Gondoltad volna? Már a főcímben bedobtam a csalit, ami láthatóan megragadta a figyelmed. Különben már rég tovább görgettél volna a cikkek tengerében és nem olvasnád ebben a pillanatban is a szövegem. Éppen ezért azt ajánlom, hogy maradj velem egészen a...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Gondoltad volna? Már a főcímben bedobtam a csalit, ami láthatóan megragadta a figyelmed. Különben már rég tovább görgettél volna a cikkek tengerében és nem olvasnád ebben a pillanatban is a szövegem. Éppen ezért azt ajánlom, hogy maradj velem egészen a...
A marketingnek nagyobb befolyása van az érzelmeinkre, mint azt gondolnánk. Akár nyelvezetről vagy egy üzenet megfogalmazásáról van szó, vagy arról, hogy konkrét terméket vagy szolgáltatást milyen körülmények között prezentálunk, ha jól csináljuk, képesek lehetünk nagy hatást gyakorolni a vevőre. Értékesítési...
Tudod, hogyan teljesít az üzleti Instagram profilod?A következő applikációk megmutatják A terméked vagy szolgáltatásod eredményes értékesítésének kulcsa a potenciális vevőidet ottmegszólítani, ahol ők nagyszámban jelen vannak. Hogyha a piacodon az Instagram számít azegyik ilyen felületnek, akkor nincs mese, rá kell...
Belegondoltál már, hogy miben gyökerezik az alábbi kifejezés: “Content is King”? (A tartalom a király) Bill Gates 1996 januárjában írta híres cikkét “Content is King” címmel, melyet a Microsoft weboldalán tettek közzé. Bár Gates vitathatatlan zsenije leginkább a számítástechnika, az...
Honnan tudhatod, ha neked már egyedire van szükséged? Webfejlesztőként sokszor hallottuk a kérdést, mikor érdemes webáruház fejlesztése mellett dönteni. Tapasztalataink alapján 3 olyan helyzet van, amikor megéri vállalkozásodnak ez a befektetés. 1. Ha már van egy bérelhető webshopod és dübörög...
Rengeteg olyan nagy cég weboldalával találkozni az interneten még mindig (2020. szeptember), akiknek nincs beállítva Facebook pixel a weboldalukon. Ez egyébként nagy hiba, mert így semmilyen historikus adatuk nincs a hirdetésekhez, ezért ha később el akarják kezdeni, akkor 0-ról indulnak....
A világot márciusban megbénító koronavírus járvány mindenkit merőben új kihívások elé állított. Voltak márkák, akik ebben a pár hónapban feküdtek rá igazán a digitális tartalomgyártásra, de a Coca-Cola ettől eltérő utat választott. Többek között ezt a különutas stratégiát, a Coca-Cola...
Marketing. Van olyan vállalkozás, ahol még mindig szitokszónak számít és van, ahol hatékonyan alkalmazzák. Pedig hosszútávú stratégiákban gondolkozó felelős vállalkozóként, cégvezetőként, kreatív szakemberként mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a megfelelően kivitelezett marketingstratégia szépen hozhat nemcsak a cégünk, de az ország...
Hirdetés = Marketing? Ha igen, akkor miért nem? Ha úgy gondolsz a hirdetéseidre, hogy az az egész marketinged, akkor nagyon ég a ház. Én most tüzet oltani jöttem ezzel az írással, de nem ígérem, hogy a végére nem sértődsz meg....
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...