Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Így hass titokban a vevő érzelmeire, hogy tényleg vásároljon

  • Szerző: Dr. Újszászi Bogár László
  • Kategóriák: Marketing

A marketingnek nagyobb befolyása van az érzelmeinkre, mint azt gondolnánk.

Akár nyelvezetről vagy egy üzenet megfogalmazásáról van szó, vagy arról, hogy konkrét terméket vagy szolgáltatást milyen körülmények között prezentálunk, ha jól csináljuk, képesek lehetünk nagy hatást gyakorolni a vevőre.

Értékesítési számaink nagyban függnek attól, hogy mit, és hogy hogyan mondunk.

Éppen ezért, a következőkben az ún. kerethatást fogjuk megnézni és azt, hogy hogyan lehetünk képesek megváltoztatni a vevők érzékelését.

Titok: hogyan lehet befolyásolni a vevők érzelmeit

Tegyük fel, hogy vásárlás közben a boltban meglátunk egy adag darált marhahúst, aminek a csomagolásán az áll, hogy “80%-kal kevesebb zsírt tartalmaz”. Gondoljuk végig, hogy megvennénk-e. Ha épp marhahúst vásárolunk, valószínűleg igen.

De mi van abban az esetben, amikor az van a csomagra írva, hogy “20% zsírt tartalmaz”? Nos, ezt a húst a legtöbb ember már sokkal kevésbé szívesen venné meg.

Pedig, ha belegondolunk, a két megfogalmazás ugyanazt takarja. A különbség valójában az, hogy teljesen más érzelmi reakciót váltanak ki a befogadó félből – ennek megfelelően pedig teljesen más lesz a vásárlási döntés is.

Az általunk vizsgált kerethatás nevű jelenség egy olyan jelenség, amely az emberek döntéshozási mechanizmusait és érzelmeit befolyásolja.

Emiatt a hatás miatt van az, hogy a marketingesek vagy értékesítők nyelvhasználata – vagy különböző más módszerei – befolyással vannak a vevő döntéseire.

Egy bor vásárlása közben például hatalmas jelentősége van annak, hogy milyen zene megy a háttérben. Ugyanígy, rengeteg más olyan faktor is van, amik nagy szerepet játszanak a vásárlási döntés meghozásában és a vásárlók tudatalattijának irányításában.

A keretezés technikáját a legtöbben verbálisan szokták alkalmazni, azonban a módszer ugyanúgy alkalmazható nem verbális csatornán – például azáltal, hogy tudatosan megtervezzük egy termék vagy szolgáltatás prezentálásának környezetét és módját – ezért a következőkben azt is meg fogjuk nézni, hogy hogyan lehet a vevő észlelését csupán ezekkel befolyásolni.

A marketingesek régóta tudják, hogy mennyit számít az, hogy a boltban pontosan hova teszünk egy terméket – vagy hogy hol helyezünk el egy reklámot az adott termékről szolgáltatásról.

Azonban a neuromarketingben azt is felfedezték, hogy az érzelmekre való hatás nem csak az adott termékhez vagy márkához való hozzáállást befolyásolja, hanem azt is, hogy hogyan érzékelünk más termékeket és márkákat.

Annak érdekében, hogy elsajátítsuk a keretezés művészetét, kicsit mélyebb ismeretekre van szükségünk az idegtudomány, a sales és a marketing területén.

Tudományos kísérletek a döntéshozással kapcsolatban

A kerethatás jelenségéről sok kísérletet végeztek már a kutatók. Nézzük meg előbb a verbális keretezéssel kapcsolatos kutatásokat!

1981-ben Daniel Kahneman és Amos Tversky folytatott egy érdekes – és egyben vízválasztó – kísérletet.

Önkéntes résztvevők két csoportjának egy olyan helyzetet vázoltak fel, amiben 600 halálos betegnek kellett megfelelő kezelést választaniuk. Kétféle kezelés közül választhattak, az ‘A’ kezelés és a ‘B’ kezelés közül. Az ‘A’ kezelést a kutatók egyszerűen magyarázták el, míg a ‘B’ kezelést kicsit bonyolultabban, százalékokkal alátámasztva.

A első csoport ezeket a magyarázatokat kapta:

‘A’ kezelés – Megmenti 200 ember életét.

‘B’ kezelés – 33% eséllyel megmenti mind a 600 embert, 66% eséllyel senki nem ment meg.

A második csoport az alábbi magyarázatokat kapta:

‘A’ kezelés – 400 ember meg fog halni.

‘B’ kezelés – 33% eséllyel senki nem fog meghalni, 66% eséllyen mind a 600 ember meghal.

Az eredmények nagyon érdekesek. Az első csoport résztvevői 72%-ban választották az ‘A’ kezelést, míg a második csoportnál ez az arány csupán 22% volt.

(Kahneman, D. Tversky, A. 1981)

Valójában a csoportoknak mindkét kezelés ugyanazt az eredményt hozta. Azonban a pozitív megfogalmazás (“megmenteni 200 életet”) és a negatív megfogalmazás (“400 ember meg fog halni”) láthatóan nagy hatással volt a résztvevők döntéseire.

Ez egyértelműen a mondanivaló tudatos keretezésének köszönhető. Emiatt hozta meg a legtöbb résztvevő érzelmi alapon, hosszabb logikus érvelés nélkül meg a döntését.

(Kahneman, D. Tversky, A. 1981)

Egy másik, ehhez hasonló kísérletben arról kérdezték meg a résztvevőket, hogy meg tudnának-e élni a jövedelmük csupán 80%-ából. A legtöbben igent mondtak. Egy másik csoportnak azonban azt a kérdést tették fel, hogy meg tudnának-e válni a jövedelmük 20%-ától. A legtöbben itt nemet mondtak.

Az egyetlen különbség a két esetben a mondanivaló keretezése volt. A 20%-os veszteséget  legtöbben negatív dologként élték meg, míg azt, hogy megtarthatják jövedelmük nagyobb részét, pozitívabban fogadták a résztvevők.

(n.d.,n.p.)

Menjünk vissza egy kicsit a borokhoz és a zenéhez.

Egy híres neuromarketing kísérletben azt vizsgálták, hogy milyen hatása van egy boltban a borvásárlásra, annak ha francia, illetve ha német zenét játszanak. A kísérlet azt mutatta, hogy azokon a napokon, amikor francia zene szólt, a francia borok lényegesen jobban fogytak. Amikor pedig német zene szólt, a vásárlók a német borokból vettek többet.

(North, A. C., Hargreaves, D. J., & McKendrick, J. 1999)

De mi az oka ennek?

Miért van az, hogy az embereket ennyire könnyen lehet befolyásolni csupán néhány külső faktor megváltoztatásával?

A borok esetében a kutatók azzal magyarázzák a kísérlet eredményét, hogy az adott kultúrára jellemző zene kellemes emlékeket és/vagy érzelmeket hoz elő a vásárlókból az adott országgal kapcsolatban – ezek az érzelmek pedig erőteljesen beleszólnak a vásárlók döntéshozatali mechanizmusába.

(Akinek például van egy kellemes élménye a Francia Alpokban való síelésről, az a francia zene hatására sokkal inkább hajlandó azokat a termékeket választani a vásárlás során, amelyek megerősítik ezt az élményt és ezt a jó érzést – a francia bor pedig tökéletes erre.)

(North, A. C., Hargreaves, D. J., & McKendrick, J. 1999)

Az előbb leírt esetben egy külső stimulus (pl. a zene) egy meghatározott termékkel – borral – párosul, bolti környezetben. Ez egy kiváló példája annak a jelenségnek, amit a szakemberek “érzelmi fertőzésnek” hívnak (angolul: emotional contagion).

Ez az, amikor az ember egy adott stimulussal kapcsolatos érzelmei úgymond “átragadnak” egy termékre vagy márkára. Ez persze az agykutatók – és sok marketinges – számára egyáltalán nem újdonság…

Az érzelem egy elég közkedvelt marketing eszköz. Gondoljunk csak azokra a reklámokra, amelyek egy hibrid autó vezetésének élményét, a lábgomba eltüntetésének élményét vagy éppen a Coca Cola élményt mutatják be. Az érzelmek – vagy különböző életérzések – mindenhol jelen vannak.

Az általunk megtapasztalt érzelmek rendkívül fontos szerepet játszanak döntéseink meghozásánál – egyfajta információ forrásként használjuk őket.

Ez azt jelenti – amit az eddigiek alapján is már kitalálhattunk -, hogy az érzelmek hatalmas befolyással bírnak a különböző reklámok, termékek, szolgáltatások és márkák kognitív értékelésére.

Legújabb tudományos kutatások kimutatták, hogy az egyes érzelmi stimulusok már nemcsak egy adott termékkel / branddel kapcsolatban befolyásolják az embereket, hanem más, azok közelében lévő termékekkel kapcsolatban is.

(Hasford J.,Hardesty, D.M. & Kidwell, B. 2015)

Ha például egy épp az imént látott autó hirdetés pozitív érzelmeket kelt bennünk, ez szintén pozitívan hathat a következő reklámban megjelenített termékre / szolgáltatásra is. Még akkor is, ha egy teljesen egyszerű mosószerről van szó.

A jelenség használata

Mind a verbális, mind pedig a nonverbális / vizuális keretezés is rendkívül érdekes jelenség. Hogyan tudjuk azonban felhasználni és a saját javunkra fordítani az üzletben?

Egy általános formulát használva 3 lépés megtételével aknázhatjuk ki a kerethatás nevű jelenséget:

1) Vegyük szemügyre a helyzetet és azt, hogy milyen érzést szeretnénk kiváltani a másikban.

2) Keressük meg azt az érzést, amit mindenképpen el akarunk kerülni.

3) Hangsúlyozzuk ki az ellenkezőjét

Nézzünk egy konkrét példát.

Tegyük fel, hogy egy ismerősünk kórházban fekszik és egy komoly, kockázatos műtétre vár.

Első lépésként láthatjuk, hogy mi a jelenlegi helyzet (mondjuk fél az illető) és mi az, amit el szeretnénk érni (pl. hogy megnyugodjon).

Második lépésként megállapíthatjuk, hogy mindenképpen el akarjuk kerülni azt, hogy bepánikoljon amiatt, hogy nem fog sikerülni a műtét.

Harmadik lépésként hangsúlyozzuk ki, hogy biztonságban van és hogy a műtét jól fog menni. Például mondjuk neki azt, hogy “Tudom, hogy ez a műtét kockázatos, de az emberek 90%-a meggyógyul utána”.

(Ha a pánikhangulat elérése lenne a célunk, akkor valószínűleg olyasmit mondanánk, hogy “A műtét az emberek 10%-ánál sikertelen és soha nem fognak meggyógyulni”.

Bár a kettő ugyanazt jelenti, mégis az első verzió a bátorítóbb.)

Példák a használatra

Vegyünk néhány konkrét példát is a kerethatásra – ezúttal az üzletből.

1) Amerikában érdekes adatokat mértek az autó biztosítóknál.

Az emberek, akik új biztosítást kötöttek két opció közül választhattak a szerződésben – a “korlátozott perjog” és a “teljes perjog” közül.

Az emberek 80%-a, akik New Jersey-ben kötötték meg a biztosítást az előbbi opciót választotta, míg a Pennsylvania-ban ez az arány csak 25% volt.

A legérdekesebb, hogy New Jersey és Pennsylvania szomszédos államok. Mi lehetett mégis az, ami ezt a hatalmas különbséget okozta?

Nos a válasz nagyon egyszerű. New Jersey-ben a “korlátozott perjog” volt az alapértelmezett opció, míg Pennsylvania-ban a “teljes perjogot” írták be alapértelmezettként.

Bár ez utóbbi előnyösebb választás, a New Jersey-i emberek inkább maradtak az eredetileg megadott verziónál, mintsem hogy váltsanak.

2) Az 1900-as évek elején egy sales menedzser megkereste Claude Hopkins reklámszakembert – aki egyébként a Scientific Advertising mű szerzője -, hogy segítsen a cég szappanjait reklámozni.

Hopkins azt találta, hogy az összes versenytárs egy negatív keretbe foglalta az üzenetét.

A konkurensek üzenetei úgy voltak megfogalmazva, hogy “Egy lány sem engedheti meg magának, hogy izzadságszaga legyen. A férfiak azt ki nem állhatják!” (ez volt aCashmere Bouquet szappan reklámja).

Mindenki mással ellentétben Hopkins egy pozitív keretbe helyezte a cég hirdetését. Így fogalmazta meg az üzenetet: “A világon mindenhol szeretik a természetes szépséget. Te is képes lehetsz ezt előhozni magadból egy szimpla módszerrel… csupán ezt a terméket kell használnod. A termékünk már több ezer embert ruházott fel a kellemes és friss illat csábító erejével.”

A versenytársak szimplán egy olyan keretet használtak a hirdetéseikben, ami arra fókuszált, hogy mit veszíthet a vevő, ha nem veszi meg a terméket. Hopkins egy olyan képet mutatott meg a hölgyeknek, hogy mi az, amit nyerhetnek a termék megvásárlásával.

(Természetesen bizonyos esetekben a negatív és veszteségre alapozó keret is hatékony lehet, egy ilyen helyzetben azonban a pozitivitás volt a legjobb stratégia.)

3) Tegyük fel, hogy védő fóliákat árulunk telefonokra, amik megakadályozzák, hogy betörjön a képernyő.

Az tiszta, hogy az emberek nem szeretik, hogy ha betörik a kijelző és valószínűleg el akarják kerülni azt (hiszen a megjavítása macerás és költséges is lehet).

A termékeink eladásánál egy ilyen helyzetben két keretezést is alkalmazhatunk.

Az egyik: ha a hirdetési szövegünkbe azt írjuk, hogy “Megengedheted magadnak, hogy 100.000 Ft-ért javíttasd meg a telefonodat?” az már egy olyan keretet helyez az egész témakörre, amiben az illető valószínűleg afelé fog hajlani, hogy megelőzze az esetleges kijelzőt érő baleseteket.

(Ennél a mondatnál a félelem és a veszteség érzését használjuk fel, ráadásul úgy, hogy a javítás költségeit jóval egy fólia költségén felül pozicionáljuk.)

A másik: ha a termékünk bemutatásánál alkalmazzuk a módszert. Ahelyett, hogy azt mondanánk: “A telefonok csupán 5%-a törik össze az eséstől, ha a mi fóliánk védi”, fogalmazzunk inkább úgy, hogy “A telefonok 95%-a túléli az esést, ha a mi fóliánk van rajta”. Bár a két mondat jelentése ugyanaz, az utóbbi sokkal csábítóbban hat a vevőknek.

4) Érdekesség, hogy az emberek mindössze kb. 1%-ának van lisztérzékenysége, amely súlyosan előjöhet olyan termékek fogyasztására, mint például a búzaliszt, vagy más, glutén tartalmú ételek. Mások szintén érzékenyek lehetnek a gluténra, azonban náluk ez nem olyan súlyos.

Az utóbbi években a közösségi média és különböző könyvek és cikkek kiemelten felhívták erre a figyelmet, mára pedig a glutén egyfajta negatív jelentést kapott. A “gluténmentes’ felirat már ott virít rengeteg termék csomagolásán vagy étterem menüjén csak azért, hogy megnövelje az eladási számokat. Sokszor még olyan termékekre is ráírják (pl. teára vagy húsra), ami soha nem is tartalmazott semmilyen glutént.

Mivel sok ember törekszik az egészséges étkezésre – és mivel a glutént ‘rossznak’ gondolják – ezért az éttermek és az élelmiszerüzletek könnyen meg tudják győzni a vevőket arról, hogy vegyék meg a termékeiket és fogyasszák őket nyugalommal, “hiszen nincsen bennük glutén”…

Ez egy olyan példája a keretezésnak, ami teljesen irreleváns és mégis, kimondottan nagy hatással van a vásárlókra és az általuk meghozott döntésekre.

Ezeknél a példáknál is láthatjuk a kerethatás működését.

Ha megfigyeljük, mindegyik esetben megvolt az előző részben említett 3 lépés. Ha követjük ezeket a lépéseket, bármikor képesek lehetünk meggyőzőbben kommunikálni és használni a keretezést.

Sokat segíthet az is, ha végiggondoljuk: mennyire pozitív vagy negatív üzenetet közvetítünk, illetve hogy hogyan kontrolálhatjuk termékeink / szolgáltatásaink megjelenését és azt, hogy milyen környezetben találkoznak vele a vevők (akár online, akár offline).

Konklúzió

A kerethatás csupán egy jelenség a sok közül, ami hatással van a vevők érzelmeire. Olyan hatásokkal együtt is megjelenhet, mint mondjuk a horgonyhatás vagy a megerősítési torzítás – ezzel még jobban felerősítve a tévedéseket és befolyásolva a vevőket.

Rendkívül fontos, hogy mit mondunk. De az, hogy hogyan mondjuk azt, talán még fontosabb.

Az, hogy a vevők hogyan tekintenek a mondanivalónkra, illetve hogy az milyen érzelmi válaszreakciót idéz elő bennük, hatalmas különbséget jelenthet a vásárlási döntés meghozásában. Mivel döntéseink kb. 95%-a érzelmi alapú, érdemes kétszer vagy akár háromszor is megnézni, hogy mi az, amit közvetíteni szeretnénk valójában. Ha ismerjük az ilyen és ehhez hasonló jelenségeket, az idegtudomány és a neuromarketing erejével felvértezve képesek lehetünk arra, hogy hatékonyabban kommunikáljunk a vevőkkel és vegyük rá őket a vásárlásra.

Források:

  • Kahneman, D. Tversky, A. (1981). The Framing of decisions and the psychology of choice. Science. 211 (4481): 453–58.
  • North, A. C., Hargreaves, D. J., & McKendrick, J. (1999). The influence of in-store music on wine selections. Journal of Applied Psychology, 84(2), 271–276.
  • Hasford J.,Hardesty, D.M. & Kidwell, B. (2015). More Than a Feeling: Emotional Contagion Effects in Persuasive Communication. Journal of Marketing Research, 52 (6), pp. 836-847.
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkÍgy mérd az üzleti Instagram profilod konverzióját
Következő cikkA kampányod és marketingstratégiád sikere múlhat rajta: hogyan válaszd ki a szövegíródat?Következő

Ezeket olvastad már?

Szegedi marketingperspektívák: hogyan legyél sikeres a marketingben, ha Szegedről indulsz?

Milyen a marketing színvonala a napfény városában? Miért Budapesten van szinte az összes tréning és

Elolvasom »

Hogyan töltsd meg a rendezvényeidet: hírlevelezés (2. rész)

Az előző cikkben olvashattad a rendezvénymarketing általunk kitapasztalt stratégiai felépítését. Következzék most az, hogy hogyan

Elolvasom »

A sikeres keresztmarketing-kampányod kézikönyve – gyakorlati tippek és tapasztalatok a tervezéstől az értékelésig

Vállalkozóként keményen kell dolgoznod, hogy eljusson híred vevőidhez. Ezer helyen hirdethetsz, de idő és pénz

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.