A keresőoptimalizálás, azaz a SEO mondhatni az online marketing fekete lova. Mivel hatása és előnyei leginkább hosszú távon mutatkoznak meg, nem produkál annyira látványos és gyors eredményeket, mint például egy PPC-kampány, ami azonnali cselekvésre ösztönzi a látogatókat. De ez még...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 714 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Sok márka számára a tartalommarketing-folyamat összetett és kifinomult utazást jelent. Mielőtt azonban elindulnál vagy irányt váltanál ezen a kalandos úton, esetleg úgy érzed, hogy jelenleg csak kisebb-nagyobb döccenőkkel tudod a kanyarokat bevenni, kritikus fontosságú, hogy elvégezz a weboldaladon egy tartalomauditot....
Mindig is azt vallottuk, hogy mérés nélkül bármilyen marketingtevékenység féllábú óriás – nincs ez másként a PR-rel és a PR-cikkekkel sem. Miért kellene hinned a közönségkapcsolatokban, ha nem látod át hogyan segítheti a marketing céljaid elérését, nem mellesleg a jó...
Milyen az igazán jó szöveg? Száraz és szakmai vagy szórakoztató és olvasmányos? Szigorúan szabálykövető vagy laza és kreatív? Előfordulhat, hogy ennél árnyaltabb a kép? Mutatunk néhány tippet, amelyek segítenek a döntésben és abban, hogy akkor is jó szövegeket írhass saját...
Nem túlzás azt állítani, hogy az elmúlt 1,5-2 évben alaposan felgyorsultak az események a foodpanda (korábban: NetPincér) háza táján. Ráadásul az évek óta stabilan hozott növekedési ütemet még a 2020-as évet megkeserítő koronavírus sem tudta megtörni. Az alábbi esettanulmányban bemutatom,...
Azt hitted, a TikTok hirdetések nem a te vállalkozásodnak valók? Akkor itt az ideje kicsit átgondolnod a dolgokat! Most két aktív hirdető segítségével mutatjuk be azt, miért számít a TikTok napaink egyik legjobb online hirdetései felületének és miért érdemes neked...
Bár szakmai szempontból két külön területről van szó, a PR – azaz a public relations - és a marketing időnként hatással van egymásra. A közönségkapcsolatot ápolni nemcsak nemes feladat, de hatékony tevékenység is: használhatod a márkaismertség növelésére, a márkád értékesebbé...
Az elmúlt évtizedekben az egészségről alkotott fogalmunk rengeteget változott, ami a fogyasztói viselkedés alakulásán is megfigyelhető. Hogyan hatottak ezek a változások az új vásárlói csoportok kialakulására és hogyan befolyásolják az étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos véleményünket? Ebben a cikkben ennek a témának fogunk...
Magyarország egyik vezető keresőoptimalizálás (SEO) ügynökségeként pontosan tudjuk mennyire fontos a jó tartalommarketing.Több száz ügyfelünknek segítettünk és segítjük elérni céljait, legyen szó új brand felfuttatásáról vagy egy weboldal látogatóinak és/vagy bevételének megtöbbszörözéséről. Ehhez pedig szinte kivétel nélkül használjuk a tartalommarketing...
Egységben az erő és a tartalommarketing: ahol jó szakemberek találkoznak és segítik egymás munkáját, ott nívós eredmények születnek. Kitűnő példa erre a Billingo esete is, ahol a Kreatív Kontroll Hub szakemberei a már amúgy is jól működő folyamatokat megtámogatva, ismét...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)
Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.