Ha küldök egy e-mailt, néha hozzáteszem a tárgymezőhöz, hogy „(ez nem hírlevél)”. Teszem ezt azért, mert több ügyfél is jelezte, hogy néha nem tudják eldönteni, hogy mikor küldök célzott e-mailt (csak neki) és mikor kap hírlevelet.
Ez zene füleinknek és megnyitási arány az analitikánknak.
Ebben a cikkben fölfedjük titkainkat: a cikk elolvasása (és a tudásanyag alkalmazása) után te is képes leszel olyan tárgymezőket küldeni, melyeket az olvasóid annyira személyesnek éreznek, mintha célzottan csak nekik küldted volna.
„Várj. Jó, ha a listám azt hiszi, hogy személyesen levelezek velük?”
Természetesen.
A családtól, kollégáktól és ügyfelektől érkező levelek szinte mindegyikét megnyitod te is – ezek fontosak, személyesen neked szólnak ésvagy a kettőtök között lévő kapcsolat miatt megnyitod.
A reklámlevelek és hírlevelek nem élveznek hasonló szeretetet: jóval válogatósabbak vagyunk és csak a legizgalmasabb, legszaftosabb, legrelevánsabb tárgymezőket nyitjuk meg, hogy kicsit beleolvassunk.
Célunk tehát az, hogy az e-mail minél jobban hasonlítson egy olyan levélhez, amit családtag, kolléga vagy ügyfél küldene a mi címzettünknek – és minél kevésbé tűnjön „még egy hírlevélnek” a… nos, hírlevelünk.
Az eredmény: magasabb megnyitások.
(És ó, hogy élvezem én azt, amikor Zoli nevével kimegy a „ma éjfélig” tárgymezővel küldött levél, az irodában levő kollégák pedig gyöngyöző homlokkal nézik, hogy mi lehet ez a sürgős feladat.)
A személyes tárgymezők nevetségesen egyszerű trükkje
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.