Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Innovatív tartalommarketing-megoldás a Tescótól

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: tartalommarketing

Amikor tartalommarketingről beszélünk, akkor sokszor csak a szövegírásra gondolunk, ami egy leszűkített kategorizálás. Igaz, hogy a szövegekkel (készítsünk bár szakmai blogot, magazint, közösségi médiába szánt szövegeket vagy natív hirdetésnek PR-anyagokat) is content marketinget végzünk, de vannak más utak is. Olyan ez, mintha azt mondanánk, hogy a csirkehús baromfihús: igazunk van, de azért létezik pulyka is, kacsa is, megvan a maguk zamata, nem szabad megfeledkezni róluk.

A szövegírás a legkézenfekvőbb, alapvetően fontos és a legolcsóbb tartalommarketing-eszköz. Ha a tartalommarketinget úgy határozzuk meg, hogy olyan reklám célú szolgáltatás (termék, anyag stb.), amelyet a felhasználó maga keres, mert szórakoztatja, akkor látjuk is, hogy a podcastek (online hallgatható hanganyagok), infotermékek, videók is kitűnően alkalmazható felületek.

A tartalommarketing új útjai

A Tesco mindig keresi az új utakat a marketingben. Korábban egy nyereményjátékukhoz mi is készítettünk kvízkérdéseket, ekkor vált nyilvánvalóvá számomra, hogy mind több figyelmet szánnak ők is a tartalommarketingre. Pár napja azonban egy teljesen új és meglepő megoldást mutattak be: okostelefonokon játszható egyszerű stratégiai játékot, amelyben egy Tescót irányíthatunk és fejleszthetünk képességeink szerint.

Az én kicsi Tescóm Androidra és iOS-re is elérhető, a felhasználók pedig négy csillagra értékelték, tehát látható, hogy élvezhető, jól sikerült játék. Magam szigorúan szakmai tájékozottságból töltöttem le tegnap este tizenegykor, és hajnali fél egy után sikerült letennem... Ma reggel pedig azonnal hozzáfogtam a pultok föltöltéséhez és a kasszasor fejlesztéséhez, de a tojások megfelelő számú beszerzésével igen komoly problémáim vannak. Mint látható, a játék addiktív.

Én kicsi TescómKét-három óra játék után a Tescóm folyamatosan fejlődik, de mindig küzdeni kell a vásárlói igények kielégítéséért

A cél, hogy szórakoztassunk

A hagyományos reklámok eladni akarnak, szinte erőszakosan próbálnak kihasítani néhány percet a vásárlók figyelméből. A legkevésbé fájdalmas módszer a humor, mikor a hirdetés megpróbál vicces lenni. Láttunk már néhány igen kellemetlenül félresikerült megoldást.

A Kreatív Kontroll szerint a tartalommarketing az érdeklődő figyelmét kiérdemli, nem pedig kierőszakolja.

Az említett applikációt azért mutatom be pozitív példaként, mert három nap alatt úgy elterjedt, hogy én is az ismerősi körömből hallottam vissza, hogy többen órákon keresztül elszórakoznak vele. Eközben pedig azt üzeni, hogy milyen professzionális csapat áll egy-egy áruházuk mögött, a pozitív oldalát mutatja a céghálózatnak, ezért komoly PR-értékkel bír. Az app felületén pedig könnyedén hirdethet a cég, például az aktuális akciók megjelennek a játék felületén is. Valamit valamiért: ők szórakoztatnak, mi pedig fogyasztjuk a marketingkommunikációjukat.

Néhány hónapja megállapodást kötöttem két videós céggel, mert úgy láttam, hogy hamarosan a vizuális tartalomgyártás felé kell lépnünk. Az előző hónapban pedig két mobilapplikációkat gyártó csapattal egyeztettem. Eddig csak egy ügyfelünket (egy teherautó-bérléssel foglalkozó vállalkozást) érdekelt applikáció, de ők is inkább hasznos, semmint játékos megoldásban gondolkodtak. Való igaz, hogy egy, a Tescóéhoz hasonló megoldás már középvállalati szinttől lehet jó befektetés, érdemes ezen példát is a fejünkben tartani. Biztos, hogy minden vállalkozás nyújthat értéket a potenciális ügyfeleinek.

Hogy a tartalommarketing csak egy marketinges varázsszó-e, amelyet most egyre többen használnak majd, sőt guruként határozzák meg majd magukat, azt nem tudom. Én a tartalommarketingre úgy gondolok, mint egy megújult vállalkozói gondolkodásmódra: létezett ez száz esztendeje is, de a modern reklámzajban épp csak a vásárlókról feledkeztünk meg. Akárhogy is hívjuk, tagadhatatlanul ez az új gondolkodásmód jelenleg a legéletképesebb és leghatékonyabb. Számoljunk vele!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkA szövegírás valódi értéke
Következő cikkSikeres céges blog pénzbefektetés nélkülKövetkező

Ezeket olvastad már?

1000 szó 1 képkockában: ezért kell neked videomarketing (Best of anyagokkal)

Mi már tudjuk, hogy miért akarsz videós tartalmat magadnak, pedig lehet, hogy még el sem gondolkodtál

Elolvasom »

Hogyan és miért írunk Wikipédia szócikkeket? (És hogyan írhatsz te is magadnak?)

A wikipédiás linképítés egy SEO-mostohagyerek. Kevesen alkalmazzák, és általában ők is rosszul. Több mint 3

Elolvasom »

Az AI-alapú keresők hatása a SEO-ra (Google SGE és Bing AI)

Az utóbbi időben a keresőmotorok olyan generatív AI-megoldásokkal bővültek, mint a Google Search Generative Experience

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.