Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Hogyan harcolhatsz az információbőség ellen? [Így csinálják a forgatókönyvírók]

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Tartalommarketing
  • Címkék: szovegiras

Információbőség. Információs túltelítődés. Tartalomsokk.

Sok kifejezést tudunk a problémára, de a lényeg minden esetben ugyanaz: egyre több információval találkozunk a mindennapokban és mind több tartalom közül választhatunk, ez pedig feszültséget okoz és összezavar.

Sőt még figyelemhiányhoz is vezethet.

Mindez pedig a hatékony marketingkommunikáció ellensége, ezért nézzük meg, hogyan győzheted le.

Képzeld csak el a következőt:

  • Ébredéskor bekapcsolod a tévét, hogy megnézd a kedvenc reggeli tévéműsorodat. Rápillantasz a telefonodra: van-e valami új a Facebookon, Instagramon, YouTube-on?
  • A munkába menet plakátok és poszterek tucatjai próbálnak hatni rád. A háttérben szól a rádió vagy a Spotify.
  • A munkahelyen megnyitod néha a hírportálokat és a közösségimédia-felületeket, ahol mindig van valami új. Plusz egész nap emberek duruzsolnak a füled mellett.
  • Hazafelé ugyanaz, mint munkába menet, sőt, ahogy betérsz a közértbe, még azt is fel kell dolgoznod, ami egy-egy termék címkéjére van írva.
  • Este híradó, egy film, egy sorozat vagy valamilyen tévéműsor.

Most add össze ezeket, és nézd meg, hogy hol fér el a te szöveged a felhasználó fejében.

A szövegírók legnagyobb ellensége

A naponta ránk zúduló információbőséget nehéz feldolgozni, az ember azoban adaptálódó teremtmény, hiszen ahogy túlterheltté válik, úgy kezd el professzionális szűrőként funkcionálni.

Elkezdjük kerülni az olvasást, egyre durvábban szelektálunk és preferálni kezdjük azokat az információkat, amelyeket könnyebben megértünk vagy amelyekről gyorsabban kiderül, hogy az releváns-e nekünk. Az is lehet, hogy félreértünk valamit, rosszabb esetben pedig teljesen ignoráljuk a ránk zúduló tartalmakat.

Amikor valaki így reagál, az nem jelent túl sok jót a szövegedre nézve, hiszen az információ áramlását és mennyiségét nem változtathatod meg. Van viszont 9 olyan fogás, amelyekkel segíthetünk elkerülni az információbőség csapdáját.

Az alapbetegséget és a tüneteket nem kezelhetjük (magát a világot), de a körítéssel megfelelő terápiát adhatunk az olvasónak – vagyis elérhetjük, hogy a te anyagod legyen a könnyen befogadható információcsomag, amit preferálni fog.

Amikor elkezdtem összegyűjteni a tippeket, akkor arra jöttem rá, hogy ezek nagyon hasonlítanak azokra a megoldásokra, amelyeket a forgatókönyvírók alkalmaznak, hogy felkeltsék és fenntartsák a nézők figyelmét. A kísértésnek pedig nem tudtam ellenállni, így összekötöttem a szövegíráshoz használható trükköket a forgatókönyvírói megoldásokkal, hiszen ezek a fogások évtizedek óta működnek a vásznon is.

Előfizetői tartalom

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják. Légy te is tagja a Marketingszöveg.com csoportjának, használd ki, hogy a tagságért cserébe folyamatosan a marketingeden dolgozunk.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkHogyan készíts hirdetést 1 óra alatt? (Lépésről lépésre)
Következő cikkHogyan győzheted le a halogatást? Ezt a 10 lépést kövesd, ha nincs kedved írniKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így működik a Farmers Insurance tartalommarketingje (elemzés)

Alig 2 hónapja készült egy cikkünk a Whoole Foods tartalommarketingjéről, amely bemutatta, hogy milyen tudást

Elolvasom »

11 és fél tartalommarketinges blog, amelyet követned kell

„Tudtok ajánlani tartalommarketinges/online marketinges blogokat?” – hangzik el gyakran a kérdés. A válasz igen, az

Elolvasom »

Hogyan segíti a WordPress a tartalommarketinget?

Amikor a WordPress és a tartalommarketing találkozik. Kis gyorstalpaló: a WordPress a világ legnépszerűbb tartalomkezelője (CMS),

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints