Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy a szövegírás során olvashatsz az ügyfeleid gondolataiban?
Mielőtt azt gondolnád, hogy ez túl jól hangzik… olvass tovább, és meglátod, hogy tényleg lehetséges.
Amikor elkezded ezt a technikát használni, akkor a segítségével olyan anyagokat írhatsz, amelyekben:
- minden sorban azt érzi az ügyfeled, mintha a „szájából vetted volna ki a szót”,
- és választ kap arra a kérdésére, amit még fel sem tett.
Mi a legértékesebb tudás, ami a terméked (vagy céged) sikeréhez kell?
Talán a termékfejlesztés?
Az üzleti modell?
A vezetői stílusod?
Az árazás, a Facebook-hirdetés, az arculattervezés?
Nem. A legfontosabb az, hogy minél jobban megismerd a célcsoportodat: ismerd a vágyaikat, az élethelyzetüket, a stílusukat és a gondolkodásmódjukat.
Ez a cikk nem a „fontos a célpiac” marketinges közhelyre vezet ki, ez csak egy fontos pont.
Ha voltál már nálunk konzultáción, írtunk már neked szöveget vagy csak egy konferencián összefutottunk, akkor valószínűleg az elsők között kérdeztük meg, hogy mit akarnak az ügyfeleid. Jó dolog a tízéves tapasztalat és a százezer eladott darabszám, de bármikor lecserélek több száz ilyen adatot egyetlen olyan gondolatra, ami az ügyféltől jött.
Mi a legfontosabb a szövegírásban?
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.