Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 19 perc

Így adtunk el több száz terméket Facebookon, közel 20-szoros megtérüléssel

  • Szerző: Scherzer Marcell
  • Kategóriák: Esettanulmány, közösségi média

Ha tudnád, hogy hogyan keress minden Facebook-hirdetésre költött 1 forintodon 6–8-at, ugye még ma belekezdenél?

A legtöbb vállalkozó és marketinges válasza igen, remélem a tied is. 

November végén megszavaztad, hogy a legszívesebben egy esettanulmányt olvasnál tőlem, amiben kifejtem, hogy hogyan adtunk el több száz terméket közel 20-szoros megtérüléssel Facebookon – ma pedig végre megérkezett ez a cikk.

FIGYELEM: Az esettanulmány egy webshop hirdetéseiről szól, de az itt leírtakat bármelyik iparágban tökéletesen használhatod, hiszen alapvetően stratégiáról lesz szó, nem pedig arról, hogy hova kattints a hirdetéskezelőben (persze erre is kitérünk). 

A munka kezdete

Amikor bejött hozzánk egy webshoptulajdonos leadként, akkor – mint minden munkát – egy rövid felméréssel kezdünk. 

Ebből többek között kiderült, hogy…

… egy táplálékkiegészítőket áruló webshopról van szó;
… a vásárlók nagy része Google Ads-hirdetésekből érkezik, Facebook Adsre csupán 20-30 ezer forint megy el havonta (és az is csak dinamikus remarketing hirdetésekre).

Explainer: A dinamikus remarketing hirdetéseket elsősorban webshopként tudod kihasználni. Ezt kampánycélként katalógusos hirdetés néven éred el. 

A dinamikus remarketing hirdetések lényege, hogy olyan termékeket fog a personádnak megmutatni, amelyek iránt nagyon érdeklődött – ilyen például, amikor kosárba helyezett valamit, de még nem vásárolta meg. 

Ha ismered a Wish nevű amerikai márkát, akkor érdekelhet a tény, hogy a mára több milliárdos forgalommal rendelkező vállalkozás a katalógusos hirdetések segítségével növekedett ekkorára. 

Tehát, ha dinamikus remarketing hirdetésekkel hirdetsz webshopként, az azért előnyös neked, mert csak azokat fogod elérni vele, akik nagyon érdeklődnek az adott termék iránt. Mondanom sem kell, hogy ilyen hirdetések esetén könnyű 1000-1500 forint alatt tartani egy konverzió (jelen esetben vásárlás) árát.

Azt azonban érdemes hozzátenni, hogy a dinamikus remarketing hirdetéseid felülről korlátosak: az határozza meg, hogy mennyien érdeklődtek mostanság a termékeid iránt. Minél nagyobb a hideg célközönségből érkező forgalmad, annál többet tudsz eredményesen elkölteni dinamikus remarketing hirdetésekre.

(saját screenshot, Facebook ad library, 2019. 12.)
forrás: OMG blog

A webshop pozicionálása nem sok előnyt tartalmaz a bő kínálaton, és a gyors szállításon kívül – tehát pont ugyanazt tudja, mint az összes hasonló bolt –, nem megbántva ezzel az akkori ügyfelünket. 

Szeretjük a kihívásokat, és természetesen volt néhány ötletünk, hogy hogyan lehetne kitűnni a konkurensek közül.

Hogyan tűnj ki, ha ugyanazt adod, mint a konkurensed? 

Sokat beszéltünk arról cégen belül, hogy hogyan lehet kitűnni egy olyan termékkel, amit hasonló áron adsz, és a konkurenseknél is megtalálható – mint ennél a táplálékkiegészítős webshopnál.

Mivel a Kreatív Kontroll blogját olvasod épp, feltételezem, hogy van némi fogalmad a tartalomgyártás királyságáról. Content is king – Bill Gates már 1996 januárjában megmondta. Az eszközök azóta sokat változtak, a szabályok azonban semmit. 

Az első javaslataink között szerepelt természetesen, hogy készüljenek szakmailag (jelen esetben a súlyzós edzésről, sportolásról) olyan erős cikkek/videók (a lényeg, hogy tartalmak) készítése, amivel ki tudunk tűnni a konkurensek közül. 

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkMobil alkalmazások a marketingben, avagy hogyan mérjek Firebase-zel?
Következő cikkTérkép a kincsesládához, avagy így horgonyozd le a célcsoportod figyelmétKövetkező

Ezeket olvastad már?

A TikTok hirdetés: hogyan profitálhat belőlük a vállalkozásod?

Azt hitted, a TikTok hirdetések nem a te vállalkozásodnak valók? Akkor itt az ideje kicsit

Elolvasom »

A tökéletes Facebook-poszt felépítése (csekklistával)

Mindenki a tökéletes Facebook-posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de

Elolvasom »

Eljött a kötelező multi-platform közösségi marketing ideje (1. rész)

Ha ma valaki az aktuális közösségi marketingről kérdez minket, akkor 2 dolgot biztosan kijelenthetünk: dübörög

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.