Mindenki a tökéletes Facebook-posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Sokszor úgy érezzük, hogy rengeteg a változó és túlságosan a szerencsétől függ az egész, pedig ez nem így van. Csak azok építenek a szerencsére, akik nem tudják, hogy mit csinálnak.
Vagy akiknek nem áll rendelkezésére a lenti tudásanyag.
Mostani cikkünkben végigvesszük az általános szabályokat, valamint bemutatjuk, hogyan írhatsz hosszabb (értékesítésre is alkalmas), mégis sikeres posztokat. Kezedben a kulcs!
Lehet, hogy rosszul csinálod?
Lehet!
Gondolj vissza a legutolsó posztra, amit feltettél és összegezd, hogy mennyire volt sikeres. A realitás az, hogy a legtöbb Facebook-poszt nem éri el a kívánt eredményeket. Az egyik leggyakoribb ok az, hogy koncepció nélkül kerül fel.
Általában azért, mert úgy posztolják (posztolod?), hogy „valamit ki kell rakni, ma még nem ment ki semmi”, aztán lesz, ami lesz. A jó Facebook-poszt nem így készül, ezért most megtanítunk arra, hogy mit kell csinálnod, ha hatékonyabban szeretnél megjelenni a követőid hírfolyamában (és ha felszínes lájkok helyett masszívabb bejegyzésaktivitásra vágysz).
Az először részletezett ismérvek szinte minden posztnál alkalmazhatók, ezért azokat univerzálisan használhatod (akár a rövidebbekhez is), ezután pedig rátérünk azokra a szabályokra, amelyek a hosszabb (akár értékesítésre is alkalmas) tartalmakra vonatkoznak. A formulát egy példán keresztül mutatjuk be, ehhez pedig egy fiktív termékhez készült fiktív posztot írtunk és elemeztünk ki.
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.