Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 3 perc

Lopd el ezt a tartalommarketing-előadást!

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: előadás

Igazi marketingcsemegével kedveskedünk. Adott a Privátbankár Webstratégia 2015 rendezvénye, ahol előadtam, ebben a cikkben pedig közzéteszünk minden anyagot.

Nagyon komolyan vesszük azt, hogy a szövegírásban és a tartalommarketingben nincsenek titkok. A szakma és az ügyfelek is azzal járnak a legjobban, ha a transzparencia teljes. Nem fogok úgy csinálni, mintha az előadásban szereplő példákat, kutatásokat és külföldi anyagokat csak én olvashatnám el, mert te is elolvashatod.

Szeretném, ha a tartalommarketinges szemlélet közkincs lenne a szakmán belül. És kívül is.

Az előadás bő vázlatáért kattints ide. (Ez egy belső használatra készített dokumentum, amit az értékesítési szövegíróm állított össze, én meg átnéztem és előadtam. Magyarul: nyers.)

[slideshare id=52286645&doc=privatbankardiak-150901094316-lva1-app6891]

Hangfelvétel. (10 megás fájl. A felvételt köszönöm kiemelt ügyfelünknek, Lászlók Tamás tárhelyszakértőnek, aki a NetMasters Europe Kft. ügyvezetője. Új honlapjuk épp készül, addig olvasd domainblogjukat.)

Nagyon komolyan hiszünk abban, hogy a tartalommarketing szerethetővé teszi a marketingkommunikációt. Az itt szereplő ötleteket és gondolatokat terjeszd szabadon: írj belőle szakdolgozatot, add elő, írd meg szakmai cikkben vagy győzd meg a marketingigazgatódat.

A Webstratégia 2015 konferencián találkoztál velünk először?

Először is köszönöm, hogy odajöttél hozzánk, kezet fogtál velünk, vittél egy magazint és köszönöm, hogy most itt vagy.

Tavaly részt vettünk a Marketing Expón és a leggyakoribb kérdéseket feldolgoztuk egy cikkben. Jó bemutatkozó arról, hogy mit csinálunk, hogyan, kiknek és miért. Olvasd el a cikket.

Joggal kérdezheted, hogy hogyan írunk nagyon speciális és erősen szakmai témákról. Itt a válasz.

Megbízni minket egy szövegírási projekttel nem annyira bonyolult, mint amennyire könnyű. Először kapni fogsz egy kérdőívet.

Ideális indulócsomag a Miniblog vagy Optiblog (havi 4, illetve 8 cikket kapsz). 10 érvem is van, hogy miért kellett volna már tegnap elkezdened a céges blogolást. Egyébként ebből a blogcsomagból már csak néhányat fogok értékesíteni, utána áttérünk a nagyobb és jóval drágább csomagokra. Még van pár hely, úgyhogy rendelj egy Optiblogot lehetőleg még ma (az ajánlatok aloldalon látod, hogy mi ez és mennyiért).

Valószínűleg kaptál egy Kontent magazint, erre itt tudsz előfizetni. (Digitális lapszámot is kérhetsz.)

Olvasd ezt a blogot rendszeresen, mert minden héten 2-3 új és kiváló minőségű szakmai anyagot találsz itt a szövegírásról és a tartalommarketingről. Ha feliratkozol (oldalsávban az űrlap), akkor olyan ajánlatainkról is értesülhetsz, amelyeket ide nem rakunk ki.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikk„A tartalomtól a tartalommarketingig” – workshop-beszámoló
Következő cikkHogyan szereztünk 210 000 forint bevételt 12 perc munkával és 321 szóvalKövetkező

Ezeket olvastad már?

Mozgalomkommunikáció – Tanulságok a Férfiak Klubjától (esettanulmány)

Megdöbbentem, hogy egy mozgalom arra használja a közösségi médiát, amelyre a közösségi média elvileg való:

Elolvasom »

Interjú: Így lehetsz sikeres a saját blogoddal

A Privatbankar.hu tartalommarketing-sorozatot indít, engem pedig megtiszteltek azzal, hogy szakértőként kérdeztek egy interjúban. Az interjú

Elolvasom »

Így alakítja át a Google a webes tartalmakat

Augusztus 22-én hajnalban mindössze öt percre állt le Google valamennyi szolgáltatása, mégis a felére zuhant

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.