperc alatt:

Ezt a mintát pedig finoman meg kell törnöd, ha szeretnél figyelemfelkeltően, emlékezetesen és hatékonyan kommunikálni.

„Mit törjek meg és hogyan?” (Maga a technika)

Előfizetői tartalom

Haladó szövegírói technika, melyet előfizetőként olvashatsz el.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk„Nem a te hibád” – A szövegírói technika, amit betiltanék
Következő cikkÍgy írj hatásos köszönőlevelet, amelytől megdobban a vevőd szíveKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan írj automatikusan 500 000 termékhez termékleírást?

A rövid válaszom az, hogy manuálisan. „De biztosan lehet ezt automatizálni valahogy”, gondolod, és igazad

Elolvasom »

Azok a makacs első mondatok, avagy a szövegírás legjobb nyitólépései

Amikor ezt a cikket írom, kint farkasordító decemberi hideg van, én pedig a forró radiátor

Elolvasom »

Erre a 4 szempontra figyelj, amikor megszólítod hírleveled címzettjét

Minden hírlevelet el kell valahogy kezdeni. A hírlevél eredményessége ugyan nem csak a megszólítástól függ,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints