Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Írj velem szöveget (így fogalmazd meg a legbonyolultabb fogalmakat is néhány szóban)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős blogbejegyzést?, Szövegírás
  • Címkék: hasonlat, szovegiras

Marketingtanácsadásaink során gyakran alakul így a beszélgetés:

Ügyfél: Ennek a célcsoportnak ezt és ezt a problémát oldom meg azzal, hogy én ezt és ezt a szolgáltatást nyújtom nekik, amit ezért és ezért szeretnek. (Tételezzük fel, hogy olyan tartósított ételeket készít a cég, amely a legjobb házi ételeket megfőzi, csomagolja és kiskereskedelmi forgalomba hozza.)

Mi: Tehát anyám legjobb kajái anyám nélkül.

Ügyfél: Pontosan.

Mi történt itt?

Egyszerű: megértettük, hogy a cég mit csinál és lepároltuk az eszenciáját. És ezt raknánk ki a landing page legtetejére, a hírlevelekbe, a Facebook- és Instagram-hirdetésekbe és a fő kommunikációs felületekre. No nem azért, mert az ügyfél szolgáltatásleírása ne volna pontos, hiszen tűpontos – azért használjuk mégis a rövidebb verziót, mert, nos, rövidebb… lényegretörőbb… és emlékezetesebb.

Ezáltal pedig hatásosabb.

Az alkímia hozzávalói ismertek előtted (amennyiben alkímiának tekintjük esetünkben azt, hogy egy hosszabb leírásból rövidebb kis aranyrögöt készítünk):

  • metaforák és hasonlatok (olvasd el a kapcsolódó anyagot is)
  • értékajánlat (erről is írtunk már)
  • konkretizálás (itt van 4 szövegírói taktika, amely komplex szolgáltatásból azonnal megérthetőt varázsol)

Ebben a cikkben megkíséreljük a lehető legkövethetőbb lépésekre lebontani a folyamatot – mert amint elkezded fejben egyszerűbbé tenni a komplex szolgáltatásokat és pár szavas hasonlatokban megmagyarázni a világot, na akkor nyílik meg a szövegírás új és izgalmas fejezete.

Előtte azonban kezeljük a nappaliban ücsörgő elefántot.

„De az én cégemmel ezt nem lehet megcsinálni”

Hiszen a te szolgáltatásod innovatív, a céged komplex, az ügyfélköröd speciális ésvagy nehéz, ezért – elgondolásod szerint – minden marketingkommunikációd csak részletes, pontos és szinte mindenre kiterjedő lehet.

Ezt a mentalitást általában 2 dolog fűti:

  1. A célcsoport félreismerése. Azt gondolja a cég, hogy a szofisztikált ügyfélköre kizárólag akadémiai igényességű marketingszöveget olvas. Ez nincs így: a közérthetőség nem a primitív szinonimája, másrészt a reklám nem kapja meg ugyanazt a figyelmet és olvasói elköteleződést, mint egy publikáció, egy regény vagy egy white paper. No meg nap végére mindenki fárad. E hármas végeredménye az, hogy egy közérthető, ám szakmailag kifogástalan szöveg nagyobb olvasottságot fog kapni, mint a bonyolultabb verzió – az olvasottság pedig a hatékonyság előszobája.
  2. Görcsös maximalizmus. „Vagy 100%-osan, vagy sehogy” – gyakori hozzáállás, melynek nyomán egy egyszerűnek induló kis brosúra kénytelen elviselni azt, hogy a (például) szoftver összes létező funkcióját belezsúfolják azért, mert csak úgy lehet teljes a kép. Ám meglehet, hogy az adott szegmensnek csak 2-3 funkció releváns, ám azok nagyon – de ha az összes funkciót kiszórod eléjük, akkor a saját üzeneted gyengíted.

Ezres nagyságrendben dolgoztunk cége marketingkommunikációján és eddig még nem találkoztam olyannal, amelynek a fő profilját ne lehetne néhány jól eltalált szóval megragadni úgy, hogy azt egy ötödikes is tökéletesen megértse. Ha ez eddig nem sikerült neked, akkor talán nem gondolkoztál eleget rajta.

Dolgozz velem egy szövegen!

Előfizetői tartalom

5 lépésben megmutatom, hogyan működik egy szövegíró agya.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkAzok a makacs első mondatok, avagy a szövegírás legjobb nyitólépései
Következő cikkMi köze a kíváncsiságnak az orgazmushoz?Következő

Ezeket olvastad már?

A kiváló blogbejegyzés 7 eleme

Mikor írtál utoljára olyan blogbejegyzést, ami eladott valamit? Mikor írtál valami olyat, amit több szakmai

Elolvasom »

Így érj el a több olvasót mobilon! (6+1 hasznos tanács)

Van egy kihívásom neked: ülj le, helyezkedj el kényelmesen, majd írj egy cikket azzal az

Elolvasom »

A rövid vagy hosszabb reklámszöveg hatékonyabb?

Copywriter-körökben a short copy vs. long copy hitvita felér egy Fradi–Újpesttel. Vannak, akik szerint az

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.