Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 28 perc

A sikeres keresztmarketing-kampányod kézikönyve – gyakorlati tippek és tapasztalatok a tervezéstől az értékelésig

  • Szerző: Ungvári Péter
  • Kategóriák: Marketing

Vállalkozóként keményen kell dolgoznod, hogy eljusson híred vevőidhez. Ezer helyen hirdethetsz, de idő és pénz hiányában nem mindig sikerül megtalálnod a megfelelő csatornát. Hogyan tudnál bizalmat építeni és közben új vevőket elérni – a fizetett hirdetések árának töredékéért?

A keresztmarketing a kkv-k egyik legjobb marketingeszköze. Ha ügyesen csinálod, egy igazi win-win szituáció:

  • jó neked és cégednek
  • jó a partnerednek
  • jó a vevődnek
  • jó a partnered vevőjének

Itthon mégis kevesen alkalmazzák – vagy ha megpróbálkoznak vele, gyakran csalódás a kampány vége. Ennek oka legtöbbször a hiányos tervezés, a rossz célkitűzés és a hibás megvalósítás.

Ebből az útmutatóból megtanulhatod a következőket:

  • Miért lehetne a keresztmarketing céged új vevőszerző eszköze?
  • Hogyan tervezz sikeres keresztmarketing-kampányt?
    • Milyen partner(eke)t válassz?
    • Hogyan tűzz ki megfelelő üzleti célokat a kampányhoz?
    • Hogyan készíts tartalomtervet és promóciós tervet?
    • Milyen hibák miatt bukhat el keresztmarketing-kampányod?
  • Mit tegyél, ha maximális hatást szeretnél elérni a kampányoddal?
    • Ha offline üzleted, lokális vállalkozásod van
    • Ha online vállalkozásod, terméked van
  • Hogyan mérheted kampányod sikerét és megtérülését?
  • Hogyan vonj le megfelelő tapasztalatokat és tedd még sikeresebbé a következő keresztmarketinges együttműködésed?

A cikkben hazai cégvezetők és marketingesek is mesélnek saját tapasztalataikról. Konkrét tippek segítségével vezetlek végig következő keresztmarketinges kampányod megtervezésén, megvalósításán és mérésén.

Mi az a keresztmarketing (és miért érdemes foglalkoznod vele)?

A Hubspot szerint keresztmarketing az, „amikor két vállalat együtt promotál egy közös ajánlatot”. Ha van egy értékes terméked vagy szolgáltatásod, és ezt kombinálod egy másik cég értékes termékével, akkor a végeredmény egy igazán ütős ajánlat lesz.

Miért érdemes keresztmarketinggel foglalkoznod?

  • Mert új közönséget érhetsz el vele egy olyan branden keresztül, aki már kiépítette a bizalmat a vevőivel. Az ő hitelessége segít neked is bizalmat szerezni.
  • Mert költséghatékony. Marketingbüdzséd kisebb része megy bizalomépítésre. Partnerednek valószínűleg vannak olyan csatornái, ahol alacsony áron (vagy ingyen) el tudja érni a közönségét. Ilyen lehet: e-mail-lista, követők a közösségi oldalakon (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter stb.), vevők az üzletben (emlékszel még a Fila táskára a Tescóban?), személyes kapcsolat (beszállítóként több beszerzési vezetőhöz van bejárása).
  • Mert versenyelőnyt adhat. Hirdetni, tartalmat gyártani a konkurencia is tud. Ezt azonban nagyon nehezen tudja lemásolni. Ha jó keresztmarketinges együttműködéseket alakítasz ki, akkor akadályozhatod új versenytársak piacra lépését.
  • Kis befektetéssel nyújthatsz extra értéket vásárlóidnak. Nem neked kell kifejleszteni, kidolgozni azt a terméket, szolgáltatást, amit extraként kínálsz. Ehelyett használhatod partnered szaktudását, üzleti kapcsolatait és munkatársainak idejét.
  • Kezdő vállalkozásnál is nagyszerűen működik. Ha most nyitottad üzletedet, webáruházadat, akkor is találhatsz megfelelő partnert.

A sikeres keresztmarketing alapja a megfelelő partner és a közös célok kiválasztása. Fontos, hogy a közös ajánlat valóban értékes és kívánatos legyen a célközönség számára. Vevőként mindannyian utáljuk, ha értéktelen, gagyi „ajándékokat” vagy ajánlatokat kapunk.

Milyen az ideális keresztmarketing-partner?

1. Olyan vevőket szolgál ki, akiket én is célzok. Közönségünk nagyrészt megegyezik (vagy éppen ezt az új vevőkört szeretnéd bevonzani).

2. Nem vagyunk versenytársak. Sem közvetlenül, sem közvetve nem helyettesítik egymást termékeink, szolgáltatásaink.

3. Hasonló szinten áll a cégünk. Kezdő vállalkozóként nem a Coca-Colával kell közös kampányt kezdened. Ügyes tárgyalási stratégiával elérheted, hogy nálad (ügyfélkörben, hírnévben) nagyobb cégekkel is együttműködj. Érdemes azonban óvatosnak lenni: fontos, hogy segíteni tudd a partnert céljai elérésében. Ha sokkal nagyobb céggel dolgozol együtt, csalódás lehet a projekt eredménye.

4. Olyan értéket kínál, olyan szaktudással rendelkezik, ami nálam hiányzik. Ha vevőid kiszolgálása közben látsz olyan igényeket, szükségeket, amelyeket te nem kívánsz (vagy tudsz) betölteni, ott lehetőséged van keresztmarketinges partnert bevonni.

5. Jó a hírük a piacon. Csak olyan céggel, márkával kapcsold össze magad, ami a te hírneved is emeli. Nem minden megjelenés előnyös neked.

6. Jól tudtok együtt dolgozni. A keresztmarketing csapatjáték. Ha teljesen más elképzeléseitek vannak az üzletről, marketingről, akkor nem biztos, hogy megtaláljátok a közös hangot.

30 keresztmarketing-ötlet

Gyakran a különböző eszközök kombinációja adja a legjobb eredményt, de egyszerű módszerek is válhatnak a legsikeresebb csatornáddá. Összeszedtem 30 keresztmarketing-ötletet, hozzá tartozó leírásokkal és példákkal. Nézd végig a listát és gondold át, hogy az adott példa nálad hogyan működhetne.

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkEgy thanosi csettintéssel megfelezem a szövegírás által lefoglalt idődet (A 7 kedvenc időtakarékossági technikám)
Következő cikkHumorban nem ismerünk tréfát: a mémek és az inside joke szerepe a marketingbenKövetkező

Ezeket olvastad már?

Értékajánlat: a céged legnagyobb ígérete

Az értékajánlat a kommunikációs nagyítód, mely segít abban, hogy célközönséged a konkurencia tengerében is tisztán

Elolvasom »

Kerethatás – így hass titokban a vevő érzelmeire, hogy tényleg vásároljon

A marketingnek nagyobb befolyása van az érzelmeinkre, mint azt gondolnánk. Akár nyelvezetről vagy egy üzenet

Elolvasom »

A közösségi médiás kampányaid megtérülnek-e? Így számítsd ki

Sok cég még mindig úgy gondolja, hogy a közösségi médiát legfeljebb közösségépítésre, figyelemhajhászásra és hasonlókra

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.