Rengeteg hatásos pszichológiai jelenség és módszer létezik, amelyeket felhasználhatsz a marketingben és az értékesítésben. Az elmúlt (és elkövetkezendő) hónapokban nem kisebb feladatra vállalkoztam, minthogy az ilyen gondolati tévesztéseket, kognitív torzításokat, pszichológiai sajátosságokat mutassam be. Cikksorozatomban beszéltem az elérhetőségi heurisztikáról, vagyis...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Ha tudnád, hogy hogyan keress minden Facebook-hirdetésre költött 1 forintodon 6–8-at, ugye még ma belekezdenél? A legtöbb vállalkozó és marketinges válasza igen, remélem a tied is. November végén megszavaztad, hogy a legszívesebben egy esettanulmányt olvasnál tőlem, amiben kifejtem, hogy hogyan...
A Google Analytics, 2005-ös megjelenése óta, lényegében a webes mérések de facto eszközévé vált. A kis- és középvállalkozások között (itthon és külföldön is) kevés olyan weboldal van, amely ne használná – ebben például erős kivétel Németország és Ausztria, ahol a...
A közismert mondás az üzleti életben kialakult válságok megoldására hatványozottan igaz. A soktényezős pénzügyi tranzakciók, a nagyvállalatok több csatornán, szimultán és extra sebességgel zajló kommunikációja, a folyamatosan változó média- és technológiai környezet, valamint az elvárásaikat egyre tudatosabban artikuláló fogyasztók számos...
Ha küldök egy e-mailt, néha hozzáteszem a tárgymezőhöz, hogy „(ez nem hírlevél)”. Teszem ezt azért, mert több ügyfél is jelezte, hogy néha nem tudják eldönteni, hogy mikor küldök célzott e-mailt (csak neki) és mikor kap hírlevelet. Ez zene füleinknek és...
Létezik egy kevéssé ismert technikája a befolyásolásnak, amivel nemcsak mások gondolataira tudunk hatni, de a személyes véleményükre, érzéseikre és döntéshozásukra is. Egy ilyen módszer a használóját olyan hatalommal ruházza fel, ami az üzletben, számokra lefordítva sok-sok nullát érhet. Olyan, mintha...
Figyelem, a cikk nyomokban humort és iróniát tartalmaz! Nyugalom megzavarására alkalmas sorok következnek. A cikk olvasását semmilyen korosztálynak nem ajánljuk. Rengeteg cikk készült arról, hogyan kell jól együttműködni egy PPC ügynökséggel, de szinte egyáltalán nincs arról leírás, hogyan kell rosszul...
A tartalmaink Instagramon való terjesztésére még ma is a hashtagek használata a legjobb módszer, pedig az elmúlt évek során hatalmas változásokon ment keresztül a platform. Megjelentek az Instagram for Business eszközök, a sokáig kronológiai sorrendben rendezett képfolyam komoly algoritmusváltozásokon esett...
SEO projektek során gyakran tapasztalom, hogy ügyfelek értetlenül állnak a saját organikus pozíciójuk és teljesítményük előtt. Ez pedig részben abból fakad, hogy elmaradnak a versenytársakhoz képest. Ilyenkor ezek szoktak előjönni: „Megnéztem ebben és ebben az eszközben az oldalt, és nekünk...
Minden olyan vállalat, amely a leadgenerálási folyamatait tökéletesítené, és hatékonyabbá szeretné tenni az ügyfélszerzést, beleütközik abba a problémakörbe, hogy miként azonosítsa a „jó”, a „jobb”, és a „legjobb” leadeket. Egyáltalán mi számít jónak? Ki határozza meg a legjobb leadeket? A...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)
Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Új ablakban nyílik meg.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...