Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

Hogyan tedd érthetővé a komplex szolgáltatásod? (4 szövegírói taktika)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: szovegiras

Emlékszel arra a tanárodra, aki a legbonyolultabb fogalmakat is könnyen megérthetővé varázsolta neked?

Persze, hogy emlékszel: ők a legjobb tanárok.

A marketingkommunikációd akkor lesz hatékony, ha a legbonyolultabb fogalmakat is át tudod adni úgy, hogy az „éppen lenne jobb dolgom is” olvasód első olvasásra (vagy átfutásra) is megértse azokat.

Megmutatom azt a 4 szövegírói fogást, amelyekkel ezt elérheted.

Nem érdekel, hogy te milyen okos vagy

Biztos vagyok benne, hogy tudsz úgy beszélni a szakmádról, hogy azt kívülálló ne értse.

Én is tudok.

Mindenki tud.

Amikor viszont el akarsz adni valamit (akár egy kattintást, akár egy terméket), akkor senkit nem érdekel, hogy hány szakszót ismersz. Erről bővebben olvashatsz itt.

A te pénzzel fogható érdeked az, hogy a kommunikációt annyira egyértelművé tedd, amennyire lehetséges. Az ügyfeled nagyon ritkán szakmabeli – és ha még szakmabeli is, akkor is szívesebben olvassa azt az anyagot, amely közérthető. A társadalom nagy százaléka nem perverz, ezért mindig a könnyebb ellenállás felé megyünk (azaz: az érthetőbb szöveg jobb eredményeket hoz majd). Nem, a te célcsoportod sem más.

Az ok, amiért elbeszélsz az ügyfeled mellett

Tehát van egy nehezen megfogható terméked, például „üzleti intelligencia B2B vállalatoknak”, „felhőszolgáltatás magánszemélyeknek” vagy épp „marketinganalízis”.

Amikor erre ránézel, akkor nyilván elmosolyodsz belül: te pontosan tudod, hogy mit adsz, hiszen ezzel kelsz és fekszel. És általában az ügyfelek is érteni szokták úgy 30 perc beszélgetés után.

Na, ez az a 30 perc, ami az online marketingben nincs meg.

A probléma ezekkel a megfogalmazásokkal az, hogy túl általánosak: elolvasva még a célcsoportod sem érzi azt, hogy ez neki szól. Ennek oka az, hogy az ügyfeleid problémacentrikusan gondolkoznak a… problémáikról és igényeikről – tehát „több ügyfelet szeretnék” (nem pedig „marketingszöveg-írót bíznék meg”, ami már egy lehetséges megoldás).

Mindezzel azért kell foglalkoznod, mert az ügyfeleid nagyon kis százaléka fog keresztrejtvényezni a landing page-eden, hogy az üzleti intelligenciát adó szoftvered 120 feature-e közül valamelyik épp azt a problémát oldhatja-e meg, amire ő megoldást keres. Főleg akkor nem fogja ezt megtenni, ha egy konkurensed közérthető landing page-dzsel megtalálja őt.

Mondok még egy indokot: ha valamit nem értesz meg, akkor az benned mit okoz? Leginkább félelmet – nem segíti a vásárlást, ha az ügyfeleid a termékedtől félnek, nem a problémájuk következményeitől. Ha ennyire nem drasztikus a helyzet, akkor szimplán hiteltelennek vagy érdektelennek tartják az ajánlatod – a közérthetőség ugyanis hitelességet épít, hiánya hitelességet rombol.

A konkrétum varázsa

Amit most bemutatok, azzal időarányosan az egyik legnagyobb javulást érheted el a szövegeiden.

Előfizetői tartalom

A 4 szövegírói taktikát előfizetőink már olvassák!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkMikor tukmálok? A csökkenő hozadék elve a szövegírásban
Következő cikkA UX a szövegírásban [11 tipp a jobb olvasói élményért]Következő

Ezeket olvastad már?

Így készíts saját kutatásból tartalmat (és építs erős szakértői brandet)

A te posztjaidra hányan hivatkoznak? Lehet, hogy eredeti gondolatokat, ötleteket osztasz meg, de gyanítom, hogy

Elolvasom »

Hogyan írj PR-cikket? (23 elemes csekklista)

A kommunikációs túlnépesedés korát éljük. Vajon ha összeadnánk minden eddig papírra vetett/nyomtatott karaktert, akkor az

Elolvasom »

Tegeződj vagy magázódj?

Kampányszöveget írsz, esetleg a hírleveled szövegezed vagy a blogcikkedet csinosítod, és jön az örök kérdés:

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints