A keresőoptimalizálás (SEO) az egyik legnagyobb ROI-val rendelkező online marketing módszer és csatorna. Talán ez az oka annak, hogy miért ilyen nehéz jól szerepelni ezen a téren. A hirdetéseknél, a közösségi média marketingben vagy az email marketingnél 1-2 eszköz beszerzésével...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Sokan kérdezik Tőlem, hogy a meggyőzéstechnika tanulható-e, vagy csak azoknak szólnak a kutatásaim, akik “született értékesítők”. Ennek a cikk sorozatnak az a célja, hogy bebizonyítsam a legjobb üzletkötők is bevált formulát használnak (sokszor nem tudatosan) a munkájuk során, aminek segítségével...
Ismered ezt a viccet? Míg a marketingesek a házi focibajnokságban az előkelő második helyet szerezték meg, addig a mérnökök csak az utolsó előtti helyet tudták megszerezni. (ők ketten játszottak egymás ellen, és a mérnökök kikaptak.) A vicc nem segít abban,...
Ha már ismersz engem akkor tudod, hogy nálunk (a BOOM Marketingnél) a fő fókusz - PPC csatornák közül - mindig is a Facebookon és az Instagramon volt. Ezzel nincs is semmi gond, ugyanis ez a két csatorna az, ahol a...
Készíts profin Google Ads fiók auditot A Google Ads fiók audit célja, hogy felülvizsgáljuk a hirdetési fiókunk aktuális állapotát, a használt beállításokat és feltérképezzük a legfontosabb fejlesztési lehetőségeket, amivel nem csupán költségeket spórolhatunk, de a kampányaink hatékonyságán is jelentősen tudunk...
Gondoljunk csak bele: mennyire könnyű elképzelni egy ortopéd orvosról, hogy szombat este egy szórakozóhelyen bulizik és iszik? Vagy, hogy ejtőernyővel a hátán kiugrik egy repülőgépből? Valószínűleg nem ez az első gondolatunk vele kapcsolatban. Ennek az az oka, hogy már beraktuk...
A hashtagek ma már az egyik legjobb követő-szerzési módszernek minősülnek a közösségi médiában. De mi a hashtag jelentése és hogyan használd? Az Instagram (a Reddittel karöltve) jelenleg a világ egyik legfelkapottabb közösségi média platformja. Magyarországon annyiban más a helyzet, hogy...
Tudományos vizsgálatok nélkül is tudjuk: az emberek számára fontos a következetesség (látszata). Az ember szeret racionális lénynek tűnni és szereti, ha ezt mások is látják. Olykor azonban túlzásba visszük az ahhoz való ragaszkodást, hogy következetesnek tűnünk és még magunkat is...
Ahhoz, hogy a vállalkozásod működjön, el kell érned bizonyos mérföldköveket. De célokat elérni csak akkor tudsz, ha kitűzöd őket. Sokan már itt elakadnak. De honnan fogod tudni, hogy jó irányba haladsz-e, ha nincsenek kitűzve célok és mérföldkövek? Itt jönnek a...
Biztos sokszor hallottuk - vagy mondtuk - már, hogy valaki “a tömeg után megy”, vagy hogy “birkaként követi a tömeget”. De vajon milyen pszichológiai magyarázat áll a csoport normáinak elfogadása és követése mögött? Hogyan működik ez a jelenség és mit...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...