Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

Hogyan használhatod fel az e-learninget csalitermékként?

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Tartalommarketing
  • Címkék: tartalomstratégia, videó

Százával találunk cikkeket arról, hogyan reklámozhatsz egy e-learning típusú kurzust, de arról szinte sehol nem olvashatunk, hogy miképp használhatod fel a marketingedhez. Éppen ezért mi most csavartunk egyet a dolgon, és nemcsak meggyőzünk arról, hogy érdemes online kurzust indítanod, de még segítünk is ebben a munkában.

Legyen az e-learning is csalitermék!

Röviden az e-learningről

A Wikipédia szerint az e-learning

…minden olyan tanítási és tanulási forma, amiben a tananyag feldolgozásához, bemutatásához digitális médiumokat (például DVD, internet) használunk.

Persze az e-learning alatt a legtöbben ma már az online elérhető kurzusokat értik, amelyek közül a leghíresebb az Udemy, a Lynda, az edX vagy a Coursera. Ezeknek aggregátoroldalként a távoktatás a fő profiljuk,és piacvezetőként az elmúlt években sikeresen leegyszerűsítették a neten keresztül történő tanulást.

Oka van annak, hogy a távoktatás rohamléptekkel fejlődik, illetve egyre népszerűbb a hallgatók körében: az e-learning a felhasználótól csupán minimális (energia)befektetést igényel és nagyobb szabadságot ad, miközben egy jó tananyag könnyedén hűséges követővé alakíthat egy-egy leadet.

Tanterem helyett

Még 5 évvel ezelőtt is elképzelhetetlen lett volna az, ami ma már valóság: már Magyarországról is könnyedén beiratkozhatunk a Berkeley, a Harvard vagy az MIT online kurzusaira. Nemcsak részt vehetsz az órákon, hanem oklevelet is kaphatsz a vizsga abszolválását követően.

A tanfolyamok teljesítése kényelmes, hiszen az anyagok bárhol és bármikor elérhetők és a kurzus elvégzése egyáltalán nem igényel személyes jelenlétet. Az oklevelet pedig elküldik postán vagy e-mailben.

Az én legutolsó élményem Frank Kern egyik workshopja volt, ami egy szombati napon 8 órán keresztül mutatta be, hogy miképp használható fel vevők szerzésére egy szakmai kiadvány. Jól érted, a csalitermékként funkcionáló kurzus arról szólt, hogy milyen hatékony csalitermék lehet egy könyv kiadása.

Miért van szükséged online kurzusokra?

Tegyük fel, hogy a te céged egy nyelviskola. Jogosnak tűnik a kérdés: miért akarnád megosztani a potenciális hallgatók figyelmét egy (ingyenes) online kurzussal?

Folytassuk a sort egy fogászattal, ahol a kérdés ez is lehet: mekkora bevételt eredményez egy ilyen kurzus a rendelőnek? Vagy te épp kézműves termékeket készítesz és azon morfondírozol, hogy miért kéne neked megmutatni a szakmád fortélyait az érdeklődőknek? És egyáltalán: miért tanítaná meg egy étterem, cukrászda vagy pékség azt valakinek, hogyan kell sütni-főzni?

Aztán itt van a Morrison’s esete, ahol nem gondolkodtak el azon, hogy miért jó lerántani a leplet egy jó koktél receptjéről.

Miközben te ilyen kifogásokat gyártasz, egy itthon egyeduralkodóvá váló dokumentummenedzseléssel foglalkozó cég a saját iparágában egyedüliként online elérhető oktatófilmeket, szoftverszimulácókat és elméleti segédleteket tett közzé Magyarországon.

Előfizetői tartalom

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják. Légy te is tagja a Marketingszöveg.com csoportjának, használd ki, hogy a tagságért cserébe folyamatosan a marketingeden dolgozunk.”

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkÍgy gyűjts hatékonyan visszajelzéseket a rendezvényed után (töltsd le a „tökéletes értékelőlapot”)
Következő cikkÍgy készíts folytatást egy több mint 25 éves tartalomhoz [Twin Peaks 2017-ben]Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan érj el 83,2%-os megnyitási arányt

Azt hinnéd, hogy a nagyon fontos hírleveledet a feliratkozóid azonnal felismerik, és kiéhezve vetik rá

Elolvasom »

30 szabály, amit be kell tartanod, ha blogot írsz

Dobd félre akár csak az egyiket, és számolhatsz a következményekkel. Légy felületes a cikk átolvasásakor,

Elolvasom »

Ilyen egy 440 000 forintos inbound marketing képzés

Már 3 hete az Inbound Marketing Akadémia hallgatója vagyok, és alapvetően tagadnám meg az általam

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.