Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

Weboldalaudit: erre az 5+1 területre figyelj, hogy ne lődd lábon az online marketinged

  • Szerző: Kovács Noémi
  • Kategóriák: Marketing, Szövegírás

Van egy menő, a célközönséged számára releváns terméked vagy szolgáltatásod és van egy pöpec weboldalad / webshopod, amin keresztül értékesíted a portékát. Azaz inkább csak értékesítenéd, hiszen a fájintos körítés ellenére, mégsem csilingel a kassza. Ilyenkor érdemes kicsit a kulisszák mögé nézni, hogy mégis mi az, ami a szolgáltatásodra áhítozó tömegek és a bankkártyás fizetés között áll. Ebben a cikkben az értékesítésgátló főbűnöknek és a weboldalaudit fontosságának jártunk utána.

Tapasztalatainkból adódóan azt már régóta tudjuk, hogy a hasznos termék és szolgáltatás nem minden – rendkívül fontos szerep jut a csomagolásnak is. Hiszen ki kell tűnni a tömegből, el kell érni a vásárlót és persze az sem árt, hogy ha megérkezik a weboldaladra, egy logikusan felépített folyamat vezeti el őt a rendelés gomb lenyomásáig.

Éppen ezért, ha nem jönnek a vásárlók, de úgy látod, hogy nem a portékáddal van probléma, akkor érdemes szakértő szemmel megvizsgálnod, hogy mégis melyek azon bűnös elemek az online marketingedben, amelyek elriasztják az ügyfeleidet. Kezdjük is rögtön az elején, az online jelenléted alfájánál és omegájánál: a weboldaladnál.

Az első és legsúlyosabb főbűnöd: a weboldalad

Ahhoz, hogy megtaláljuk a probléma fonákját, több szempont szerint kell nagyító alá vonnunk a kérdéses felületet. Nem mehetünk el szó nélkül az egyértelmű kommunikáció; a márkakonzisztencia és az esztétikai vonzerő; a felhasználóbarát felület és egyszerű navigáció; a tartalom minősége, az űrlapok és elérhetőségek feltüntetése, valamint a tranzakciós lehetőségek és analitika mellett sem.

Jogosan teszed fel a kérdést: mit értünk egyértelmű kommunikáció alatt?

Ökölszabályként azt mondhatjuk, hogy akkor ideális a weboldalad felépítése, struktúrája és kommunikációja, ha az egyszeri látogató 30 másodperc alatt fel tudja mérni, hogy ki a cég, mivel foglalkozik és az általa kínált szolgáltatások hogyan segítik őt, milyen problémáját oldják meg.

Egy ideális világban a weboldalad megfelelő mennyiségű információt szolgáltat a látogatónak: nem túl keveset, de nem is túl sokat. Embert próbáló feladat eltalálni a megfelelő szövegegyensúlyt, azonban nagyon fontos, hogy a látogató:

  • figyelemfelkeltő főcímekkel szembesüljön,
  • számára releváns tartalmakkal legyen kikövezve az útja,
  • ne találkozzon számára irreleváns információkkal,
  • minden egyes kommunikációs blokkban értékes tartalommal találkozzon,
  • a tartalmak ne legyenek se szűkszavúak, se túlírtak,
  • a szövegek helyesírása pedig kitűnő legyen (nyelvtannácik előnyben).

Ezen felül egyébként érdemes arra is nagy hangsúlyt fektetni, hogy az oldaladra terelt látogatók már szegmentált, nekik célzott tartalmakkal találkozzanak, így első ránézésre tudni fogják, hogy jó helyen vannak. Világos lesz a weboldal célja és ennek a célnak finoman alájátszik a cselekvésre ösztönző szöveg, grafikus dizájnelem vagy egy videós termékleírás. Bármi, amit a közönséged szeretni fog.

Ezt a folyamatot egyébként nagyban segíti az, ha már az olyan apróságnak gondolt elemek is segítik a tájékozódásban a látogatót, hogy már az URL-ből is egyértelműen kiderül a márka ésvagy a cég neve, illetve a termék vagy szolgáltatás neve. Ebből első pillantásra tudni fogja, hogy mi a helyzet: jó helyen van, vagy jó helyen van?

A weboldalaudit következő lépése: a felhasználóbarát felület és az egyszerű navigáció

Lehet bármilyen nagyszerű és egyértelmű a kommunikációd, ha a weboldaladon elveszik a látogató. Mert nem segíti semmi se a tájékozódásban, se az adatai gyors megadásában – ha megrendelésről lenne szó – de még keresni sem tudnak az oldalon.

Az természetesen már alapelvárás minden weboldaltól, hogy a lehető leggyorsabban betöltődjön és ne kelljen 5-10 másodperceket várni míg egyik aloldalról átugrik a másik menüpontra.

Ugyanilyen alapelvárás a reszponzivitás is, hiszen a különböző kijelzőmérettel kalkuláló okosképernyők, tabletek, pc-k és laptopok világában – illetve a WIFI és mobilnet lehetőségének köszönhető állandó kapcsolat miatt – rontja a márkád értékét, ha például mobilon szétesik az oldalad.

Akkor nevezhetjük felhasználóbarát felületnek a weboldaladat, könnyen és gyorsan navigálhatunk az egyes részekre, míg a felhasználók számára létfontosságú információk – mint amilyen például egy program, termékleírás, csalianyag vagy blogcikk – maximum 3 kattintással elérhető.

Plusz pont kényelmi szempontból, ha például vannak olyan navigációs útvonalak, amelyek segítenek gyorsan megtalálni a látogatóknak azt, amit keresnek például egyértelmű menüpont elnevezésekkel, a tájékozódást segítő főcímekkel – alcímekkel. Emellett azt is értékelni fogják, ha a korábbi látogatások során megadott információk alapján az űrlapok maguktól kitöltődnek és a visszatérő vásárlónak nem kell újból bepötyögnie mindent. Kényeztesd el őket ilyen figyelmességekkel és meglesz a jutalmad.

Amire a fentieken felül még oda kell figyelned:

  • ne legyenek hibás és törött linkek, illetve 404-es oldalak,
  • legyen viszont olyan keresőmotorod, ami szem előtt van és gyorsan kidobja a vágyott találatot.

Márkakonzisztencia és esztétikai vonzerő: mert ami szép a szemnek…

Biztos vagyok benne, hogy számodra sem meglepő a következő következtetés: akkor lesz igazán hatékony a marketing- illetve márkaüzeneted, ha a szöveges és képi tartalom összhangban áll azzal a felülettel, ami azt keretbe foglalja. A weboldaladdal.

Fogalmazhatunk úgy is, hogy a jó webdesign alájátszik a márkaüzenetnek, hiszen ahogy egy korábbi cikkünkben is fogalmaztunk: a weboldalad olyan, mint egy virtuális névjegykártya. Akkor mondhatjuk, hogy a márkaüzenetek és a design összhangban vannak egymással, ha az alábbi 5 feltétel teljesül:

  1. A kulcsfontosságú, cselekvésre ösztönző marketingüzenetek jól láthatók az oldalon.
  2. A weboldal vizuálisan vonzó, jó ránézni és lépésről lépésre vezeti a tekintetet.
  3. A weboldal letisztult, profi, naprakész, folyamatosan vannak új tartalmak rajta.
  4. A weboldal az aktuális tervezési best practice-t követi.
  5. Az összes aloldal következetes elrendezést, színsémát, címstruktúrát és márkaüzenetet követ.

Ezek mellett egyébként még van egy nagyon fontos kívánalom: a weboldal minden tartalmi blokkja és a köré komponált vizuális megjelenítés is közvetítse a cég szakértelmét. Egyébként meg már Neil Patel is megmondta, hogy vannak olyan design hibák – nem is kevés – amik alaposan aláássák a SEO-t és elriasztják a látogatót.

A bizalomépítés sava-borsa: a tartalom, űrlapok és elérhetőségek

Bár ez a 3 terület látszólag olyan messze áll egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől, marketinges szemüvegen keresztül nézve mégsem ilyen áthidalhatatlan a távolság. Máris elmondom, hogy miért.

Abban gondolom nincs köztünk vita, hogy ahhoz, hogy az egyszeri látogatóból ügyfél, majd rendszeres vásárló váljon, el kell nyernünk a bizalmát. Ezt 3 főbb bizalomépítő elemmel érheted el, amivel tudat alatt, tégláról téglára bontod le a bizalmatlanság falait. Ezek egyike a minőségi és releváns tartalom, amellyel a szakértői státuszépítést valósítod meg az ügyfelek szemében, egyben a versenytársak fölé is helyezed magad.

Ezt egyfelől úgy tudod elérni, hogy az adott szolgáltatás és termékinformációkon túl a weboldalad plusz hozzáadott értéket is ad a látogatódnak. Hogy mik lehetnek ezek?

  • iparági best practice-ek,
  • checklistek,
  • infografikák,
  • esettanulmányok,
  • értékes blogcikkek,
  • know-how,
  • skyscraper tartalmak,
  • valamint a non plus ultra: a társadalmi felelősségvállalással és közösségi elköteleződéssel kapcsolatos információk megosztása.

A másik sarkalatos kérdés az Űrlapok témaköre.

Akár a fizetésnél, akár a csalianyag letöltésénél kell kitöltenie a látogatódnak egy-egy űrlapot, nagyon fontos, hogy csak a legszükségesebb adatokat kérd el tőle. Természetesen nem lenne rossz egy füst alatt annyi adatot begyűjteni a feliratkozókról, amennyire csak szükséged lehet a későbbi kampányaid során, de ez bizalmatlanságot szül, mivel már a látogatók is tudják, hogy manapság az adat a legnagyobb kincs.

Ennek egyébként nagyon egyszerűen húzhatod ki a méregfogát: egyfelől csak a legszükségesebb adatokat kérd be – például a nevet / cégnevet, e-mail címet, fizetés esetén a címet. Ezen felül törekedj rá, hogy a leadgyűjtő formok gyorsan kitölthetők legyenek, hiszen az idő az ügyfelednek is nagy érték, mellesleg könnyebben szavaz bizalmat neked, ha azt látja, hogy nem durva adatgyűjtésre utazol.

A bizalomépítés harmadik eleme, ami egyfajta garancia a hitelességedre az, ha az elérhetőségeidet nem kell nagyítóval keresni. Gondolj bele abba, te mire gondolsz akkor, amikor olyan weboldalra látogatsz el, ahol egyértelmű az értékesítési szándék, az elérhetőségek mégis el vannak dugva a website egy sötét sarkába. Ha nem tévedek, akkor tudatos vásárlóként te sem szavazol sok bizalmat az ilyen szolgáltatóknak, ugye?

Hogy te ne ess bele ebbe a hibába, azt tanácsolom, hogy a céges és/vagy ügyfélszolgálati elérhetőségek jól látható helyen, egyértelműen tüntesd fel. Az még jobb – amennyiben van rá kapacitás és a termék vagy szolgáltatás összetettsége ezt igényli – ha minden részleg elérhetősége fel van tüntetve, így az érdeklődők közvetlenül megkereshetik az illetékes munkatársat.

Ami a weboldalaudit folyamatából még hátravan: tranzakció és analitika

Tény s való, bár a weboldalaudit nem tartozik a gyors folyamatok közé, mégis ez az a szükséges rossz amire mindenképpen szükség van, ha nem jönnek a várt eredmények. De ne add fel, már közel van a cél: az utolsó simítások egyike, amin a jól megkomponált értékesítési folyamatod elcsúszhat, a körülményes fizetési módszer.

Mondhatjuk, hogy gyakorlatilag erre megy ki a játék, ezért, ha nem akarsz azzal szembesülni, hogy a látogatóid a célvonalról fordulnak vissza, ellenőrizd az alábbi 2 folyamatot:

  • a bevásárlókosár – ha van – használata egyszerű és gyors, jól látható helyről is elérhető,
  • a fizetési folyamat és felület nemcsak gyors és zökkenőmentes, de biztonságos, azaz tanúsított is.

Mindig gondolkodj a közönséged fejével. Te sem szívesen költenéd el egy olyan felületen a pénzedet és adnád ki a bankkártyaadataidat, aminek a biztonságáról nem vagy 100%-ig meggyőződve. Vagy ahol hosszú-hosszú másodperceket kell várni a felület betöltésére.

Ami az analitikát illeti, ez igazi mostohagyerek. A hardcore data-driven rajongókon kívül nem sokan szeretik böngészni a statisztikákat és a folyamatokat. Pedig olyan érdekességeket is megtudhatunk belőlük, hogy honnan érkeznek látogatók a weboldalunkra, mit csinálnak rajta, honnan pattannak le a legtöbben – azaz a weboldalunk melyik része szorul némi fejlesztésre, vagy milyen tartalmakra kíváncsiak a látogatóink.

Fontos, hogy gyorsan és könnyen elérhetők legyenek az oldalmegtekintési és weboldalforgalmi metrikák is, hiszen ezeknek többek között a tartalmak publikálási időpontjainak és a forgalomterelésre alkalmas felületeink feltérképezésében is nagy szerepük van.

Természetesen egy teljeskörű online marketing audit nem csak weboldalelemzésből áll

Mi most az online jelenléted alapkövét, a weboldaladat vontuk nagyító alá. Azonban az online marketinget – vélhetően – nemcsak erre az egy felületre korlátozod. Amennyiben nem sikerül elérni az előre meghatározott marketingcélokat, érdemes más aspektusból is megvizsgálnunk a lehetséges problémaforrásokat.

Amivel még az online marketinged mélyére áshatsz:

1. Online jelenlét és marketingkommunikáció elemzése

Ez az a lépés, amikor legalább 2-3 hónapra visszamenően megvizsgálod az összes online felületen publikált tartalmadat. A blogcikkeidet, hírleveleidet, podcast adásaidat, esettanulmányaidat, infografikákat stb.

2. Közösségi média jelenlét és analízis

Szakértő szemmel és elfogulatlanul kell megvizsgálnod a közösségi média felületeidet is. Nemcsak az egyszerű szöveges posztokra, hanem a vizuális tartalmakra – kép, videó, Live bejelentkezések stb. – is ki kell terjesztened a figyelmed.

3. Konkurenciaelemzés és versenytársfigyelés

Sokan rossz dologként tekintenek a konkurenciára, hiszen ők is abból a tortából szeretnének egy nagyobb szeletet kihasítani, mint mi. Azonban érdemes kiválasztanod 2-3 olyan vállalatot, amivel úgy érzed, hogy közös versenyre neveztetek be, mert tőlük is van mit tanulni: elleshetsz akár 1-2 hasznos tippet is, de elrettentő példának is jók lehetnek. Ha mást nem is tanulsz tőlük, csak azt, hogy mit ne csinálj, már megérte.

Tudom, hogy az audit időigényes, hosszadalmas és fárasztó folyamat, úgy kell neked, mint púp a hátadra. Azonban pont most van az az időszak, amikor fokozódik a verseny az online térben, hiszen most annak is be kellett vennie az internetet, aki eddig ódzkodott tőle.

Ha nem akarod, hogy a látogatóid 5 másodperc után visszaforduljanak, vagy pont a fizetés előtt gondolják meg magukat, illetve, hogy egyre drágábban szerezz meg egy leadet, kénytelen leszel kielemezni a weboldaladat és ha szükséges, az online marketingkommunikációdat.

Persze abban az esetben, ha megspórolnád magadnak ezt a tizenX munkaórát, mi készen állunk a feladatra. Töltsd ki az alábbi űrlapot és akár weboldalauditra, akár többre lenne szükséged, felvesszük veled a kapcsolatot.

Auditra van szükségem!

  • Itt tudod megadni, hogy milyen típusú auditra jelentkezel. Ha bizonytalan vagy abban, hogy mire lenne szükséged, javasoljuk elsődlegesen a weboldalaudit kiválasztását, de az egyeztetés során átbeszélünk mindent. Nem hagyunk magadra, segítünk eligazodni a rengetegben. 🙂
  • Általános szerződési feltételek
    A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ászf” – a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – a továbbiakban: „Szolgáltató” – által a www.kreativkontroll.hu, www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu és www.contentplage.hu honlapokon keresztül nyújtott szolgáltatás – a továbbiakban: „Szolgáltatás” – igénybevételének feltételeit szabályozza. Jelen ászf elválaszthatatlan részét képezi az adatvédelmi nyilatkozat.

    1. A Szolgáltatás nyújtója
    Név: Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.
    Postacím: 1024 Budapest, Margit körút 29/A. VI/2.
    Cégjegyzékszám: 01 09 958932
    Statisztikai számjel: 23297663-5819-113-01
    Adószám: 23297663-2-41
    E-mail-cím: [email protected]
    Telefonszám: +36-20/372-6226

    2. A Szolgáltatás leírása
    A Szolgáltató a www.kreativkontroll.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül nyújtott szolgáltatásával a marketingszövegek írásához és online marketing tevékenységekhez kapcsolódó cikkeket, tanulmányokat és egyéb tartalmakat oszt meg a Szolgáltatás felhasználóival (a továbbiakban: „Felhasználó”). A Szolgáltatás célja, hogy a Felhasználók megismerjék a marketingszöveg-írás és az online marketing legújabb trendjeit, és a gyakorlatban is hasznosítható ismereteket szerezzenek a témában.

    A Szolgáltató a www.marketingszovegiras.hu, www.contentplage.hu és www.keresztenyvallalkozo.hu oldalakon élő eseményeket (konferenciákat, tréningeket stb.) szervez, azokhoz belépőjegyeket értékesít.

    3. A szerződés tárgya
    Jelen szerződés alapján a Felhasználó megbízza a Szolgáltatót a Szolgáltatás keretében online marketinggel kapcsolatos tananyagok rendelkezésre bocsátásával a www.kreativkontroll.hu oldalon történő jelentkezéssel vagy belépőjegyet vált rendezvényre a www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu, illetve www.contentplage.hu weboldalak valamelyikén. A szerződés tárgyát képezik egyrészt a Szolgáltatáson keresztül, a szerződés megkötésének időpontjában hozzáférhető anyagok, valamint a Szolgáltató által később elkészített, és a honlapon keresztül közzétett anyagok. A Szolgáltatás kizárólagos nyújtója a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, aki a megbízást kifejezetten elfogadja.

    A fenti Szolgáltatáson kívül a Szolgáltató esetileg egyéni ajánlatokat tesz közzé a honlapon, amik a marketingszövegek megírásával kapcsolatos egyéb szolgáltatások (személyes képzések, konzultációs lehetőségek, tanácsadás és coaching stb.) nyújtására, illetve kiadványok nyomtatott vagy elektronikus formátumú műpéldányainak átruházására (a továbbiakban: „Egyéb szolgáltatás”) vonatkoznak. Ezen ajánlatokra vonatkozó szerződés a Szerződő Felek között ráutaló magatartással, a megrendelőgomb lenyomásával jön létre az Egyéb szolgáltatás adatlapja szerinti tartalommal és áron.

    4. A szerződés létrejötte
    Jelen szerződés a Szolgáltató és a Felhasználó – a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek” – között ráutaló magatartással, a Felhasználó által a www.kreativkontroll.hu, www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu vagy www.contentplage.hu weboldalon, vagy annak aloldalán található regisztrációs űrlap kitöltésével, és a megrendelőgomb lenyomásával jön létre.

    A Felhasználó jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva.

    A jelentkezés során a látogató által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell lenniük. A látogató nyilatkozik arról, hogy az így megadott adatok hiánytalanok és valósak.

    Jelen Szerződés elfogadásával a Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje.

    5. Jelentkezés visszaigazolása
    A Szolgáltató a beérkezett regisztrációkat haladéktalanul megvizsgálja, és azok megérkezését visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett regisztrációt indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott regisztrációk elektronikus levélben kerülnek visszaigazolásra.

    6. A részvételi díj mértéke és az ingyenes próbaidőszak
    A kreativkontroll.hu előfizetői Szolgáltatás nyújtásáért a Szolgáltató a választott csomagtól függően havonta 7990 Ft+áfa, összesen bruttó 10 147 forint, havonta 39 990 Ft+áfa, összesen bruttó 50 787 forint vagy havonta 199 990 Ft+áfa, összesen bruttó 253 987 forint megbízási alapdíjra jogosult azzal, hogy a Felhasználó a honlapon részletezett feltételek szerint kedvezményekre, különösen egyszeri ingyenes próbaidőszakra lehet jogosult.

    Az élő eseményekre megváltott belépőjegyek nem válthatóak vissza.

    7. A megbízási díj teljesítése
    A kreativkontroll.hu előfizetői rendszere esetén regisztráció során a jelentkezőnek meg kell adnia érvényes bankkártyaadatait. A jelentkező kijelenti, hogy a megadott bankkártyaadatok valósak, és a megadott bankkártyával jogszerűen rendelkezik. Élő esemény belépőjegyét bankkártyával vagy átutalással is fizetni lehet.

    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó, Braintree nevű fizetési rendszert a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., (R.C.S. Luxembourg B 118 349) üzemelteti, ami a szerződés teljesítése során a Szerződő Felek teljesítési segédjének minősül. A Braintree általános szerződési feltételei és az adatvédelmi nyilatkozata folyamatosan megismerhetők a https://www.braintreepayments.com/legal weboldalon, amiket a Szerződő Felek megismertek és elfogadtak.

    Szolgáltató kijelenti, hogy a weboldalon megadott bankkártyaadatokhoz nem fér hozzá, azokat nem látja.

    Az esetleges ingyenes próbaidőszak végeztével a Szolgáltató a havonta esedékes megbízási díjat előre, a fizetési szolgáltatón keresztül vonja le a Felhasználó bankkártyájáról (csak az előfizetői rendszer esetében, élő eseményeknél nincsen utólagos terhelés).

    8. Számlázás
    A megbízási díj levonását követő 15 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát köteles kiállítani, amelyet elektronikus úton juttat el a Felhasználóhoz. A Felhasználó az elektronikus számla kiállítását kifejezetten elfogadja.

    9. Felmondás kezdeményezése
    A Felhasználó a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés felmondását a honlapon keresztül, vagy a felmondást tartalmazó jognyilatkozatát az [email protected] e-mail-címre elküldve kezdeményezheti. A felhasználói fiókban gombnyomással történő lemondás azonnal életbe lép, a fenti elektronikus levélcímre küldött üzenet esetén a hozzáférés megszüntetése 24 órán belül történik meg.

    A Szolgáltatás lemondása esetén a zárt (előfizetői) felülethez a hozzáférés azonnal megszűnik. A lemondással az előfizető tudomásul veszi, hogy az előre kifizetett havi díj fennmaradó napjainak összege nem jár vissza, elveszik.

    Élő eseményre váltott belépőjegy nem vonható vissza.

    10. Felmondás az ingyenes próbaidőszak alatt
    A fogyasztónak nem minősülő Felhasználó az ingyenes próbaidőszak alatt azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést.

    11. A fogyasztókat megillető felmondási, illetve elállási jog
    A fogyasztónak minősülő Felhasználó a szerződés megkötését követő 14 naptári napon belül azonnali hatállyal, indoklás nélkül felmondhatja a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést. Az ingyenes próbaidőszak letelte esetén a Szolgáltató a megbízási díj időarányos részére lesz jogosult azzal, hogy a korábban megfizetett megbízási díj ezt meghaladó részét a Felhasználó bankkártyájára visszafizeti.

    A fogyasztónak minősülő Felhasználó az ingó dolognak minősülő termék tulajdonjogának átruházására irányuló szerződéstől a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül elállhat.

    12. Rendes felmondás
    A Szerződő Felek bármelyike – jelen szerződés 9. és 10. pontjaiba foglalt rendelkezésekkel összhangban – a szerződés megkötését követő 14. naptári nap után azt bármikor felmondhatja azzal, hogy a felmondási idő utolsó napja az utolsó megbízási díj levonását követő harmincadik napra esik. A felmondással együtt jár a tagsági fiók megszüntetése, amely miatt a zárt (előfizetői) anyagokhoz való hozzáférési lehetőség is törlődik.

    13. Rendkívüli felmondás
    A Szerződő Felek a jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.

    14. Kártérítési felelősség kizárása
    A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.

    15. Szerzői jogok
    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a weboldal, annak elemei és az azon keresztül közzétett vagy elérhetővé tett anyagok (cikkek, rögzített előadások, tanulmányok stb.) szerzői jogi védelem alatt állnak. Jelen szerződés egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek, anyagok vagy azok valamely részének a magáncélú szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna. A Szolgáltató a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek és anyagok minden további felhasználását – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését, weblink útján vagy más hasonló módon történő hozzáférhetővé tételét – kifejezetten megtiltja.

    A weboldal elemeinek és a weboldalon elérhetővé tett anyagok engedély nélküli felhasználása – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését – szerzői jogsértésnek minősül. A jogsértés következményeként a Felhasználó a Szolgáltató írásbeli felszólítása alapján 8 napon belül 10 Ft+áfa/karakter, de legalább 100 000 Ft+áfa díj megfizetésére kötelezhető. Ennek teljesítése hiányában a Szolgáltató bírósági úton szerezhet érvényt a jogsértésből eredő anyagi kompenzációs igényeinek a Felhasználóval szemben.

    16. Teljességi záradék
    A jelen szerződés a benne szabályozott jogviszony tekintetében a Szerződő Felek teljes megállapodását tartalmazza, és bármely esetleges korábbi szóbeli vagy írásbeli megállapodást hatálytalanít.

    17. A szerződés hatálya
    A szerződés határozatlan időtartamra jött létre.

    18. Szerződésre irányadó jog és záró rendelkezések
    A felek a jelen szerződésben nem rendezett kérdések tárgyában a Ptk. és az egyéb hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítésének országa Magyarország.

    19. Panaszkezelés
    A Felhasználó Szolgáltatással kapcsolatos panaszait a Szolgáltató következő elektronikus levelezési címére küldheti: [email protected].

    A vásárló a fentieken túl panaszával, észrevételével a következő szervekhez is fordulhat:

    Polgármesteri Hivatal Jegyzője
    1139 Budapest, Béke tér 1.

    Továbbá:

    Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete
    Levelezési cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III/310.

    Panasz tehető a területileg illetékes járási hivatalnál.

    A Szolgáltató által igénybe vett tárhelyszolgáltató adatai:

    DigitalOcean
    101 Avenue of the Americas, 10th Floor New York
    NY 10013
    FRA1 szerver (Frankfurt)
    E-mail: [email protected]

    Jelen általános szerződési feltételek folyamatosan hozzáférhetőek és szabadon letölthetőek a www.kreativkontroll.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek weboldalon.
  • Adatvédelmi nyilatkozat
    1. A nyilatkozat célja
    1.1 Jelen adatvédelmi nyilatkozat célja, hogy a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.; cégjegyzékszám: 01 09 958932; adószám: 23297663-2-41) által a www.kreativkontroll.hu, a www.marketingszovegiras.hu, a www.kontentmagazin.hu, a www.kontentpub.hu, a www.keresztenyvallalkozo.hu, a www.marketingorseg.hu és a www.contentplage.hu internetes oldalakon (továbbiakban: Weboldalakon) alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket rögzítse.

    1.2 Adatkezelésünkre az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

    az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. ápr. 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről;
    az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (a továbbiakban: Infotv.);
    a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv., valamint
    a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv.
    2. Adatkezelő megnevezése
    Név: Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.
    Telefonszám: +36-20/372-6226
    E-mail-cím: [email protected]
    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-61059/2012., NAIH-92417/2015.

    3. A kezelt személyes adatok köre
    3.1 A felhasználói fiók létrehozása előtt a felhasználó a következő személyes adatait köteles megadni:

    Név
    Lakcím
    Levelezési cím
    Telefonszám
    Adóazonosító jel vagy adószám
    E-mail-cím
    3.2 A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít (például IP-cím). Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.

    3.3 A rendszer használata során a fizetési szolgáltató által generált, a felhasználót azonosító számsor továbbításra kerül az Adatkezelő részére.

    3.4 A megadott személyes adatokhoz az Adatkezelő munkatársai (megbízottjai) férhetnek hozzá feladataik ellátása során. A jelen tájékoztatóban megjelölt gazdasági társaságokhoz csak a feladatuk ellátásához szükséges mennyiségű és minőségű adatot továbbítjuk. Az Adatkezelő csak kivételes esetekben adja át más adatkezelőnek a személyes adatokat (például ha bírósági eljárás során hivatalos úton vagy a rendőrségi eljárásban kérik ki az adatokat).

    4. Az adatkezelés jogalapja, módja és célja
    4.1 Az adatkezelő jogalapja a felhasználó személyes adatainak kezelésére a felhasználó önkéntes hozzájárulása saját személyes adatainak kezeléséhez az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 5. § (1) a) pontja alapján.

    4.2 A személyes adatokat az Adatkezelő a jelen tájékoztatóban megjelölt vállalkozás által biztosított, bérelt szerverein, illetve bizonyos esetekben papíralapon irattárban tárolja. Adatkezelő gondoskodik a személyes adatok megfelelő védelméről és a jogosulatlan hozzáférés megakadályozásáról, így például a szerveren történő adathozzáférést naplózza, így az mindig ellenőrizhető, hogy az adatokhoz ki fért hozzá.

    4.3 Az adatkezelő jogszabályi felhatalmazás alapján, a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.

    4.4 A személyes adatok kezelésére kizárólag célhoz kötötten kerül sor. A személyes adatok kezelésének célja a Weboldalakon keresztül biztosított szolgáltatások nyújtása, ezekkel kapcsolatban hírlevelek küldése, oktatóanyagok továbbítása a felhasználóknak, az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás és számlák kiállítása.

    4.5 Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme.

    4.6 Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban leírt céloktól eltérő célokra nem használja fel. Személyes adatok harmadik személynek, vagy hatóságok számára történő kiadása – jogszabály eltérő rendelkezése hiányában – kizárólag a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

    4.7 A fentiek alapján az adatkezelés jogalapja részben jogi kötelezettség teljesítése (a számlázás miatt), részben szerződés teljesítése (az előfizetői feltételek alapján), részben jogos érdek (csalások megelőzése, direkt marketing), ezeken túl pedig jogalap még az érintett hozzájárulása.

    5. Az adatkezelés időtartama
    5.1 A regisztráció és a Weboldalak szolgáltatásainak használata során megadott személyes adatok kezelése a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés megszüntetéséig tart.

    5.2 Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályokban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését.

    5.3 A szolgáltatás alapfeltétele a szerződéses jogviszony és az adójogszabályok szerinti számlázási adatok kezelése, így a megadott személyes adatok egy része jogérvényesítéshez és hatóság felé való elszámoláshoz szükséges, így jogi kötelezettség teljesítéséhez jogos érdek alapján kezelhető, ezek törlése nem kérhető alanyi jogon.

    6. Személyes adatok továbbítása és feldolgozása
    6.1 A Weboldalak szolgáltatásainak használata során az adatkezelő a felhasználó személyes adatait jogosult továbbítani az alábbi jogi személy irányába (a bankkártya-elfogadást biztosító szolgáltató): PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349).

    6.2 A fentieken túl a felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó kifejezett hozzájárulása alapján kerülhet sor.

    6.3 A Weboldalak szolgáltatásainak használata során az adatkezelő a következő adatfeldolgozókat veheti igénybe:

    a.) Tárhelyszolgáltatóként:
    DigitalOcean
    101 Avenue of the Americas, 10th Floor
    New York NY 10013
    Adattárolás az EU területén lévő FRA1 szerveren (Frankfurt) történik.
    [email protected]

    b.) Marketingszoftverként:
    SalesAutopilot Kft.
    1089 Budapest, Golgota utca 3.

    c.) Vállalatirányítási szoftverként:
    Easypage Software Kft.
    7973 Endrőc, Fő utca 71.

    d.) Könyvelési szolgáltatásként:
    Rubinform Kft.
    1131 Budapest, Szent László út 101–103.

    e.) Posta- és futárszolgáltatásként:
    Complexpress Logisztika Kft.
    1033 Budapest, Szentendrei út 89–95. PP Center

    6.4 Adatvédelmi incidensnek tekintjük a biztonság olyan sérülését, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi. Minden tudomásunkra jutott incidenst az Infotv. 15. § és a GDPR 33. cikk (5) bekezdés alapján adatvédelmi felelősünk a hatóság számára jelzi.

    7. Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek
    7.1 Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül elektronikus úton adja meg a kért tájékoztatást.

    7.2 A felhasználó jogosult a helytelenül rögzített személyes adatainak helyesbítését vagy kiegészítését kérni.

    7.3 A felhasználó jogosult személyes adatainak törlését kérni. A törlés nem vonatkozik a jogszabályok (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

    7.4 Az adatkezelés érintettje jogosult adatai elhordozását kérni, mely keretében Adatkezelő számítógépen olvasható formátumban továbbítja az általa kezelt személyes adatokat az érintett vagy az általa megjelölt adatkezelő számára.

    7.5 Az érintett a jelen nyilatkozatban ismertetett jogait az alábbi elérhetőségen keresztül gyakorolhatja:

    Levelezési cím: 1024 Budapest, Margit körút 29/A.
    E-mail: [email protected]

    7.6 A felhasználó az Infotv., valamint a Polgári Törvénykönyv alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén.

    8. Hírlevelek
    8.1 A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket – akár postai úton is – az adatkezelő csak a felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevélről a hírlevél alján elhelyezett link segítségével.

    9. Élő rendezvények
    9.1 Az üzemeltető által szervezett élő események – jellemzően tréningek, konferenciák, meetupok stb. – jelentkezői elfogadják, hogy a szervező a rendezvényen kép- és hangfelvételt készíthet. A felvételek célja a szolgáltatás teljesebbé tétele és marketingkommunikációs felhasználás.

    9.2 A jelentkezéssel a résztvevő kifejezetten hozzájárul a felvételek készítéséhez, és az ahhoz fűződő jogairól lemond.

    10. Záró rendelkezések
    10.1 Az adatkezelő kötelezi magát, hogy gondoskodik az általa kezelt személyes adatok biztonságáról, megteszi azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását.

    10.2 Az adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen nyilatkozatot a felhasználók értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Az adatkezelő jelen adatvédelmi nyilatkozat módosításairól szóló tájékoztatást közzéteszi a Weboldalon. A módosítás hatályba lépését követően a felhasználó a szolgáltatás használatával, ráutaló magatartással tudomásul veszi a módosított nyilatkozatban foglaltakat.
  • Pipáld be, ha szeretnéd az ország egyik legmenőbb hírlevelét is megkapni (benne marketinghírek, rendezvények, könyvek, friss szakmai anyagok.)
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkÍgy néz ki a pókermarketing, ha Elon Musk csinálja
Következő cikkEsettanulmány és interjúk a Burda-ügy margójára: meddig terjed a márkák felelőssége, ha gyerekek szerepelnek a reklámban?Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan add el nekem ezt a tollat?

Szóval láttad a Wall Street farkasát és imádtad a filmet. Nem kell ellenkezned: ezt a

Elolvasom »

Milyen a jó on-page SEO? Hogyan kell jól optimalizálni egy tartalmat? // Részletes útmutató

SEO projektek során gyakran tapasztalom, hogy ügyfelek értetlenül állnak a saját organikus pozíciójuk és teljesítményük

Elolvasom »

Ilyen volt a 27. Országos Marketingkonferencia

Bréking: mégis van Magyarországon marketingszakma. Legalábbis amit a 27. Országos Marketingkonferencián (helytelenül, de hivatalosan: 27.

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.