Nem túlzás azt állítani, hogy az elmúlt 1,5-2 évben alaposan felgyorsultak az események a foodpanda (korábban: NetPincér) háza táján. Ráadásul az évek óta stabilan hozott növekedési ütemet még a 2020-as évet megkeserítő koronavírus sem tudta megtörni. Az alábbi esettanulmányban bemutatom,...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 710 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Azt hitted, a TikTok hirdetések nem a te vállalkozásodnak valók? Akkor itt az ideje kicsit átgondolnod a dolgokat! Most két aktív hirdető segítségével mutatjuk be azt, miért számít a TikTok napaink egyik legjobb online hirdetései felületének és miért érdemes neked...
Bár szakmai szempontból két külön területről van szó, a PR – azaz a public relations - és a marketing időnként hatással van egymásra. A közönségkapcsolatot ápolni nemcsak nemes feladat, de hatékony tevékenység is: használhatod a márkaismertség növelésére, a márkád értékesebbé...
Az elmúlt évtizedekben az egészségről alkotott fogalmunk rengeteget változott, ami a fogyasztói viselkedés alakulásán is megfigyelhető. Hogyan hatottak ezek a változások az új vásárlói csoportok kialakulására és hogyan befolyásolják az étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos véleményünket? Ebben a cikkben ennek a témának fogunk...
Magyarország egyik vezető keresőoptimalizálás (SEO) ügynökségeként pontosan tudjuk mennyire fontos a jó tartalommarketing.Több száz ügyfelünknek segítettünk és segítjük elérni céljait, legyen szó új brand felfuttatásáról vagy egy weboldal látogatóinak és/vagy bevételének megtöbbszörözéséről. Ehhez pedig szinte kivétel nélkül használjuk a tartalommarketing...
Egységben az erő és a tartalommarketing: ahol jó szakemberek találkoznak és segítik egymás munkáját, ott nívós eredmények születnek. Kitűnő példa erre a Billingo esete is, ahol a Kreatív Kontroll Hub szakemberei a már amúgy is jól működő folyamatokat megtámogatva, ismét...
A marketingnek nagyobb befolyása van az érzelmeinkre, mint azt gondolnánk. Akár nyelvezetről vagy egy üzenet megfogalmazásáról van szó, vagy arról, hogy konkrét terméket vagy szolgáltatást milyen körülmények között prezentálunk, ha jól csináljuk, képesek lehetünk nagy hatást gyakorolni a vevőre. Értékesítési...
Érdekes helyzet állt elő a pandémia ideje alatt: ismét bebizonyosodott, hogy bár sokan temetnék, az e-mail-marketing mégsem halott. Nézzük meg, hogyan segítette a Covid19-járvány vállalkozások garmadáját abban, hogy hatékonyabbá tegyék eladásaikat! Persze a nagy kérdés az, hogy vajon fenntartható-e a...
Ha nem hirdetsz olyan aktívan, akkor is biztosan hallottál az iOS14 frissítés hatásairól szakmai csoportokban, vagy csak vállalkozó ismerősöktől. Ha hirdetsz, akkor biztos, hogy szembesültél a ténnyel: valami megváltozott idén tavasszal a hirdetések kapcsán, és már soha nem lesz olyan,...
Felelős vállalatvezetőként, marketingesként vagy PR-osként adott a feladat: építsd a márka jó hírnevét minél szélesebb és üzleti szempontból releváns körben. Emellett pedig keresd meg és csapj le arra a piaci résre, amiből a cégednek plusz bevétele, profitja és értékes kapcsolatai...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.