Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 18 perc

Dropshipping – a legújabb szenzáció már idehaza is elérhető

  • Szerző: Perényi András
  • Kategóriák: Ingyenes, Webáruház

Mindig is arra vágytál, hogy legyen saját webshopod, de nem akartál túl nagy kockázatot vállalni és minden pénzed árukészletbe fektetni? Eljött a te időd! A webáruházi logisztika legújabb találmánya, a dropshipping neked lett kitalálva. Itthon még lehet kicsit ismeretlenül cseng ez a fogalom, de nemzetközi szinten már a 2010-es években megkezdte hódítását. Népszerűsége nem véletlen. Ismerkedjünk meg most közelebbről a dropshippinggel.

Webáruházi modellek evolúciója

Jöjjön először egy nagyon gyors bevezető, hogy lássuk miből forrta ki magát a dropshipping és mitől is olyan szexi.

Logisztika szempontból többféle működési modell szerint üzemeltethető egy webáruház:

  • Hagyományos modell
  • Fulfillment modell
  • Dropshipping modell

Mit is jelentenek ezek a modellek, milyen evolúciós fejlődésen mentek keresztül:

Hagyományos modell

A hagyományos, klasszikus modell mindenki számára egyértelmű. A webáruházi logisztika fejlődését tekintve, ez a nulladik pont. Elindítunk egy webshopot, de ahhoz, hogy legyen mit árulni, komoly tőkét kell fektetni árukészletbe. Ezt aztán egy raktárban kell tárolnunk mindaddig, amíg a vásárló megnyomja a megrendelés gombot.

Ekkor gondoskodnunk kell az összekészítésről, számlázásról, csomagolásról és a szállításról. Mi a gond ezzel a működési modellel?

  • Már induláskor magas a tőke igénye.
  • Magas kockázat: ha nincs kereslet, ránk ragad az árukészlet.
  • Magas üzemeltetési költség (pl.: raktár bérlés és üzemeltetés, bérköltségek).
  • Az erőforrásokat a támogató tevékenységekre (pl.: logisztika, számlázás) fókuszáljuk, az eladásösztönző marketing helyett.

Fulfillment modell

A fulfillment megoldás megjelenése már jelentősen csökkentette a webáruházra nehezedő terheket mind adminisztrációs, mind pénzügyi szempontból.

A fulfillment gyakorlatilag házon kívülre helyezi a logisztikát. Helyettünk egy külső szereplő végzi a raktározást, intézi a rendelés összekészítést, majd csomagolja és szállít(tat)ja azt. Mit is nyerünk ezzel a megoldással a klasszikus modellhez képest?

  • Logisztikára fordított kapacitás felszabadul.
  • A felszabaduló kapacitást más területekre tudjuk fókuszálni.
  • Csökken az üzemeltetési költség. (pl.: raktár, bérköltségek).

De a fulfillment megoldásnál még mindig ott van az árukészlet megvásárlásának tőkeigénye és az ezzel járó kockázat.

Dropshipping modell

A dropshipping modell további terheket vesz le a webáruházak válláról. Azon túl, hogy a logisztikát ugyanúgy, mint a fulfillment modellben valaki más, egy logisztikai szolgáltató végzi már saját árukészletet se kell tartani. A webáruházi árukészletet a dropshipping partner raktározza. Neked csak akkor kell ténylegesen megvásárolni a terméket, amikor a te webáruházadban az adott terméket valaki megvásárolta. Ha beérkezik egy megrendelés, a dropshipping partner összekészíti, becsomagolja, majd kiszállítja azt a vásárlónak. Tehát a teljesítés során gyakorlatilag érintkezned sem kell a termékkel.

Dropshipping modell Magyarországon

Magyarországon mindezidáig a dropshipping megoldás nem terjedt el széleskörűen, mivel a működési feltételek nem voltak hozzá ideálisak. A nemzetközileg ismert dropshipping partnerek, mint az eBay vagy az Alibaba ugyan elérhetőek, de a nagyon hosszú szállítási idők miatt nem annyira közkedvelt megoldások. A mai vásárlók már nem szívesen várnak heteket egy termékre.

De idehaza is elérkezett a fordulópont, 2020. január végén elindult a Dropshippy névre keresztelt szolgáltatás. Miről is van szó? Ez egy egységes rendszer, ami több nagykereskedő termékeit fogja össze piactér és azonos helyen tárolt készlet formájában. Néhány kattintással bárkiből dropshipping beszállító vagy értékesítő válhat. Háttérben Magyarország legnagyobb webáruház-logisztikai és fulfillment szolgáltatása, a Webshippy áll.

Dropshippy, a legújabb magyar dropshipping piactér

Az előbbiekben dióhéjban kiderült mit is tud a Dropshippy, de most nézzük meg kicsit közelebbről. Hogyan néz ki a folyamat egészen onnan, hogy telepíted az applikációt, egészen odáig, hogy a vásárlód megkapja a megrendelését.

Értékesítő szerep

Webáruházként lehetőséged van más webáruházak, nagykereskedők termékeit értékesíteni a saját felületeden. Ebben az értékesítő szerepben így zajlik a folyamat:

  1. Telepíteni kell a Dropshippy applikációt a webáruházadban. Szerencsére ezzel nem lesz sok munka, hiszen a Dropshippy a legtöbb ismert webáruház motorral (Shopify, Shoprenter, Unas, WooCommerce) egyszerűen integrálható.
  2. Böngészd végig a termékkatalógust. Jelenleg a Webshippy raktáraiban 35 000 féle termék található, amiből már az indulás óta kb. 10 000 termék került belistázásra a termékkatalógusba. És a termékek száma egyre csak növekszik. A termékkatalógusból kedvedre válogathatsz az ott szereplő termékek közül, majd azokat azonnal a webáruházad virtuális polcaira helyezheted.

  1. Néhány kattintással már szinkronizálhatod is a kiválasztott termékeket a saját webshopodba, amik ettől a pillanattól már nálad is megvásárolhatók.
  2. Ha egy dropshipping terméket a webáruházon keresztül megrendelnek, a rendszer jelzi, hogy előbb meg kell vásárolnod azt, a termék tulajdonosától, a dropshipping partnertől. A vásárlás gyakorlatilag nem más, mint egy bankkártyás fizetés. A piactér működésében ez a láncszem a dropshipping beszállító biztosítéka, hogy ő megkapja a termék nagykereskedelmi árát.

  1. A termék nagykereskedelmi árának kifizetése után megkezdődhet a megrendelés összeállítása. Ezután következik a csomagolás, számlázás és kiszállítás. Ezt mind a Webshippy intézi.
  2. A folyamat végén a Webshippy kiszámlázza neked a csomagolás és a szállítás költségét.

Felmerülhet a kérdés, hogy igen ám, de honnan jön a profit? Egy egyszerű matek megadja a választ. A webáruház nagykereskedelmi áron vásárolja meg a terméket, amit aztán a saját webáruházában egy ennél magasabb áron ad el. A két ár közti különbség adja a profitot. A Dropshippy rendszerében 15-85% közötti árrésű termékeket is találhatsz. És ezért nem kell mást tenned, csak néhányat kattintani és virtuális polcra helyezni termékeket.

Beszállító szerep

Webáruházként, nagykereskedőként azt is megteheted, hogy saját termékeid nagykereskedelmi áron elérhetővé teszed más webáruházak számára. Az ő szemszögükből így néz ki a folyamat:

  1. Termékek feltöltése a termékkatalógusba: A legismertebb webhop motoroknál, a termékeid könnyen, egy kattintással elérhetővé tehetők a termékkatalógusban. Nincs más dolgod, mint megadni az alábbi adatokat:
    1. Nagykereskedelmi ár: amennyiért a másik webáruház számára szeretnéd értékesíteni a terméked.
    2. ÁFA: alapértelmezett áfakulcs mértéke, amivel a nagykereskedelmi számlán a bruttó összeget kalkulálják.
    3. Ajánlott fogyasztói ár (nettó ár): amennyiért a terméket publikálják a saját webáruházukba.
    4. Kategória: a könnyebb kereshetőséget elősegítő fő és alkategória
    5. Foglaltság: az a darabszám, ami alatt a termék nem elérhető más webáruház számára.

https://blobscdn.gitbook.com/v0/b/gitbook-28427.appspot.com/o/assets%2F-LSPEsVnNvcY6ZoNqEgI%2F-LsR7VxCbVUh7gdDIBll%2F-LsR7blYLIHle0BjJ5m7%2Fdropshippy-termekek-ertekesitese.gif?alt=media&token=43aad9ea-4e93-494d-98c1-4edeaeb84a8d

Egy XLS fájl segítségével akár manuálisan is feltöltheted a termékeidet a katalógusba.

  1. A termékek sikeres feltöltése után a termékeid már rögtön más webáruházak számára is elérhetőek lesznek.
  2. Ha dropshippingen keresztül sikerült értékesíteni a saját árukészletből, heti elszámolásban megkapod az értékesített termékek után a nagykereskedelmi árat.

Megoldás sokak problémájára

A dropshipping modell azért zseniális, mert sokak problémájára megoldást kínál. Jó lehet olyan kezdő webáruházak számára, akik tőkehiánnyal küzdenek. Szintén előnyöket tartogat olyan webshopoknak, akik termékpalettájukat szeretnék egyszerűen bővíteni. És ne feledkezzünk meg azokról, akik minél több emberhez szeretnék eljuttatni a termékeiket.

Kezdő webáruházak: 

  • az egyik legmagasabb léc, amit kezdő webáruházként meg kell ugrani, a saját árukészlet tőkeigénye. A dropshipping segítségükre lesz, hiszen gyakorlatilag nulla, de legalábbis minimális tőkeigény elegendő ahhoz, hogy elindítsd álmaid webáruházát. Ahogy fentebb is szerepelt, csak azokat a termékeket kell ténylegesen megvenni, amit tőled már megrendeltek. Nincs komoly kockázat, bátran belevághatsz.

Már meglévő webáruházként:

A dropshipping akkor is kiváló megoldás, ha már egy ideje üzemel a webáruházad. Akár értékesítő, akár beszállító oldalon profitálhatsz a dropshipping modellből.

  • Nagyobb befektetés nélkül tudod akár többszörösére is növelni a termékportfóliódat. Néhány kattintással beemelheted más webáruházak termékeit. Komoly kockázat nélkül kísérletezhetsz azzal, hogy milyen termékek lesznek vonzóak a már meglévő vásárlóknak. Többféle módon gondolkozhatsz:
    • Meglévő termékkategórián belül szélesebb termékkört kínálsz
    • Teljesen új termékkategóriákat vezetsz be, így finoman tapogatózol, hogy mi más érdekelheti még a vásárlóidat.

A későbbiekben az eladási tapasztalatok alapján dönthetsz úgy, hogy átalakítod saját árukészleted.

  • Beszállítói oldalról is profitálhatsz egy ilyen modellből. Új dimenzió nyílik meg a vevőszerzésben. Marketinges alaptétel, hogy a vevő megszerzésének költsége több, mint a megtartásának díja. Itt jön a dropshipping modell előnye, hiszen anélkül juttatod el a termékeid új vevőkhöz, hogy erre egy forintot is költenél. A Dropshippy modelljében csak sikeres tranzakció után kell jutalékot fizetned, ennek a díja pedig jóval alacsonyabb mintha neked kellene új vevőt szerezned. Ha elsőre megtetszett a dropshipping modell és szeretnél beszállító lenni, de még vannak kérdéseid, keress minket bátran: https://webshippy.com/kapcsolat/

Jól látható tehát, hogy a dropshipping széleskörűen lefedi a piacot, mindenki megtalálhatja benne a maga számítását. 

Szabad az út a marketing előtt

Miután a teljes logisztikai folyamatot kiszervezzük, maradnak szabad kapacitásaink, amiket olyan értékteremtő folyamatokra tudjuk fordítani, mint a marketing. Egyrészről maradnak szabad óráink, napjaink, amit csomagolás, számlázás stb. helyett marketingre fordíthatunk, másrészt pénzügyi oldalról is felszabadul forrás. Ha nem kell komoly összegeket árukészletbe fektetni, marad pénz a marketingre. Neked csak arra kell figyelned, hogy minél többen vegyék a termékeid.

Kezdő webáruházként jól jöhet egy kis segítség, hogy nyélbe üsd az első eladásaidat. Mutatok most 3+1 pár módszert ehhez, amivel érdemes próbálkoznod.

1. Facebook: 

A Facebookon kétféle profil létezik, vannak a személyes profilok és vannak a kimondottan business fókuszú üzleti oldalak. Míg a személyes oldaladat az ismerőseid látják, addig az üzleti profilt a webáruház kedvelői követik. Mindkettőt felhasználhatod a webshopod promózására, de ne keverd össze, hogy melyik mire való!

  • Az ismerőseidnek hamar elege lehet abból, ha túl sok üzleti jellegű tartalmat teszel fel. De arra mégis jó a privát oldalad, hogy ismerősöktől visszacsatolásokat szerezz és megadd az első lökést a webáruházadnak. Időnként azt is megoszthatod, hogy milyen sikereket értél el a webáruházaddal.
  • Az üzleti oldalon természetesen a business áll a fókuszban, de ez nem azt jelenti, hogy állandóan csak konkrét termékekról kell posztolni. Sőt! A bejegyzések ne legyenek egysíkúak. Akkor csinálod jól, ha a posztok közvetve vagy közvetlenül, de erősítik a vásárlók kapcsolatát a webshophoz. A Butlersnél például szépen megvan ez az egyensúly. Ha terméket is promóznak, az sincs egyértelműen az olvasó arcába tolva. Csak egy URL utal finoman, hogy jah, egyébként ezt a terméket meg is veheted. 

De emellett próbálják közelebb is hozni a márkát a vásárlókhoz. A #amibutlersünk kampányban például a Butlersben dolgozókat mutatják be.

2. Analitika:

Egy webáruház üzemeltetésénél fontos, hogy tudd, mi történik a háttérben:

  • Mennyi látogató érkezik az oldaladra?
  • Mennyien hagyják el vásárlás nélkül az oldalad?
  • Van-e aki terméket helyezett el a kosarába mégse vette azt meg?

A kérdéseket szinte a végtelenségig lehetne sorolni, hogy mi mindent lehet vizsgálni egy webáruház működésével kapcsolatban. A nagy kérdés viszont az, hogy tudod-e ezekre a választ? Analitika nélkül nem fogsz tudni válaszolni és bármikor szakemberhez fordulsz segítségért az első kérdései között biztos ott lesz, hogy a webáruházi analitikát figyeled-e. 

A legismertebb analitikai mérőeszköz a Google Analytics, ami rengeteg hasznos információval lát el:

  • Geográfia (pl.: melyik városból/országból vásárolnak tőled)
  • Viselkedés (pl.: mennyi időt töltenek az oldaladon a látogatók)
  • Konverzió (pl.: honnan jött az oldaladra az a személy, aki megvette X termékedet)
  • Érdeklődés (pl.: mi az, ami a leginkább érdekli az oldaladra látogatókat)

És ez csak a jéghegy csúcsa.

Már az indulástól hasznos mérni a webáruházad teljesítményét. Ha nincs is kapacitásod figyelni ezeket, de a háttérben mindenképpen folyamatos legyen a mérés. Így ha eljön az idő, rendelkezésedre állnak majd a szükséges adatok, amiből aztán lehet dolgozni, tervezgetni.

3. E-mail lista:

Egy 2016-os nemzetközi felmérés szerint, minden e-mail marketingre költött 1 dollár, 44 dollárt hoz a webshop számára. Jól hangzik, nem? Már csak ezért is megéri ezzel foglalkozni. Nem mellesleg ez az egyik legjobb módja, hogy tartsd a kapcsolatot a potenciális vásárlókkal, meggyőzd őket egy vásárlásról. 

De mielőtt erre sor kerülhet:

  • az első feladatod, hogy feliratkozzanak a hírleveledre. Ez nem is annyira egyszerű, mert mindenki ódzkodik attól, hogy kéretlen, unalmas emailekkel bombázzák őket. Éppen ezért, érdemes valamit felajánlanod, amiért már megéri feliratkozni. Ez lehet valamilyen:
    • vásárlási kedvezmény,
    • ajándék,
    • VIP tagság, 
    • extra szolgáltatás stb.

  • Ha ez megvan, a következő feladat, hogy maradjon is a listán, sőt még jobb, ha eközben időről időre vásárlásra is tudod ösztönözni. Figyelj oda a rendszerességre! 
    • A túl gyakori üzenetek spammelés érzését keltik a vásárlóban és le fognak iratkozni.
    • De az se jó, ha túl ritkán tartod a kapcsolatot velük, mert egyszerűen elfeledkeznek rólad. 

Figyeld meg, hogy alakul a hírlevél feliratkozók száma és teszteld, hogy milyen gyakoriság felel meg a legjobban az ő igényeiknek. Az emailek tartalma legyen változatos, ne csak termékekről kapjanak információt. Időnként hasznos lehet, egy kis termékteszt, blogposzt stb.

4. Kuponok:

A 2010-es évek nagy felfutást hoztak a kuponos értékesítésnek. Tény, hogy rövid távon nagyon jól használhatóak, de ahhoz, hogy hosszú távon is elnyerjék a céljukat ügyesen kell velük bánni. 

Első és legfontosabb tanács ezekkel kapcsolatban, hogy ne szoktasd hozzá a vásárlókat. Ha túl gyakran használod és ráadásul még ki is számítható, hogy mikor jönnek ki az új kuponok, akkor biztos lehetsz benne, teljes áron nem fognak tőled vásárolni, inkább kivárják a kuponokat és megveszik kedvezményesen. Szóval csak okosan! 

De ha jókor használod, akkor win-win helyzetet teremthetsz elő. Mikor is hasznos a kuponozás?

  • Egy érdeklődő felhasználót egy kuponkód meggyőzhet a vásárlásról, 
  • Ha szezonális termékeid raktáron maradtak, egy kuponos termékkisöprés keretében megszabadulhatsz tőlük.
  • Megjutalmazhatod a hűséges vásárlóidat.

Ez csak egy rövid szemezgetés volt, hogy kezdő webáruház tulajdonosként mi mindent tehetsz, hogy meglegyenek az első eladásaid. Ha szeretnéd mélyebben beleásni magad, hogy milyen egyéb értékesítési lehetőségek léteznek, olvasd el ezt a cikket: https://webshippy.com/online-ertekesitesi-megoldasok/

De nem csak a kezdő webshopok számára hasznos anyag, már működő webáruházként egyfajta checklistként végigmehetsz rajta, hogy vajon, mindenre gondoltál-e. 

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkHogyan kommunikálj cégvezetőként járvány idején úgy, hogy megtartsd a közönséged?
Következő cikkHogyan alakította át a PPC hirdetések piacát a koronavírus?Következő

Ezeket olvastad már?

Nem konvertál a landing page-ed? Ezzel az 5 lépéssel növeld meg a konverziód

Meg akarsz ijeszteni egy szövegírót? Mondd neki, hogy a landing page-e nem konvertál. Sajnos a

Elolvasom »

A márkaismertséged építése a weben – 4 szempont, amire figyelj

A márkaismertségedet ma már tucatnyi csatornán és módszerrel építheted. És amennyire jó dolog ez, ugyanakkora

Elolvasom »

Posztolási segédlet a sikeres Facebook-jelenléthez – közösségi marketing 3. rész

A sikeres és hasznos facebookozás alapvető feltétele, hogy változatos és hasznos tartalommal szolgáld ki a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.