Mindannyian meg vagyunk róla győződve, hogy tudatos döntéshozók vagyunk, és szükség esetén megfelelően ítélünk meg egy helyzetet. Az igazság azonban az, hogy az agyunk sokszor becsap minket. Legyen szó üzletről vagy magánéletről, jó ha tisztában vagyunk azzal, hogy elménk milyen...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Számomra is izgalmas projekten vagyunk túl, október 31-ig volt néhány fővárosi helyen látható egy plakátkampányunk, ami online ügynökségként mindenképpen érdemel pár szót: mennyibe került a kampány, milyen koncepció mellett futott és miért volt szükség offline eszközre? A kommunikációs környezet nagyon...
Az elején leszögezem: imádom a videojátékokat. (A Blizzard játékaira pedig kvázi első szerelemként gondolok, hogy ez miért fontos, hamarosan kifejtem.) Gyerekkorom óta napi rendszerességgel játszom valamit. Én vagyok az a srác, akinek PC-je, valamint PlayStation és Nintendo Switch konzolja is...
„Nem akarok olyan klubhoz tartozni, amelyik engem elfogadna tagnak.” Biztos vagyok benne, hogy ismered a Woody Allen filmjéből elhíresült – eredetileg Groucho Marx némafilmeshez és komikushoz köthető – mondatot, amely az évek során szállóigévé vált. Ezzel az érzéssel mind azonosulni...
Ismerem az egyetlen előnyt, amelyre szükséged van. Oké, ez talán egy kicsit hatásvadász és elcsépelt felütés, de hidd el, mire a cikk végére érsz, megérted, miért kulcsfontosságú. Játsszunk egy játékot. Gary Halbert hírlevelei gyakorlatilag a modern szövegírás apokrif iratai. (Balázs...
Történt az Úr 2019. esztendejében, hogy a lakásommal szemben levő házba költözött egy kis marketingügynökség, a további történéseket pedig a személyiségem predesztinálta: odamentem inni a kávéjukat és beszélgettem velük. E beszélgetések alapján döntöttem el, hogy az alábbi tárgyalástechnikákról (amiket mi...
A mémek az internetes társadalom kulturális közös nevezői lettek – az influencer marketing pedig csak még tovább erősíti ezt a hullámot. Manapság pedig már egyre több brand ismeri fel a meme-ekben rejlő lehetőségeket. És hogy miért beszélek most én is...
Vállalkozóként keményen kell dolgoznod, hogy eljusson híred vevőidhez. Ezer helyen hirdethetsz, de idő és pénz hiányában nem mindig sikerül megtalálnod a megfelelő csatornát. Hogyan tudnál bizalmat építeni és közben új vevőket elérni – a fizetett hirdetések árának töredékéért? A keresztmarketing...
Írni szükséges, de fáradságos munka. Az alkotás élménye olykor képes elég erőt adni, de a legtöbbször inkább halogatás lesz az írásból. A leggyakoribb kifogás pedig az, hogy túl sok időbe telik megírni egy ütős szöveget – legyen szó cikkről, hirdetésről,...
Írnod kéne egy könyvet. Ha nyitott szemmel jársz a marketingtrendek korzóján, megfigyelhetted, hogy a könyvkiadási hajlandóság nemhogy nem csökken, hanem növekvő tendenciát mutat az elmúlt években – úgy szórakoztató, mint üzleti irodalom tekintetében. Te sem vonod tehát kétségbe, hogy könyvet...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...