Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 9 perc

Így készíts 29,3%-on konvertáló feliratkozási oldalt

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan készítsek olyan landingoldalt, amely elad?, Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: landing-page-oldal-otletek

A feliratkozási oldalunk átlagos konverziója 29,3 százalék – vagyis 100 látogatóból 29 feliratkozik.

Ez, hogy úgy mondjam, nem rossz.

Mennyire szeretnél te is egy ilyen oldalt, ugye? A jó hírem az, hogy örömmel és nagy szakértelemmel készítünk neked landing page-eket (a feliratkozási oldal is az), ehhez csak fel kell venned velem a kapcsolatot.

A másik jó hírem az, hogy ebben a cikkben lépésről lépésre kiteregetek neked mindent, amit erről a landing page-ről megtanulnod érdemes. Rossz hír pedig nincs.

A csali

„Majdnem minden a céges blogokról” című 40 oldalas e-könyv benne 6 cikkel.

Ha ez az e-könyv még nincs meg, akkor letöltheted itt. Töltsd le, fusd át, majd folytasd a cikk olvasását.

[urlap]

Ezek már megjelentek a most olvasott blogban, ám így egy téma (céges blogolás) szerint rendezve és dizájnnal súlyosbítva nyújthatjuk át az olvasóknak – egyben. Ez pedig értékes, mert te is értékeled, ha nem úgy kell összevadászgatnod a cikkeket, hanem megkapod egyben. (Azaz használd a tartalomtőkédet: a már meglévő anyagaidat átdolgozva, felfrissítve újra föl lehet használni más célközönségnek vagy csatornán.)

Így néz ki a tartalommutáció a gyakorlatban. Ez tegyébként te is megcsinálhatod (nem is értem, hogy miért nem csinálsz ilyeneket). Persze kell hozzá tartalom, amit felhasználhatsz újra: ezért megírjuk a blogbejegyzéseid.

Dizájn

Itt túl sokat ne időzzünk, mert egy profi squeeze page nem így néz ki, hanem így.

Ez egy egyszerű aloldal, melyről leszedtük az oldalsávot, felső menüt meg minden olyan elemet, ami nem kell a célkonverzióhoz (sőt rontaná azt: a landing page-eden nem lehet kifelé mutató link). A marketingszoveg.com mögött WordPress fut, és amikor ezt csináltuk, még nem kötöttük össze az Instapage-dzsel (ha nem tudod, mik ezek, akkor kimaradt neked a kisvállalkozóknak ajánlott eszközök gyűjteménye).

Ez jó hír neked: ha a szöveg erős, az ajánlat pedig kiváló, akkor még a dizájn sem számít (annyit).

A teljes statisztika

 

1

Indulástól 2015. július 5-éig látjuk az adatokat.

696 egyedi látogató látta az oldalt, 594-nél belépőoldal volt (tehát nem egy cikkünkből kattintott át, hanem erre az oldalra érkezett például Facebookról).

Az oldalon töltött idő egészen csodálatos (tekintve, hogy ~300 szó az egész oldal), a bounce rate relatíve alacsony, de ez érdektelen is (a landing page-eiden magasabb lesz a lepattanás, de ez az oldal működéséből adódik).

Az izgalmas dolog most jön. Nézzük meg, hogy erről az oldalról hova vezetett a látogatók útja.

2

Tudom, hogy a /koszonet és a /martag jelenti a teljesült célkonverziót – akkor jut ide a látogató, ha beírta a nevét és az emailcímét és a CTA-ra kattintott (előbbi oldalra jut az, aki itt iratkozott fel, utóbbi oldalra jut az, aki már feliratkozó volt, de erről megfeledkezett).

Mind a kettőt beleszámoljuk, mert a /martag oldalra jutók is megkapják a könyvet (elküldjük nekik újra).

147 új feliratkozó, 53 „még egyszer feliratkozó” (ez is hasznos infó lehet a lead minőségéről!). A lista alján találsz 2-2 olyat, aki ugyanarra az oldalra jutott, csak az URL végén nincs perjel (ötletem sincs, hogy ez miért lehet).

204 célkonverziót kaptunk 696 egyedi látogatóból. Egy gyors osztással (204 / 696) megkapom, hogy 29,3% az átlagkonverzió. A legjobb, hogy ez megbízható adat, mert ~4 hónapot átlagoltunk (induláskor 40% körül konvertált az oldal).

Változatok

Március 26-án élesedett az eredeti verzió, ezt látod a képen.

„Majdnem minden a céges blogokról” e könyv marketing szövegírás

246 UV, 70 köszönet, 20 mártag, 36,5%-os konverzió.

Április 7-étől ez a változat van (ma is ez van kint):

„Majdnem minden a céges blogokról” e könyv marketing szövegírás2

450 UV, 77 köszönet, 33 mártag, 4 pedig perjel nélküli köszöni. Több tucatnyian lájkolták vagy Facebookon meg is osztották az oldalt.

Ezzel a konverzió leromlott 25,3-ra. Ennek több oka lehet: elrontottam a szövegezést, a kezdeti hullám elmúlt, nem hirdetjük annyira. Mindenesetre készül majd egy olyan változat, ami ki is néz valahogy. A headline mondjuk elég rossz, ez tény.

Hogyan készíts egy ehhez hasonló feliratkozási oldalt?

 

Az e-mail marketinged semmit nem ér, ha nincsenek releváns feliratkozóid.

Kezdjük azzal, hogy egy 40 kérdésből álló csekklistát letöltesz. Ez egy Excel-fájl, amelyben kipipálgathatod azokat az elemeket, amelyeket a landing page felépítése során már teljesítettél (használhatod to-to listaként is).

Nagyon hasznos, tényleg. Hova küldhetem? (Töltsd ki az űrlapot.)

[blokk id='2289']

 

1) Logikai ív

Mondjuk AIDA.

squeeze_page_aida

(De az élet nem áll meg: 12 figyelemfelkeltő elemet találsz itt.)

2) Indokold meg, hogy miért maradjak az oldalon

Különben be fogom zárni, ahogy a látogatóid is be fogják. Kutatástól függően 3-5 másodperc alatt eldöntöd egy weboldalnál, hogy ez neked releváns és értékes-e. Ha nem, akkor iksz.

Itt a csapnivaló headline alatt a lead azt állítja, hogy ez kihagyhatatlan olvasmány mindenkinek, aki céges blogot szeretne indítani. És mindenki céges blogot szeretne indítani, akivel szóba állok, vagy épp elmegy egy marketingkonferenciára – egyre népszerűbb és egyre megkerülhetetlenebb marketingcsatorna.

(A „hazai legjobb” is hiteles, mert ha olvasod ezt a szakmai blogot, akkor látod, hogy nem szarral gurigázunk. Lehet, hogy az egyetlen e-könyv a témában – ha ismersz más ilyen témájú infoterméket, írd meg. Saját is lehet. Köszi.)

3) Pozicionáld a csaliterméket (vagy a feliratkozást)

Rengeteg rettenetes (heh) infoterméket volt szerencsétlenségem látni már. Tudom, hogy ügyfeleink is sokszor hallották az olyan semmitmondásokat, hogy...

  • készíts minőségi tartalmat!
  • „content is king!”
  • fontos az elérés!
  • keltsd fel a figyelmet!

Kb. annyira hasznos ez, mintha Formula–1-es autók vezetését azzal tanítanád, hogy „gyorsan kell vele menni”.

Éppen ezért kiemelem, hogy a bullshitekből elég volt (ezzel szerintem mindenki egyetért), és az egész oldalon végigvonul ez a szemlélet: konkrétumokkal és kutatásokkal teli, számok, példák, tippek, 40 oldal.

Az az érzésed van, hogy ez az anyag nem egy felfújt semmi, hanem valóban hasznos.

4) Előnyök

A hatékony marketingkommunikáció alapja, amelyet azért nem magyarázok el, mert már itt elmagyaráztam.

Csak néhány előnyt emelek ki:

  • azonnal elleshető tippek (ez inkább advantage)
  • 40 oldal színtiszta versenyelőny (nagyon nagy állítás, amit igazol a következő)
  • 972%-os látogatottságnövelés a könyv tudásanyagával

Ezzel egyébként megadtam a ROTI-t, ami a „return on time invested”.

Alapvetően a feliratkozás nincs ingyen: a látogató az e-mail címével fizet (tudod, hogy ez a neten milyen értékes), valamint a könyv elolvasásakor az idejével (ez értékesebb, mint a pénz). Mivel ez nem egy termék vagy szolgáltatás (ahol bizonyítanod kell, hogy pozitív a ROI), így a befektetett időt kell igazolnod.

Ha a könyv tudásanyaga valóban hozzásegít ahhoz, hogy 972%-kal megnöveld a blogod látogatottságát (márpedig valóban hozzásegít), akkor megéri elolvasni.

5) Kevés mező, látható gomb

Minden egyes mező 7–11%-kal csökkenti azok számát, akik kitöltik és elküldik az űrlapot. Semmi szükséged a telefonszámára, ha egy e-könyvet küldenél neki: tedd minél simábbá és egyszerűbbé a tranzakciót.

A CTA pedig legyen eltéveszthetetlen és konkrét. De egy teljes cikket írtam erről.

6) Biztonság

Ez érdekes dolog, mert több olyan tesztet is láttam, amikor a standard „adataidat nem adjuk ki harmadik félnek és nem küldünk spamet” megnyugtatószöveg levétele megnövelte a konverziót.

Kicsit túlóvatoskodjuk, mondhatnád, és nem teszteltük, hogy az alsó 3 sor levétele vajon növeli-e a feliratkozók számát. Bár nekem a törvényesség fontosabb, mint +2% konverzió.

Ha sok feliratkozód van, kijelezheted, hogy már 8653 konkurensed csatlakozott – tömegben a biztonság, ugye. (Nem tudom, ezt mi meg tudjuk-e oldani, de megkérdezem a fejlesztőt.)

Idézz az ügyfeleidtől (testimonialok), de próbálj meg konkrét és előnyöket kiemelő idézeteket bekérni. Az „ez nagyon jó könyv” olyan üres, mintha nem is mondtam volna semmit, de „a könyv segített, hogy megduplázzam a látogatottságomat” már alakul.

7) Az ingyenesnél nincs jobb ajánlat

Az utolsó subhead azonnaliságot és ingyenességet ígér – ezzel a sales alapkifogásait kezeltük („túl drága”, „nincs most erre időm”).

8) Csatlakozz az olvasóhoz

Nem használnék olyan szavakat, hogy rapport, mert mindenki hülyét kap. De figyeld meg, hogy a törzsszöveg olyan tapasztalatok leírásával kezdődik, melyeket a látogató valószínűleg átélt: mindenhonnan a tartalommarketing ömlik rá, mindenhol azt hallja, hogy a tartalom a király.

Elkezdené, de alig kap konkrét tanácsokat.

Ha még nem volt problématudata, akkor itt felkeltettük. És a problémájára az előbb már említett előnyökkel választ adunk.

Ez sokkal erősebb így, mintha a semmiből elkezdtem volna a céges blog fantasztikusságáról írni. Így tudja hova kötni, relevánsabbnak érzi.

Mikor készítsünk neked feliratkozási oldalt?

Vedd fel velem a kapcsolatot, és szállítjuk a feliratkozókat. Ezt a cikket oszd meg, mert ritkán olvashatsz ennyire jó (és hasznos) szakmai anyagot.

Ráadásul ezt a cikket ingyen olvashattad. Egyelőre.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkA megtérülő tartalommarketing – Így számolj ROI-t
Következő cikkInterjú Rebecca Liebbel – A tartalommarketinghez csak pár kirúgott újságíró kell?Következő

Ezeket olvastad már?

Szirmai Gergely: „Kezeljük végre felnőtt iparágként a videoblogolást!”

Szirmai Gergelyt, a Hollywood Hírügynökség vloggerét több mint negyedmillióan követik YouTube-on, lendületes videói már ikonikussá

Elolvasom »

Így növeld meg a terméked értéket csak szöveggel (8 technika)

Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt a

Elolvasom »

A szövegírásban nincsenek titkok

Gyakran láthatsz olyan túlhájpolt cikkcímeket, amelyek azt ígérik, hogy beavatnak a sikeres marketing szövegírás 8

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.