Az előző bejegyzésben megalapoztuk a márkakommunikációnkat. Egészen odáig jutottunk, hogy meghatároztuk, mi fontos a márkánk számára (alapértékek), és már tűkön ülsz, hogy ezt pontosítsd és megoszthasd a követőiddel — gondolom. A harmadik és negyedik lépésben pontosítani fogod az alapértékeidet (az...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Sokáig gondolkodtam, hogy miről írjam legelső cikkemet a KK Hub színeiben. Nagy volt a dilemma, hiszen tudom, hogy a Kreatív Kontrollt követők nagyon is jól tájékozottak marketing téren, ezért lényegében bármiről írhattam volna, amihez értek, hiszen értő közönséget találtam volna....
Az ember egy csodálatos faj. Képes arra, hogy nem létező dolgokat érezzen, szeressen, kövessen. Egyes vezető történészek és kutatók szerint ez az a tulajdonság, ami az emberiséget a többi faj fölé emelte. Képesek vagyunk létezővé tenni azt, ami fizikailag nincs...
Ugye mindenki látta, amikor a Google 2018-ban bemutatta a „mesterséges intelligencia-alapú” személyi asszisztensét? Ez a kis program (látszólag) úgy bonyolít le egy telefonbeszélgetést, hogy észre sem veszed, hogy nem emberrel beszéltél. https://vimeo.com/394775636 Hallottál már a Tesla önvezető autóiról? Vagy a...
„A reputációt húsz évbe telik kiépíteni, lerombolni azonban elég öt perc is” – tartja Warren Buffett örökérvényű mondása. Ahogy minden idők egyik legsikeresebb befektetője is rávilágít, a cégvezetőknek elengedhetetlen felismerni, hogy a mai médiakörnyezetben akár a legapróbb üzleti vagy kommunikációs...
Sok éven keresztül igaz volt, hogyha beírtál egy-egy keresési kifejezést a Google felületére, akkor 10 darab szöveges találatot kaptál. Nagyjából úgy mint itt. A design persze változott évről évre, de a “10 kék link” igazsága öröknek tűnt. Aztán jött Jennifer...
Egy korábbi cikkben már bemutattam, hogyan ragadd meg a célközönséged figyelmét. Most arról lesz szó, hogyan irányítsd azt. Régen, egy ismeretterjesztő tv-műsorban bemutattak egy kísérletet, amire máig emlékszem. Először egy fehér képernyőt látott a néző. Ezen a fehér képernyőn az...
Meg se kell kérdeznem tőled, hogy készítettél-e valaha personákat. Ha élőben vagy digitálisan szembejön veled a célközönséged megtestesítője, azonnal felismered. Mert szakmai dolgokat kérdez, szmájlikat használ, és látszik, milyen bizniszben mozog. Készítettél egy profilt tele címkékkel, ezért felismered a célközönségedet,...
„Három ellenséges újság rosszabb, mint háromezer ellenséges szurony” – tartja Bonaparte Napoleon örökérvényű mondása, mely az üzleti életben kialakuló konfliktus- és krízishelyzetekre hatványozottan igaz. Mivel veszélyes helyzetek során az imázs és reputáció védelme prioritást élvez a cégvezetés számára, így a...
A mobilról indított keresések és munkamenetek aránya évek óta dinamikusan nő, viszont a PPC kampányok tervezése során ezt még gyakran nem vesszük figyelembe. Ma már számos weboldal analitikájában 40-50%, de gyakran akár a 60-70%-ot is meghaladja a mobilról érkező forgalom...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)
Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Új ablakban nyílik meg.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...